Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
6 oktober 2010 om 14:38 In reactie op: Hoe verwijder ik makkelijk kit die tussen me wagen zit. #17738864
Ik gebruik een roest-borstel die in de boormachine kan.
Of een kom borstel die op een haakse slijper kan.


Hap Hap :P
Ik wou van alles gaan typen, maar doe het niet.
Een corsa A met gekietelde C20XE is tot de 160 km/h wel sneller dan een astra Z20LET.
Ik wil het ook wel zien op de strip :thumbup
Misschien maak je meer kans op http://www.corsaa.nl
Daar is een forum met een te koop gevraagd gedeelte speciaal voor de corsa A ;)
origineel gepost door ben-limo-16v
origineel gepost door Corsa_GSi

:P
Ze halen wel X16XE weg, maar waarom zetten ze de nieuwe motorcode niet op de kentekenpapieren? Dat vroeg ik mij af..
Mij is verteld dat de handelsbenaming niet gewijzigd mocht worden, daarom staat er bij mij ook nog steeds 1.0s op het kenteken.
Respect :thumbup
Ik heb inmiddels zelf ook een soort gelijke setup, het gaat echt extreem hard voor het geld king:
Laatst ben ik ook even aan het sport auto’s pesten geweest, echt dikke lol voor weinig geld :thumbup
Dit is goed voor hoeveel decibel ?
Het ziet er netjes uit zo :thumbup
Heb je ook foto’s van je in en uitlaat ?
Ik ben erg benieuwd waardoor het vermogen verschil komt.
Wat ik me net zit te bedenken, heb je de lambda waarde ook gemeten ?
Waarmee word de hoeveelheid benzine toevoer bepaald ?
Hoeveel vermogen heeft je motor nu dan ?
Een aftermarket filter hoeft niet altijd voor verlies te zorgen, dat is volledig afhankelijk van de weerstand en de temperatuur die de lucht heeft.
Een C20XE heeft volgens de fabrieks opgave 150 pk, maar de meeste hebben wel iets meer als ze op de testbank staan.
Als je zonder twin piston kunt werken, dan zou ik persoonlijk voor kiezen.
Ik moet wel met twin piston DV werken omdat de motor anders niet stationair wil blijven draaien. ( C20NE Turbo )
Succes met de webshop ;)
Jammer dat de as niet heeft geholpen, gelukkig heb je wel een goede vakantie gehad zonder auto problemen :D
Welk verbruik heb je nu ?
Ik heb ook nog een filmpje van de zwarte corsa A turbo :) misschien heb ik vanavond even tijd voor uploaden.
Het lijkt mij een losse turbo slang, maar dan moet hij helemaal geen druk meer opbouwen.
Een F10/5 of een F13
Als je minder toeren wil, neem dan een F13WR versnellingsbak, die zitten vaak achter een diesel motor.
Dat van de temperatuur komt door je thermostaat, die is waarschijnlijk kapot.
Het was inderdaad een heel leuk weekend, er zijn veel records verbroken.
Ik heb ook veel gefilmd, maar dat is toch niet mijn hobby hoor :P
Komende week ga ik ze uploaden.
@ CORSA2L16VALVE, stokkie is je naam toch :P, nog bedankt voor het lenen van de waterpomptang :D
Gefeliciteerd met je nieuwe record tijden :thumbup
:wors
meesterwerkje :thumbup
Lekker aan het knutselen geweest, hou ons op de hoogte van de vorderingen :)
15 september 2010 om 19:37 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372863:thumbup
Heb je dan ook weer foto’s ?
Ik ben benieuwd wat je allemaal voor goodies gekocht hebt ;)
@ pastry, ja we gaan weer met de fabia combi TDI ;)
Ja, drachten gaat niet door, en ik wil wel een auto weekend hebben.
Dus ik ga met een vriend mee die kant op, hij wou toch ook wel naar Bitburg gaan.
Ik heb niet de financiële middelen om de corsa A daarheen en terug te krijgen.
Ik ga wel naar Bitburg, maar niet met de corsa.
Ik heb hem inmiddels ook gehad.
:cry
Ik wil wel tijden neerzetten, het is financieel niet mogelijk voor mij om naar bitburg te komen.
-
AuteurBerichten