Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is goedkoper om hem 2 wiel aangedreven te maken.
Maar ik begrijp ook wel dat 4 wiel beter rijdt :D
De bruin met blauwe draad aansluiten aan het uitlees lampje
hierna de bruingele of de bruinwitte aan de massa leggen en dan op contact zetten.
Dan zou het lampje moeten gaan knipperen.
Niet liegen, je wil gewoon een snellere corsa dan die van mij hebben :P
@ folkert koop gewoon een nieuwe turbo, dan kun jij ook weer knallen ;)
ik heb de LET al horen lopen :D
Ik heb ook een motor rijbewijs , ik rij niet veel meer, maar dat komt wel weer als ik geld heb.
Mijn eerste eigen motor was een Honda XR 500 R omgebouwd naar motard look.

Mijn 2e motor was een Honda CB 900 F


Ik heb nu geen motor, maar ik mag soms de BMW K1100RS van m’n vader lenen.
26 december 2008 om 19:30 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17411949platte banden staan ook niet als de auto op deze hoogte blijft.
( mijn mening )
25 december 2008 om 15:39 In reactie op: Stationair 500 rpm C20NE, hoe naar 1000 te krijgen ? [ volge #17445842Nee, het probleem is er nog steeds.
We gaan zaterdag de versnellingsbak omwisselen, als we daarna nog tijd hebben gaan we de luchtweger doormeten.
:wors
:kewlpics
:thumbup :)
FILMPJE :D
:kewlpics:kewlpics :angel
jongens jongens, jullie zijn toch geen kleuters, kom op man gedraag jezelf toch eens.
En ik vind dat ik niet de persoon ben die dit moet zeggen, kennelijk hebben we geen goed functionerende moderators of hoe ze hier maar mogen heten.
J#zus ik voel me net een kleuter juf , damn :puke :vertag
Ik zal jullie nog even vervelen met mijn foto’s
Ik heb de HRC eindelijk binnen gekregen en gemonteerd, ik ben er erg blij mee king:



zooooo hey je avatar is wel een beetje groot :P
welkom hier :)
welk type is dat dan ?
Je kunt van alles ombouwen en aanpassen, maar ik verklap je alvast dat de draadboom van een vectra 2000 of een calibra 16 klepper er makkelijk in past.
Ik zie op je foto waar de grijze corsa op staat een gat zitten, daar gaat mijn draadboom doorheen met een doorvoer rubber.
verder is het makkelijker aansluiten met een calibra draadboom ;)
origineel gepost door RRRuud
Moet nog een paar gaten zagen voor de kabelboom en dan is ie klaar.
motorsteun:o
Ik heb geen gaten hoeven zagen, om eerlijk te zijn vind ik het zonde, maar het is jou auto ;)
Ik heb een calibra draadboom gebruikt, die past zonder zagen.
:thumbup
netjes dat je de onduidelijkheid zo uit de wereld hebt geholpen :thumbup
Ik ken jullie allebei en weet dat jullie het allebei niet verkeerd bedoelen, ik hoop dat we samen op de strip hier nog een keer om kunnen lachen king:
Bij mij hoeft er geen stuk uit de motorkap, dus je moet inderdaad een andere steun hebben.
14 december 2008 om 17:15 In reactie op: Stationair 500 rpm C20NE, hoe naar 1000 te krijgen ? [ volge #17445840:D super :D
bedankt :thumbup
Dan wens ik je suc6 :P ik rij niet meer :)
over een paar jaar maak ik een come-back :thumbup
Ik kan niet tegen m’n verlies, maar heb geen kompressor :vertag
Ik wil graag turbo hebben, maar heb geen turbo centen.
ooh sorry voor het offtopic gel#l hier :P
14 december 2008 om 14:23 In reactie op: Stationair 500 rpm C20NE, hoe naar 1000 te krijgen ? [ volge #17445838We hebben er een andere Luchtweger op gezet, hoe kunnen we testen of deze goed werkt ?
Ik wil de CO waarde nog een keer gaan meten, ik vertrouw de lambda-sonde niet helemaal.
En uitlezen is nog steeds niet gebeurd, dit zal misschien nog iets aan het licht kunnen brengen.
Bedankt voor de suggestie :thumbup
14 december 2008 om 13:22 In reactie op: Stationair 500 rpm C20NE, hoe naar 1000 te krijgen ? [ volge #17445836is dat echt zo ?
Ik doe het altijd, een beetje koper vet aan het schroefdraad, ik heb bij mijn auto nog geen problemen gehad met het los halen van de bougies na bijvoorbeeld een jaar rijden.
Is er misschien iemand die een suggestie heeft voor het niet goed lopen op vollast ?
-
AuteurBerichten