Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik gebruik momenteel een Megasquirt 2 V3.0 met daarbij Coil Near Plug van een Chevrolet V8.
Hoe lang heb je nu getest met deze 5,0ms aansturing?
Ik start altijd met 6,0ms.
Daarna afhankelijk van de accu spanning enz.
Gemiddeld zit de dwell die ik gebruik in de buurt van 3,0ms.
Simpelweg omdat de bobine’s niet heet worden en ik geen misfires verneem ( 1,5 bar boost)Ik heb de originele bouten M7 opnieuw gebruikt.
Eigenlijk zou je de veer-eigenschap van de drukgroep moeten meten.
De indrukking van de drukgroep in een grafiek uit zetten tegen de drukkracht van de drukgroep.
Aan de hand daarvan kun je dan beslissen welke indrukking gewenst is bij niet bedienen van de koppeling.
15 december 2015 om 12:02 In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304251https://youtu.be/Ng502r0naNg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Die plank is het eerste wat er bij mij uit ging.
Iedere keer met m’n been tegen die plank :swearMaar dat zal wel aan mij liggen :jerry
12 december 2015 om 09:13 In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304240http://www.sp2000.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit bedrijf heeft ook een versnellingsbak geleverd voor een crosser, daarvan heb ik een foto gemaakt.
Het kost mij alleen te veel om deze optie te kiezen.
Ik heb een F28, daarmee ga ik proberen te dragracen.
Dan zal ik wel moeten vertrekken in de 2e versnelling en dan naar de 4 schakelen ofzo :jerryDie andere bakken die hier genoemd worden, kunnen jullie daar foto’s van posten?
Einde van het dragrace seizoen.
Ik heb de 2e plaats behaald in de SE klasse van European Drag Racing Series.
En de 3e plaats SE in Dutch Drag Racing Series.Daar vind je veel informatie en liefhebbers :thumb
Heb je geen schuifmaat?
Ik heb de mijne ook zelf opgemeten.
@wim-v6 wrote:
Bart wat freek uit de 1.7 heeft gehaald is peanuts voor de 1.7tds.
Mijn 1.5TD met flink kleinere turbo en zonder intercooler zit al bijna aan zijn vermogen en koppel, gemeten bij warme motor.
(101pk / 191,5nm)Mathijs draaide 125pk en 300nm met de 1.7TD met intercooler en Roetwolk
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Waarom horen we hier niets over de corsa A van Jeffrey a.k.a. Corsacruiser ?
Die was 9 jaar geleden al verder dan de waarden die je nu van Mathijs op noemt.
https://www.youtube.com/watch?v=2AEwhd-h2Ps” onclick=”window.open(this.href);return false;
@bart-gsi wrote:
@freek corsa wrote:
Daar had mijne geen last van.
Je moet het wel goed doen.
De roetstop indraaien is niet het hele verhaal.
Er zit een boost/vacuum membraam op de dieselpomp, die moet ook aangepast worden.
dat van die roetwolk dacht ik meer van dat filmpje van willem.. wel lachen om een snelle diesel te hebben…
Deze is sneller dan m’n diesel :angel
https://www.youtube.com/watch?v=fFDOvNyoqWY” onclick=”window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=dkKOs7cB2u4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Daar had mijne geen last van.
Je moet het wel goed doen.
De roetstop indraaien is niet het hele verhaal.
Er zit een boost/vacuum membraam op de dieselpomp, die moet ook aangepast worden.
Mijn corsa A 1.7 TD was ook wat aangepast.
110 pk en 210 nm
Erg leuk als je vooraan stond bij een stoplicht.
@rabbitopc wrote:
valse start op het filmpje of zie ik dat verkeerd? :jerry
je reed al weg terwijl de gele nog uit aan het gaan was en de groene nog niet branden.
Ze hebben mij altijd verteld dat de lampen niet liegen.
Als ik te vroeg weg was gereden zou de rode lamp branden en niet de groene.Het was weer een top weekend :D
DHRA dragracing Drachten :thumbup

21 juni 2015 om 16:24 In reactie op: Informatie C20NE slepers / tuimelaars / nokvolgers gezocht #18150056Gisteren weer hetzelfde gehad :(
Launch control en flatshift zijn de oorzaak.
Als ik die dingen niet gebruik blijft de motor het gewoon prima doen
Waar heb je de veren en slepers gekocht en wil je me (eventueel via PB) vertellen wat het kost?
21 juni 2015 om 15:09 In reactie op: Informatie C20NE slepers / tuimelaars / nokvolgers gezocht #18150054Een normale vermogen run tot 6400 toeren is ook geen probleem.
Mijne heeft 277pk en 417nmMeten is weten, mits de meting goed gedaan wordt.
Dus straks bij het afstellen even de intercooler wisselen en nog een vermogen run doen :jerry
:wub :thumb
Na een weekje herbouwen heb ik een geslaagd weekend gehad in Bitburg
https://youtu.be/fow8VyY6wLE” onclick=”window.open(this.href);return false;
Met maaaar 3 bar 1000+ pk’s
Die boba 16vampir draait met 4+ bar toch?
Wielen? FOTOOO’S!!! :jerry
Hildesheim

Reparatie



Nee, originele veren en slepers.
M’n motor komt niet boven de 6400 rpm
-
AuteurBerichten