Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn excusses, ik verveelde me en wist hem niet, sorry.
Omdat ik de oude auto van de GM stal niet kan raden heb ik even een makkelijkere gemaakt, wat is dit ?

Ik heb nooit eerder met photoshop gewerkt, ik heb net het programma gedownload en ben gaan proberen.
dit is het resultaat tot nu toe.

Ja vies lelijk en laag, beetje duits, maar dan niet helemaal glad gewerkt
Ik heb ook gestemt, maar ik heb niet gekeken naar vaardigheden, maar naar het ontwerp, het idee erachter om hem daad werkelijk te bouwen.
Dan kies ik toch voor rat-styl :angel
Nee die zijn er niet, wel als je gaat aanpassen/opvoeren.
mijn C20XE heeft 178 Pk en 224 Nm ;)
Ja dat is hem, kan niet missen.
Wie post de volgende ?
Er zijn een paar oude motoren die 156 Pk leverden, maar die worden niet met een S aangeduid.
Ik persoonlijk vind het zonde dat ze allemaal de cross in gaan.
Dus als je de motor nou gewoon niet stuk rijdt en hem in een 1400 astra carroserie hangt dan blijven er nog wat kadettjes over.
Worden er ook filmpjes gemaakt ?
Ik wil wel eens zien hoe dat gaat ;)
17 september 2008 om 15:56 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372100Ik heb nog wel een autocad les boek hier liggen, ik werk tegenwoordig met Solid Works.
geen geld en tijd, sorry.
15 september 2008 om 19:26 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301946Er zijn zover ik weet 3 mensen hier op het forum met C20LET in een B corsa.
:o zelfs niet bij de fabriek op voorraad ? :hmmz
:wors dan moet het wel duur zijn :P
we w88 ongeduldig af :thumbup
15 september 2008 om 18:58 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372087dat word straks WWHHIEEIEIEIEEIEIEIEIEIIIIIEIEIEIEIEE in het kwadraat tot de macht 16 ofzoiets :thumbup
15 september 2008 om 18:34 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372084JOEKELS nog aan toe, wat een monster :D
die plaat komt me bekend voor :thumbup alleen die van mij heeft wel veertjes erin.
origineel gepost door Jerremy
Eigenlijk hoort M-tech haar klanten dat al te adviseren..
Daar koop je toch geen vliegwiel voor, om ‘m vervolgens eerst te moeten laten stralen / vlakken..En als je ‘m laat vlakken / iets afdraaien, moet je ‘m dan eigenlijk niet daarna (weer) balanceren ??
daar heb je een heel goed punt, balanceren is erg belangrijk als je een veilig en goed presterende motor wil hebben.
12 september 2008 om 10:18 In reactie op: Folky's A1 corsa, is terug . . .Vermogensbank Update #17428474origineel gepost door folkyc20xe
. ry nu dus weer slome XE:jerry
roggel dan weer een toerboo :P
10 september 2008 om 17:21 In reactie op: Folky's A1 corsa, is terug . . .Vermogensbank Update #17428468:cry drachten gaat mij niet lukken om erbij te zijn :cry
@ corsaboy a.k.a. marcel, je verhaal klopt helemaal, maar…..
Volgens mij verteld custom dat hij zijn bobine verkeerd of niet heeft aangesloten ( groene en zwarte draad )
Maar dat merken we wel als custom hem nog niet aan de praat krijgt.
Geschakelde plus is bij opel zover ik weet altijd een zwarte draad.
Als je relai niet klikt als je hem op contact zet dan is er iets mis met of je relai of met je gesckalede stroom.
Als je de motor laat rond draaien doormiddel van starten en het relai klikt niet dan is je BDP niet goed.
Ik test het brandstof relai meestal met 2 personen.
1 draaid de sleutel om de andere houd het relai vast en voelt of de relai tikt.Je BDP sencor kan stuk zijn en er heel uitzien, ik heb er zelf altijd 1 op voorraad waarvan ik weet dat hij werkt.
Als je de relai houder hebt zonder relai erin dan zou je 1 dikke roode draad moeten hebben waar constant stroom op staat.
een bruine draad die rechtstreeks verbinding heeft met de massa ( min van de accu )
een zwarte draad die geschakelde plus is, dus stroom geeft op het moment dat je auto op contact staat.later meer info, stel gerust meer vragen, ik beantwoord vanavond wel weer verder, ik ben nu op school :P
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door vincent23
zijn je remschijven niet gewoon krom ? of je blokjes niet goed ingesleten?suc 6
chek ff of de geleide pennen van je remklauwen wel goed gangbaar zijn
kan goed zijn dat er n klauw blijft hangen
kun je waarschijnlijk al wel zien
aan de dikte van je remblokken
als er per klauw verschil zit in dikte van de beide blokken ;)Zoals louwe zegt, controleren of je remklauwen wel goed los komen na het remmen. En waarschijnlijk zijn je schijven zo krom als een cup a soep mok :P
Toen ik je verhaal net aan het lezen was moest ik denken aan een canvas scheur in je band. :angel
Het brandstofrelai gaat ook wel vaker kapot, je kunt hem controleren door te voelen/luisteren of hij klikt als je de auto op contact zet.
vervolgens moet hij ook klikken als je de auto start.
Ik zo wel aan m’n posts vandaag :P
dat helpt niets als de BDP sencor stuk is :P
Waar ligt roosendaal, google maps heeft het dan over heiloo ? klopt dat ?
-
AuteurBerichten