Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-



:o
Dit is echt een zware tegenvaller, hopelijk word hij zonder schade terug gevonden.
12 maart 2011 om 07:23 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373200[rquote=1889148&tid=79903&author=corsaboy]
wat wel leuk was dat op het moment het wm injectie systeem erin kwam we zelfs wielspin hadden op de dyno en de temperatuur redlijk onder controle hadden.
[/rquote]Dat klinkt heel erg woest :wors
Zijn er ook al filmpjes gemaakt ?
Hopelijk krijg je hem vandaag helemaal goed werkend :thumbup
:wors
Goed bezig Louwe, ga zo door ;)


Vanavond starte de corsa turbo met de veel te grote injectoren in 1 keer :D
Ik heb hem in de schuur gezet, en ben begonnen met de uitlaat los halen.
Toen de olie afgetapt, carterpan los gepakt.
Extra lambda sonde gat erin gemaakt voor de AFR wide band dinges.
De carterpan ga ik morgen even aanpakken, er zat een kleine olie lek in de retour, dus ik ga de retour aansluiting aan de binnenkant even tiglassen/smelten, dan moet hij wel dicht zijn.
Foto’s volgen nog.
10 maart 2011 om 22:15 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373191Heb je misschien meer info over de WM nozzle’s ? ( mag ook per U2U )
195-50-15 loopt niet aan als ze op 6J ET49 velgen zitten.
185-60-14 loopt dus zeker niet aan als deze op ET49 zit ;)
Op het corsa A forum kun je deze info allemaal vinden.
Dit soort vragen zijn al veel vaker beantwoord ;)
10 maart 2011 om 17:35 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #173731861,2 bar nice :D
Wanneer mogen we een filmpje zien ?
9 maart 2011 om 21:55 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373180hopelijk kunnen we dit seizoen een run of meerdere tegen elkaar rijden, dat lijkt me leuk :)
De uitlaat hangt een beetje naar beneden, ik moet even een extra beugel maken.
Verders is het wel wat lastiger om te lassen dan een ander soort flexibel, maar deze is wel de juiste grote, het andere flexibel dat ik heb geregeld was veel te klein.
Komend weekend ben ik weer in marum, sms maar als je er tijd voor hebt om langs te komen.
Ik heb nog wat foto’s van afgelopen zaterdag.
3 inch downpipe met 2,5 inch uitlaat en dempers.





Ik heb inderdaad nog helemaal niets vernomen van een turbo gat :P
Hopelijk kan ik zaterdag weer een hoop werk verzetten.
Nee, want de wide band lambda sonde zit nog niet in de uitlaat.
Dat moet allemaal nog.
Gister was het de eerste testrit, er moet nog best veel gebeuren, maar dat komt nog wel.
Er zit geen klokje op, dus ik weet niet welke druk hij nu staat.
[youtube]NS1MeZWIbUI[/youtube]
Ik heb net de turbo druk omhoog gezet en hij loopt gelijk een stuk beter.
De brandstof druk heb ik iets omlaag gezet en nu loopt hij nog beter :DFilmpje komt er zo aan, dit is van vanmiddag toen ik de eerste test meters ging rijden.
Vandaag heb ik de 3 inch downpipe verder afgemaakt, de rest van de uitlaat is 2,5 inch geworden.
Toen ik klaar was heb natuurlijk een test rondje gereden.
De motor loopt goed op 4 cilinders, maar ik mis nog wel vermogen, als ik de brandstofdruk verder omhoog zet loopt de motor niet meer stationair.
Dus ik moet eerst de AFR klok erop bouwen, dan kan ik verder met afstellen.
De B.O.V. ook wel dumpvalve genoemd blaast erg hard af, daar ben ik wel erg blij mee :D
3 maart 2011 om 20:52 In reactie op: Aansluiten externe meters oliedruk/temperatuur op c20ne #17801941Wie ?
Zie foto’s ;)
3 maart 2011 om 20:26 In reactie op: Aansluiten externe meters oliedruk/temperatuur op c20ne #17801937Het kan inderdaad mooi.
Ik heb 1 klein aandacht puntje: Hij kan gaan trillen en scheuren, of door de massa naar benden afbreken.
Dit is niet om af te kraken, ik waarschuw alleen dat de kans er is.
Zoek dan eens naar megatune of tunerstudio, dat is de software die gratis te gebruiken is.
Dit word gebruikt op megasquirt, maar ook op Kdfi.
@ Rik Ophuis, nette beschrijving :thumbup
@ red-maniac, De optimale inlaat lengte kan berekend worden bij een bepaald toerental.
(dit heeft te maken met de lucht pulsaties in de inlaat buis)Ik weet niet welke tuner dit bedacht heeft ?
Volgens mij is een originele krans van een C20XE met een originele BDP sensor goed te gebruiken.
Als iemand anders beweert, vertel mij dan a.u.b. waarom ( met argumenten ).
Zover ik nu heb geleerd, moet de originele zijn werk goed doen.
1 maart 2011 om 21:51 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375157Dat scheelt echt veel gewicht :D Ik heb het ook zo ;)
-
AuteurBerichten