Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als ze auto’s voor 1987 en na 1959 willen belasten, hoe moet ik dat dan zien?
Belasting op gewicht of op brandstof of op uitstoot of op herkomst?Ik rij met een corsa A van 1986 op diesel, verbruik 1 op 20.
Als ik 100 euro per jaar moet betalen, dan blijf ik lekker doorrijden.
Maar als ik 500 per jaar belasting moet gaan betalen, dan ga ik motor rijden.Ik heb een F16CR 3,55 met een aangepaste 5e versnelling.
Ik heb er een 0,707 in gezet.De topsnelheid is extreem hoog, 250+ km/h met 5000rpm.
Vandaag heb ik wielen gewisseld van mijn corsa A1 C20NE-T.
De banden opgerookt bij super sunday in Zandvoort.
En weer de wielen gewisseld.
Vervolgens met mijn corsa A1 diesel vanuit Zandvoort naar Eindhoven gereden.http://www.youtube.com/watch?v=-ZFmH0zTQCQ&feature=plcp” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik doe ook aan dragracen en rij ook met werkschoenen in een corsa A met originele pedalen.
Dat gaat prima, als je het gewend bent.Bij de organisatie waar ik rij, mag je 1 burnout maken in een vooruitgaande beweging.
Dan ontstaan er niet van deze situaties.@ Chantal en Sander, we gaan er de 29e eens over nadenken en praten :thumb
11 september 2012 om 21:26 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065263Hey Bas,
Leuke auto, goede updates, netjes werk.
Ik ben benieuwd naar de vermogensuitdraai :thumbup
Vectra A blijft een erg mooi model
:thumb
Ga zo door Rens ;)
9 september 2012 om 08:20 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375253Ja ik heb aangepast caster op mijn corsa A.
@louwe 16 klepper wrote:
mag je volgende x wel wat beter je best doen
heb t volgens mij niet vernomen ;) ;)kwam volgens mij n poosje terug ook bij jou voor de deur langs
terwijl freek op de stoep stond ;)
was met de vectra ;)Ik zal volgende keer wel gewoon langskomen in plaats van voorbij rijden.
Klopt, ik zag je rijden bij Sebastiaan thuis, volgens mij was ik wat laat met m’n hand opsteken.
In de weekenden ben ik ook in de provincie Groningen te vinden.
Soms op een zaterdag avond ook bij de “John meeting”.Morgen is de finale van de E.D.R.S. in Drachten.
Ik zal hieraan mee doen.
Op dit moment heb ik de meeste punten in het kampioenschap voor de SE klasse.Meer informatie: http://www.dhra.nl
Je weet nu waarom je geen turbodruk hebt.
Als je geen druk hebt, blijft de motor aan staan.
Ik denk dat de MAP-sensor of de slang ernaartoe niet in orde is.
Maar ik heb geen verstand van C20LET motronicAls ik het me goed herinner van school,
RON = Research Octane Number
MON = Motor Octane Number
E10 = Ethanol 10%
E85 = Ethanol 85%RVS flexibel voor 18 euro ?
Waar koop je die ?
Zijn ze te koop? :jerry
:thumb
Heb je ze al gemonteerd ?
6 augustus 2012 om 19:06 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375225Tip: De binnenkant die je niet ziet ook tegen roest beschermen :)
Gister de uitlaat van mijn diesel corsa verwijderd en een nieuwe gelast.
Vandaag achter-remslang en V-snaar vervangen.Een C20NE motor heeft ook geen kachel aansluiting aan de bakzeide.
Het gaat erom dat als de thermostaat dicht staat, dat de water-flow wel opgang blijft.De carter-ventilatie moet inderdaad een open verbinding hebben of vacuum gezogen worden.
Als dit niet gebeurd dan ontstaat er een overdruk op de motor, met als gevolg keringen en pakkingen die gaan lekken.
Er zijn vele oplossingen om de ventilatie op een andere dan originele manier te maken.2 augustus 2012 om 20:58 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375222:wors
En belastingvrij
En zuinig, gemiddeld 1 op 19 bij redelijk door rijden. 1 op 21 zuinig rijden en 1 op 17 bij alleen maar gas geven.Nu nog proberen om goedkoper te tanken, misschien een gas installatie erbij inbouwen.
1 augustus 2012 om 09:20 In reactie op: corsa c gechipt maar is een inlegfilter(green) verstandig?? #18052178@BlueAstraG wrote:
Nee, je gaat er op VOORUIT. Je auto krijgt meer koude lucht, waardoor de prestaties stijgen. Ook met chip, die vind dat juist lekker om het maar zo te zeggen.
Het mooiste scenario was natuurlijk EERST alle performance upgrades installeren, en DAN pas chiptunen. Dan haal je er het maximale uit, want dat versterkt de werking nog eens extra.
Dat is alleen zo bij een chip die op maat geschreven is.
Ik rij met een corsa A met een Isuzu 1.7 TD ( TC4EE1 ) motor.
De turbodruk staat nu op 1 bar en de dieselpomp is open geschroefd tot er net een beetje rook uit de uitlaat komt.
Hierdoor heb ik nu 110pk en 200Nm, dat gaat lekker vooruit in een corsa A van 780kg.Afgelopen weekend ben ik naar Rotenburg Race Days geweest.
Ik heb mijn persoonlijke record verbeterd van 12.73 naar 12.51 :thumb
http://www.youtube.com/watch?v=SORTIZeitsU” onclick=”window.open(this.href);return false;
Helaas heb ik de wedstrijd wel verloren.












Ja
Je hoeft niet iets te bedenken, dat bestaat namelijk al best lang.
Neem gewoon microsquirt of Megasquirt of kdfi of KMS of DTA of een ander vrij programmeerbaar ECU.Welk vermogen denk je te gaan draaien?
Ik denk dat als je bijvoorbeeld niet meer dan 250 pk gaat halen, dat je dan het beste de C20LET injectoren kunt gebruiken.
Ps. zijn die Z20LET injectoren niet zwart? Heb je niet de Z20LEH injectoren? die zijn volgens mij blauw?
-
AuteurBerichten