Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
11 oktober 2008 om 10:09 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301958
Slangen zitten goed.
Inderdaad thermostaat controleren en/of vervangen, en thermoschakelaar controleren
inlaat nokkenas van XE heeft betere eigenschappen dan de orginele van de LET
3cm is wel heel veel.
waarschijnlijk is het druklager de veroorzaker, maar het kan ook je koppeling kabel zijn.
heey leuke foto’s
Erg dikke mercedes ook :o
Maar van wie is die geele speedster ? ging die ook sneller dan de blauwe ?
:thumbup goed bezig, dit project ga ik volgen king:
Begrijp ik uit dit verhaal dat je het goedkoop klaar wil maken ?
Het is beste is alles in 1 keer vervangen, maar dat is niet het goedkoopst.
Nu het antwoord op je vraag, ja je kunt alleen de drukgroep los vervangen.
Waarschijnlijk is je druklager ook helemaal kapot, dus die zal je ook moeten vervangen.
Ik heb nog wel een drukgroep over, maar die kan ik pas volgende week op de post doen, mocht je intresse hebben.
“Kampf Holland” dat moeten we doen, ik wil volgend jaar ook wel weer mee, maar dan wel als toeschouwer.
Zijn er nog foto’s en filmpjes gemaakt ?
Ik rij toch ook dagelijks op het circuit :P
Dit zou eerst ook het circuit monster worden, maar daar heb ik nu een andere corsa voor. ( dat staat bij jou beter in het geheugen geschreven dan bij menig ander corsa liefhebber ) :P
Hopelijk kan ik aankomend weekend weer een gaatje dicht lassen, ik vind dit namelijk een mooie vorm van ontspanning tussen alle werkdruk van school door :vertag







dit laatste gaatje hoop ik volgend weekend te kunnen gaan lassen.





zo vandaag even geknutseld, ging wel weer lekker :D
In het kader van het is zonde om hem weg te doen, heb ik besloten om hem klaar te maken en als vervoers middel te gaan gebruiken.
Ik heb vandaag weer een plaatje in de auto gelast, ik hoop dat ik volgend weekend weer een plaatje erin kan lassen.
foto’s volgen nog wel.
4 oktober 2008 om 06:23 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372110:kewlpics king: :thumbup
origineel gepost door SiDni
Vanavond! :Dwaar dan ?
30 september 2008 om 05:55 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301953origineel gepost door max
Hufterproof? Bouw het dan zo.Motorsteunrubber uitgieten.
Aandrijfassen uit 1 stuk, dik-dik (2.0 dus), desnoods speciaal gemaakt. geen gelaste zooi.
Wielnaven 2.0 aangepast op corsa lager.
Homokineten 2.0. Wielzijde een nemen met ABS-ring en die eraf halen, past het zonder spacer-ring.Bak?
Een F20 of een F18+.kijk ook goed op http://www.corsa-novatuning.nl
Dit is DE manier om het aan te pakken, het kan ook anders maar dan sta je na 2 bochten met pech langs de kant. :vertag
Ik wou dat ik erbij kon zijn, dan deed ik mee met de
-Exhaust Power Street
en natuurlijk de
-Babe Verkiezing :Palvast allemaal een fijne dag toegewenst :thumbup
Lucht Massa Meter
dat denk ik tenminste.
Het was zeker geslaagd :D ik hoop dat ik er volgende keer weer bij kan zijn :D
Ik kom ook, en neem de buurman ook mee :P
en misschien komt er nog iemand mee die een kadett trubo heeft.
:kewlpics
Maar we zien er nog niet zoveel van zo :jerry
dus zoals ik het nu begrijp, word die buiger de hoer van het opel-forum ? :P hahahaha :jerry
Nu word ik jaloers, ik wil ook zo’n mooie buiger hebben, en dat meen ik nog echt ook :thumbup
Het is niet moeilijk, ik kan het alleen niet goed uitleggen.
Je bobine heeft een zwarte en groene draad nodig, als die goed zijn aangesloten dan moet hij vonken.
Als hij vonkt dan is je BDP niet stuk.
Alfred topper, dit zijn foto’s en filmpjes waar we leuke herinneringen aan hebben.
Heb je de filmpjes dat jij met mijn auto rijdt ook al ?
Die zoek ik ook nog ;)
Dit is een kadett steun van de distributie zeide.
Waar kan ik vinden hoe het programma werkt ?
ik wil de velgen veranderen en de auto laten zakken.
-
AuteurBerichten