Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nog een keer dan weet je het heeeeeel zeker hahahaha.
HET PAST ;)
Nog een keer dan weet je het heeeeeel zeker hahahaha.
HET PAST ;)

Opel senator 3 liter
[rquote=1861783&tid=141510&author=sw16v]

Kwa vorm lijken ze veel op elkaar…… iig op het oude type met de bult er in.[/rquote]
Ik heb vandaag de halve dag naar zo’n teller zitten kijken :D

De voeding werkt inmiddels.
De communicatie moet ik nu nog even testen.
Ik snap er steeds meer van :P
Dit is een megasquirt 2 V3.0, voor de geïnteresseerde.
Ik hoop dat ik SL mag rijden, maar ik verwacht niet dat ik toegelaten word met een andere motor erin die niet op kenteken staat.
SCHAAAAAAARRRRSSSSS hebbuh hebbuh, maar ik heb geen geld ervoor.
Aan de persoon die hem koopt, wees er zuinig op.
Dat leren, daar doe ik het nu voor :o
Ik bedoel, ik wil snel, sneller, snelst zijn, en dat van bijna geen budget, dan word je wel creatief :P
Euhm…..
Dan ben je nummer euhm…. 3 of 4 in de lijst van wachtenden :P
Mat groen heeft inderdaad wat meer dan mat zwart :cool:
Ik moet nog wel genoeg doen aan de motor, voor ik weer een snelle tijd kan rijden ;)
Ik heb er in ieder geval wel weer heel veel zin in :D
En de kleur, ja euhm… mat zwart is niet mijn ding, dat vind ik echt spuug lelijk :P
9 februari 2011 om 13:25 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373118[rquote=1864043&tid=79903&author=*Hakkie*][rquote=1863745&tid=79903&author=2000]Dat is serieuse sh!t :o:thumbup
Ik had niet zo veel zin om 47 pagina’s door te lezen, maar wat wordt/is het te verwachten vermogen?
[/rquote]Maar het is zeker wel de moeite waard om die 47 (bij mij 72)pagina’s door te lezen;):thumbup[/rquote]
Het is inderdaad zeer leuk om alle pagina’s door te kijken/lezen.
Bij mij zijn het er 29 :angel
Die wil ik inderdaad wel heeeeel graag van je hebben :D
Dan maak ik er weer een originele slotplaat in, daarna RDW keuren, dan kan deze corsa misschien nog weer eens in de straat legale klasse rijden.
Wat betreft de kleur, ik wil de binnenkant wit hebben, en de buitenkant maakt me niet heel veel uit.
( eigenlijk wil ik hem wel in de opel kleur stelling hebben, maar dat kost me teveel moeite )xxx xxx
Dat is niet letterlijk, maar het speelt wel mee in de mening over een auto :(
Ik ga op straat bandjes rijden, dus ik zal niet onder de 13 seconden kunnen komen.
SW gaat dit jaar onder de 12 seconden rijden :wors[rquote=1863327&tid=110693&author=GlennGSI][rquote=1863317&tid=110693&author=Fearless]Vind dit ook mooier om te zien dan die projecten waar geld bijna geen rol speelt. Nou kan je mooi zien dat je met een kleiner budget en verstand ook een leuk motortje bouwen kan.
Wat is de volgende stap?[/rquote]
idd en daarbij dus de duurdere LET motoren het ook nog moeilijk te kunnen laten krijgen :P :thumbup[/rquote]
Dat is natuurlijk ook de bedoeling :jerry
De rest aansluiten en dan rijden en afstellen, dan op de testbank proberen 200 pk eruit te halen. ( eigenlijk wil ik 250 pk hebben met deze turbo )
De planning van de 16V turbo motor is er nog steeds ;)
Klopt, ik maak de auto met de spullen die ik beschikbaar heb ;)
Deze blauwe slang heb ik toevallig gekocht van marktplaats :D
De olie retour zit erop.
Het olie filter en olie zijn vervangen, ook de carterpan pakking is olie dicht gemaakt.
De motor heeft weer eens gelopen :D






Het is een prius met een andere neus erop :cry
Ik heb de mijne ook afgedopt op de klep die op de motor zit.
De slang van de tank heb ik verwijderd, de aansluiting van de tank heb ik wel hoger gemaakt dan het hoogste punt van de tank.
De slang van de tank heb ik niet afgedopt, want dan kan de tank vacuum zuigen.Die koolstofpot heb ik dus eraf gehaald.
Op de foto van marktplaats lijkt het wel of het voorwiel meer naar achter staat :hmmz
Het heeft als nadeel dat je de motor sloopt en dat dit zonde is.
Ook is de aanschaf prijs een nadeel.
Ook is er het nadeel van een turbo gat
En er is een temperatuur nadeel, de motor word erg heet.
De voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Kortom NIET gaan crossen met een C20LET
Zijn er nog updates ?
Hij staat alweer een tijdje in de lak.
-
AuteurBerichten