Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tot straks ik heb er zin in :D
:wors Die grijze is echt mooi :thumbup
de Elanor (van de film) onder de opels ;)
topper :thumbup
is dat de massa productie prijs ? :P :angel
origineel gepost door mayhem
wel bekent.. maar deze 2 pics had ik er nog nooit van gezien:wors
Meer info is welkom :D
XE/LET graag
en misschien ook 1 voor NE, maar dan wil ik eerst de prijzen weten.
:kewlpics graag, het is altijd makkelijk om te zien hoe iemand anders het doet.
Ik moet mijne ook nog doorlassen en versteviggen.
Goed bezig :D
oke :D
Ik zal jeffrey eens vragen of hij een setje voor mij wil maken :D
ik twijfel nog, nylon kraakt niet zoals de bussen van M-tech ?



zo er is weer wat gestript, volgende keer weer meer foto’s
Mijn idee is orginele chip en een orginele katalysator, dan heb je koppel onderin.
Maar in de cross rij je toch altijd hooge toeren ?
1 juli 2008 om 14:14 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374683Dit vraagt natuurlijk weer om foto’s van de turbo motor :D :angel
Ik ben nog steeds bezig met strippen en ontroesten.
Ik heb al wel nieuwe leuke speeltjes binnen.
– dubbel werkende rembekrachtiger
– Brembo Max remschijven ( turbo voormaat )
– Turbo remklauwen
– 15 inch velgen die hier omheen passen
– 2 Semi-slick banden van toyo proxis R888
Ik wil ipv PU bussen in de wielophanging, bronsen of nylon bussen nemen, maar dat moet ik nog uitzoeken.super calibra :thumbup
Heb je er verder ook plannen mee ?
gefeliciteerd :D :thumbup
origineel gepost door Big Sexy
of 225/40/14, evt een optie?dat had ik hem al aangeboden, maar dat was te breed.
28 juni 2008 om 21:44 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17411853wel makkelijk zo’n mobiele brug achter op de mercedes, zo kun je goed bij de onderkant komen van de B corsa met dikke reet.
28 juni 2008 om 21:19 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301861als je de V-snaar oulie eraf hebt dan zit er op het onderste tandwiel ergens een inkeping, die moet gelijk staan met de inkeping aan de onderzeide in de carterpan.
En bovenste tandwiel zet ik altijd gelijk met de distrikap, maar die heb je niet meer, dus wordt het lastig.
Maar een C20NE loopt niet stuk als de riem verkeerd staat :P
volgens mij heb je dat goed gezien :D
misschien ligt ergens nog een oude voorraad in een magazijn ?
Veel rond bellen en rond vragen ;)
even de tekst van de site gekopierd.
BRON: http://www.baarr.nl
Je ziet af en toe wel eens, motorcodes, en dan vraag je je wel eens af wat die nou precies betekenen. Ik ga dit nu ff uitleggen aan de hand van de motorcode van mijn eerste Kadett GSI, de c20ne.
De code is op te delen is 4 stuken, namelijk zo C | 20 | N | EEmissiecode
Het eerste deel geeft aan onder welke emissiecode de auto valt. Andere voorbeelden hiervan zij:= R15.04 of ECE R 83 A
A = Oostenrijk
C = Gerelde Katalysator /US ’83 of EG ’91 / 441 / EEG
E = Europese Norm / Euronorm
EC = Euronorm met ongeregelde katalysator
H = GM Holden ADR 37
S = Zweden, A10
U = US 87 (diesel partikelwaarde)
X = US 93/94, Euro 96Motorinhoud
Het tweede deel staat voor de motorinhoud:20 x 100 = 2000 cc oftewel 2.0 Liter
18 x 100 = 1800 cc oftewel 1.8 LiterCompressiewaarde
De letter die daarna komt geeft aan wat de compressiewaarde is:G = < 8,5 : 1
L = 8,5 – 9,0 : 1
N = 9,0 – 9,5 : 1
S = 9,5 – 10,0 : 1
X = 10,0 – 11,5 : 1
Y = >11,5 : 1Brandstofsysteem
De volgende letter geeft het type brandstofsysteem weer:D = Diesel
E = Meervoudige inspuiting
V = Carburateur
Z = Centrale inspuitingDe uitvoering
De letter daarna geeft (indien nodig) aan wat voor uitvoering het isA = Egytpe
B = Bedford Van (I.B.C.)
C = Corp. ignition system
F = Voertuig van autoriteiten
H = Hoog vermogen
I = Irmscher
J = Verlaagd vermogen
K = Comprex
L = Laag vermogen
M = Midden oosten
P = Heavy duty versie
Q = Colombia
R = Verhoogd vermogen
T = Turbo
U = Uruguay
V = Volume model
W= Venezuela
2 = Fam 2 motorWelke fabriek
Dan staan er nog meer cijfers achters, deze staan voor de volgende zakenDe eerste 2 staan voor de fabriek:
00 = Daewoo
01 = Russelsheim
02 = Bochum
03 = Ellesmere Port
08 = SzentGotthard
14 = Kaisersloutern
19 = Aspern (oostenrij)
20 = Hongarije
25 = Holden
31 = BrazilieSerienummer
De 6 cijfers die daarna nog komen geven het serienummer weer.23 juni 2008 om 14:24 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301856Je kunt Folkert en SjoerdWillem of mij ook vragen stellen per msn of telefoon :P :thumbup
*Ombouwset naar 2WD voor de F28bak
[ deze heb je idd nodig ]*Andere motor/baksteun?
[ het is mogelijk de baksteun aan te passen zonder de carroserie aan te passen, motorsteunen zijn verder gelijk aan C20XE ]*Radiateur? De C20LET radiateur heeft namelijk een extra aansluiting voor de turbolader. Maar of deze in de A Corsa past?
[ Je hebt geen andere radiateur nodig, ik heb gezien dat jou corsa al een extra aansluiting heeft ]*Trekstangverlaging.
[ Deze heb je wel nodig icm de F28, neem dan ook de PU bussen ]*Corsa B/Tigra A trekstangen?
[ Dit is een keuze die je zelf kunt maken, beslis wel voor je de trekstang verlaging koopt, anders moet je 2 keer iets kopen ]*Uitlaat aanpassen.
[ hier ontkom je niet aan ]Er zullen ongetwijfeld meer dingen aangepast moeten worden, zoek maar eens een plek om je interkoeler te plaatsen en zoek daarna nog maar eens plaats om de slangen of buizen langs te leggen :P
Ik zal morgen filmpjes uploaden
er waren wel veel mensen, maar niet allemaal met hun eigen auto.
-
AuteurBerichten