Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De originele krukas blijft tot 800 pk wel heel, dat is al getest ;)
@pastry wrote:
anders vraag het Freek even die worsteld al jaren met de probleem. :jerry maar rijd wel een 200pk c20net :wors
Inmiddels 250 pk :wors
Volgend jaar richting 300 pk :thumb
Maar inmiddels is het niet meer low-budget, maar nog steeds wel goedkoper dan andere projecten.
:wors
extra motor :thumb
Bij welk toerental moet die motor dit vermogen gaan halen ?
GTX :wors
Ik ga zelf een spruitstuk maken voor mijn project, waarom ? Omdat ik dan alle maten zelf kan bepalen en ik niet zo veel geld te besteden heb.
@ André,
Wat gaat er nu gebeuren met je Kadett ?
En waar gaat de motor in ?Bedankt voor het repareren van m’n XE kop :thumbup
14 inch stalen wielen passen er ook omheen.
Waarom neem je geen andere wielen ?
http://corsaa.forum2go.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
kom hier ook eens kijken :thumb
Alles op het gebied van ombouwen is al bekend ;)
bijna allemaal d8 ik wel.
waarom alleen de eindoverbrenging, als je ook de hele bak kan gebruiken.
24 oktober 2011 om 13:13 In reactie op: The End of Season Meet @ Heerenveen 30 Oktober 2011 #17924331Hoe laat is het de bedoeling dat we er zijn ?
Ik ga eerst naar Tolbert denk ik.
:kewlpics
@NB-racing wrote:
Was afgelopen woensdag op de Nürburgring Grandprix strecke met de SierOpel.
Het ging als de brandweer! Er waren aardig wat BMW’s die zich erin verslikte. ;)
Had alleen een beetje last van carterdruk. Na een half dagje circuit had ik ongeveer 0,3 liter olie in het catch tankje zitten. Is dit een normaal olie verbruik voor een paar uur volle bak?Heb je de carterventilatie wel aangepast?
Je kunt binnen in het kleppendeksel de plaat weg halen,dan een klein stukje terug zetten waar de pijpjes uit het kleppendeksel komen.
Hoe gaat het nu met je project ?
Volgende keer ?
http://www.youtube.com/watch?v=Ka_JcpemwNc&feature=feedu” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ja dat past wel.
Elektrisch moet je de complete motordraadboom over zetten.
Dan de volgende draden aansluiten:
Massa = bruin
Geschakelde plus = zwart
constante plus = rood
brandstofpomp = rood-blauw17 oktober 2011 om 19:53 In reactie op: Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum. #17928000Ik ga proberen er ook aanwezig te zijn, maar ik weet nog niet met welke auto.
Ik kom niet als er maar 2 uur gesprint kan worden.
Als je deellast rijdt dan drukt de lucht aan de binnenkant tegen de DV.
De druk in het inlaatspruitstuk is lager doordat de gasklep niet helemaal open staat.
De combinatie hiervan met een dumpvalve die de zuigers in dezelfde richting heeft staan, gaat de DV half open staan.Een oplossing is een DV nemen die de zuiger haaks op de luchtdruk heeft staan (voorbeeld HKS ping ping te duur) versie erop zetten.
Je kunt ook een andere veer proberen, maar dat gaat ook niet altijd werken.
Sh#t ik ben niet de eerste……
C20LET, C20XE, C20NE of C20NET erin en knallen met dat ding.
Ik dacht laatst al wat is de lichtste kleine nieuwere opel die de corsa A vervangt…
Het is dus de Agila :wors
11 oktober 2011 om 07:18 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302219@Looney wrote:
Is deze uitlaat alleen niet te dun? Ik weet de maten niet van de 1600 en de 2 liter maar las wel ergens dat een uitlaat die te veel tegendruk levert je de koppakking kan kosten..
Ik rij met een C20XE met een origineel corsa A 45mm uitlaat systeem, dit is nietgunstig voor de hoge toeren.
Maar ik wel 224 Nm en vanaf 2000 rpm al meer dan 200 Nm.
En ik rij er al een paar jaar mee, dus als de koppakking stuk zal gaan dan moest ik dat al wel hebben gemerkt.11 oktober 2011 om 07:11 In reactie op: Astra GSI 3.0 24v v6 project, Astra GSi Turbo erbij! #17660281:wors
Laat die :kewlpics maar komen :thumb
Ik heb ook van die FK dingen, die zijn een stuk korter.
Ik denk dat het genoeg is.
Als het niet zo is neem dan ff contact met me op ;)
@yves475 wrote:
denk dat ik de aandrijfassen oprol met een 100% sper c20xe?
Ik denk het niet, de assen gaan niet snel stuk.
De homokineten gaan eerder stuk denk ik.
Corsa B GSI assen kun je makkelijk vinden, proberen kost niet veel.
Dus ik raad je aan om met 22 tand assen te gaan rijden.
10 oktober 2011 om 13:29 In reactie op: Astra GSI 3.0 24v v6 project, Astra GSi Turbo erbij! #17660274Leuke auto om erbij te hebben :vertag
Geniet ervan :thumb
5 oktober 2011 om 15:00 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302217Die stekker die je nu laat zien moet op dat zwarte klepje, maar daar zit bij jou al een stekker op.
De stekker die er nu op zit, die lijkt mij van de achteruit rij sensor.Je zal dus een oud type klepje moeten halen of hem niet aansluiten.
Ik ben ook na het keuren nog nooit staande gehouden :hmmz
En ik rij niet rustig :jerry
-
AuteurBerichten