Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja dat is juist.
Nee dat kan ik je niet vertellen.
Ik heb het vermoeden dat de motor te weinig brandstof krijgt ( dit weet ik natuurlijk niet zeker, het is een vermoeden ).
Je kunt het brandstof filter vervangen of een andere druk regelaar erop zetten of de brandstofpomp vervangen.
Heb je hier wat aan?
29 januari 2011 om 20:41 In reactie op: Aansluiten externe meters oliedruk/temperatuur op c20ne #17801928blauw-groen is het lampje
blauw-geel is de druk meterwat je met s zender bedoeld weet ik niet :P
Slecht contact bij de stekker.
oplossing: stekker even heen en weer schuiven.Gezellig :D
Netjes gedaan mannen :thumbup
[rquote=1854406&tid=84216&author=rallyastra][rquote=1854387&tid=84216&author=asconac20let]mooi spruitstuk, heb je ook een foto dat je het hebt afgelast.
en over die kart, die is alles behalve proffesioneel, sorry dat ik het zeg.. kon het even niet laten.
dit was misschien een prof.kart 15 jaar terug.het is inderdaad een crossblok. tegenwoordig hebben ze allemaal ori.125schakel blokken met +/-45pk UNTUNED!!
en wat glenngsi zegt, is geweldig voor op het industrie terein:D
veel plezier ermee! [/rquote]
Overdrijven is ook een vak :sleeping[/rquote]
Die 15 jaar zal misschien 10 jaar zijn, maar verder klopt het wel.
Ik heb ook nog een kart staan van die periode :angel
De veer van de drukgroep hoeft niet op spanning te blijven, alleen als je een hydraulische koppeling hebt.
Als je de primaire as terug zet en daarna de boutjes via het onderste luik weer vast draait, dan zit het gecentreerd, de boutjes drukken de veer wel in toch ;)
Die dingen gaan eigenlijk nooit stuk, ik heb het vermoeden dat de cilindertjes achter vast geroest zitten.
Maar ik heb niet gesleuteld aan jou auto, als die monteur het niet los heeft gehad, dan kan hij het ook niet zeker weten.
Heeft iemand daar een foto van, ik heb dit nog nooit gedaan of gezien namelijk.
De originele pulsgever kun je ook gebruiken, dat ging vorige keer bij mij gewoon goed.
Het kan ook de stofkap aan de achterkant zijn, die tegen de schijf aan sleept.
Gaat dit over de voor remmen ?
Wat!!!!!!!! ? is er entree ? Dan kom ik niet :jerry
:wors

27 januari 2011 om 19:20 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803944een verloopje van de originele draadboom naar de kdfi stekker, dat zijn 2x 26 draden ofzo..
27 januari 2011 om 18:00 In reactie op: Aansluiten externe meters oliedruk/temperatuur op c20ne #17801925De sensor die ik erin heb gezet is M10x1
Het originele draad in de motor is niet engels denk ik.Ik verschuif de primaire as niet, ik haal de hele cassette er uit ;)
27 januari 2011 om 17:35 In reactie op: Aansluiten externe meters oliedruk/temperatuur op c20ne #17801923De temperatuur sensor moet wel een beetje in de stroming zitten om een juiste waarde te geven. Daarom heb ik het zo gedaan.





De extra druk sensor kan dan wel in het gat van die inbus plug.
27 januari 2011 om 17:04 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803942KDFI is al volledig gemonteerd systeem, alleen aansluiten en programeren.
Dus niets zelf solderen, ja oke misschien alleen een paar draadjes van de draadboom.
Klopt de lengte wel dan ?
Ik trek de cassette uit de bak, dan zit de primaire as niet door de koppeling heen.
Dan kun je van onderaf de koppeling onderdelen vervangen.
27 januari 2011 om 08:23 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803940Ik heb zelf nog geen kilometer gereden met een vrij programeerbaar systeem, maar ik ben nu wel bezig met megasquirt 2 V3.0 in elkaar te solderen voor mijn turbo project.
In Nederland was het te koop bij BS-autotune, maar die zijn overgestapt naar KDFI, misschien is het de moeite waard om te kijken welke mogelijkheden dit bied.
Voor je assen weg gooit, eerst beide kanten controleren ;)
Hoeveel tanden zitten er op de wielzijde ?
-
AuteurBerichten