Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
F16WR 3,74 is niet net zo lang, maar goed te vinden.
Als je een F18WR 3,57 kan kopen, doe dat dan ;)
28 september 2011 om 07:23 In reactie op: Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum #17914161@pastry wrote:
mag ik trots vertellen dat ik een hele vette recaro bureaustoel heb gewonnen…. ! :angel
DIK, plaats eens wat foto’s :thumb
Daar moet ik ook maar eens langs komen om te kijken.
Kan je daar alleen via de baan komen of is er een weg achterlangs ?Ik weet het niet exact.
Hij had het over 1,0 seconden over de 60ft :wors
9,4 dacht ik, maar weet het niet zeker.
Ik heb genoten, goed weer, snelle auto’s, nieuwe records, weinig kapot gegaan.
Hierbij de foto’s vanaf mijn telefoon.




Ik heb nog filmpjes op de camera staan, maar die kabel heb ik niet bij me.
Wie gaan er komend weekend allemaal heen ?
@Andre Botter wrote:
Ik heb in mijn 470PK let gewoon glyco lagers lagers en daar gebeurd niets mee.
:thumbup
motor/versnellingsbak die op die motor past (i.v.m. vliegwiel/koppeling)
Brandstofpomp die voldoende flow en druk levert voor de multipoint injectie.
Betere remmen.
Betere wegligging
Verstand van techniek/sleutelen.
Maar lees http://www.corsa-novatuning.nl maar door ;)
Ik ben nieuwsgierig…… Hoe is het geregeld met de offline tijd per jaar, zijn er sancties als er een maximum wordt bereikt ?
Ik bedoel er wordt waarschijnlijk betaald voor een online ruimte met een snelheid, en als de aanbieder zijn beloften niet waar kan maken, wat dan ?
Gewoon nieuwsgierig.
Ik denk ook dat het je pulsgever of tandwiel daarvan is die stuk is.
De bougies hebben zo’n klein rond schroefding erbovenop. Die zitten soms los, ik draai ze vast met een tang. Dan weet ik zeker dat die goed contact maakt.
Ik heb dit probleem wel eens voorbij horen komen. Volgens mij heeft Henny Boonkamp toen de oplossing geboden door een andere bobine te plaatsen. (knoop me er niet aan vast, ik ben niet helemaal zeker.)
19 september 2011 om 07:54 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302213Je kunt ook de originele slangen los maken van de connectoren, dan kun je er zelf een lengte afhalen en weer op de connector maken in het model wat er wel op past.
Bij een corsa A past hij er zo weer tussen.
Het nieuwe type SFI vervanger maakt inderdaad gebruik van een X18XEV of X20XEV inlaat slang. Daaronder is een SFI vervang plaatje gemonteerd met een buisje erop gelast. Die SFI vervang plaatjes heb ik wel thuis liggen, laat me maar weten als je er één zoekt.
@ Mr. Bone, ik kom vrijdag avond laat aan in Bitburg. Gaan we bij elkaar staan met de tenten? Dat lijkt me gezellig met de BBQ erbij enzo.
Dit klopt allemaal :thumb
Dasty is een ontvetter, dat staat op de verpakking bij de flessen die ik heb gekocht.
Je kunt je handen ermee wassen, dat werkt echt goed :thumb
18 september 2011 om 11:43 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373387Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze resultaten, natuurlijk had ik ook graag gehad dat je de winnaar was.
Ga je ook naar Bitburg ?
DASTY :wors
Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup
Zonder brug kan ik het thuis ook in 3 uur.
Dus een monteur met brug moet dat wel kunnen doen in die tijd.
Oke dan waren het geen corsa A GSI assen, gelukkig maar king:
Ik zou wel ARP drijfstangbouten nemen.
Als je het toch los hebt gelijk de sterkere koppakking nemen.Verder kan het wel OEM.
Aandrijfassen gemaakt/gelast voor f16bak (gsi aandrijfassen)
??????
Hoe heb je dat gedaan ?
Ik denk dat je een setje goede assen verpr#tst hebt, of begrijp ik je nu verkeerd ?
13 september 2011 om 10:36 In reactie op: Time Attack 2011 – de finales op zondag 25 september #17882741Ik ga niet heen.
Om dezelfde redenen als hierboven reeds genoemd zijn.2 uur heen rijden
2 uur wachten en misschien 2 of 3 keer een 10 tot 16 seconden rijden
2 uur terug rijden
en verhoogd risico op politie controle’sDaarom stel ik voor om de drag-racers/sprinters een eigen stuk asfalt te geven. Dan heeft niemand last van elkaar. En kan er door beide partijen meer gereden worden.
Als je zelf een inlaat wil bouwen, dan heb ik die SFI vervang plaatjes ook wel te koop.
Ik heb er een aantal laten laser snijden, zodat ik voor mijn turbo project zelf een inlaat kan bouwen.

Dan heb je het oude type C20XE
Ik heb daar wel een motorsteun voor die zo in de corsa A past met een rubber van corsa A.
Ik heb nu 3 oldtimers, waarvan 1 diesel.
Ik kan het onderhoudt zelf doen, daarom kan het uit voor mij.
Maar je hebt wel meer werk aan een oudere auto, dus je moet het niet erg vinden.
@Mr. Bone wrote:
@ Freek: Wat bedoel je met olie achter in de motor gieten? Je filter vullen ofzo?
En met lucht op je carterventilatie, zet je dan gewoon je luchtspuit in de de dikke slang naar je kleppendeksel?De oliepomp pompt de olie de motor in, als er olie vanuit de motor naar de pomp stroomt, dan kan de pomp beter afsluiten en dus beter pompen.
Er zijn een aantal plugjes op de achterkant van de motor, maar de plug aan de voorkant waar de plunjer achter zit, daar kun je ook olie in de pomp gieten.
Als je dit doet, dan is het niet nodig om luchtdruk op je carter te zetten.
-
AuteurBerichten