freek corsa

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 3,301 tot 3,325 (van in totaal 3,978)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403215








    In reactie op: dikke corsa's #17333681

    Stiekem is de B corsa van Dietrich toch paars hoor :P

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403214

    :D de eerste keer remmen zal helaas nog meer dan een half jaar duren, maar toch bedankt voor het waarschuwen :D

    Ik twijfel nog of ik C16NZ of C20NE op gas wil gaan rijden, er komt zover ik nu de plannen heb wel een gas systeem in.
    ( ja ik weet dat je op gas moet koken en niet op moet rijden, maar het is zo goedkoop :P )

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403212

    Oke bedankt voor de tip, ik kan het spul dus pas afstellen als ik er een motor in heb zitten.

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403210

    Bij mij moest het stangetje naar het rempedaal 1 cm korter worden :P

    Het is inderdaad een nieuwe hoofdremcilinder :D ik ben er erg blij mee :)

    Ik ga straks foto’s maken met een digitale camera, dan kunnen jullie allemaal zien wat ik gebakken heb ;)

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403208

    Het front zit er weer in :D

    Ik heb voor de foto’s de neus weer even gemonteerd, dan krijg je toch wel weer zin om het helemaal af te gaan maken, A1 is echt super gaaf :D

    de foto’s staan op m’n telefoon, maar ik heb hier geen kabeltje, dus die houden jullie nog van me te goed.

    In reactie op: Verlagingsveren nog korter maken, hoe? #17462951

    Maar dat is wel met veerweg begrensers die hij zelf gemaakt heeft.

    In reactie op: oliedruksensor #17462659

    De goedkope kan alleen je oliedruk waarschuwing lampje aansturen.

    Die duurdere die jij dus stuk hebt, die kan ook de druk meter van gegevens voorzien. ( digidash )

    In reactie op: LMM testen #17460946

    origineel gepost door wim-v6
    LHM:checken:

    > Massa controleren: (stekker los)

    – meet tussen pin-4 (bruine draad) en de accu – de weerstand

    – deze moet NUL zijn

    > voeding meten: (stekker los / contact aan)

    – meet tussen pin-3 en accu – de spanning

    – deze moet 5volt zijn

    > Werking controleren: (stekker aangesloten / contact aan)

    – meet tussen pin 2 en 4 de spanning

    – gesloten klep: 0,1 – 0,3volt
    – volledig geopende klep: 4.5 – 5volt

    Willem

    willem wilde je laten zoeken naar dit bericht denk ik.

    In reactie op: Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10 #17400123

    een corsa A met F16 dat heeft nog niets met diesel te maken, daarom wil ik het weten :P

    In reactie op: Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10 #17400121

    Ja 25 is het normale aantal tanden van een dikke homokineet.

    Nu ben ik wel nieuwschierig welke assen jij hebt :P

    In reactie op: Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10 #17400119

    Weet je het aantal tanden ook dat op de as zit ?

    In reactie op: Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10 #17400117

    Ik vermoed dat jou assen gelast zijn.

    In reactie op: C20NE welke auto's #17462538

    De C20NE past redelijk makkelijk in heel veel opels.

    De A corsa ombouw staat beschreven op http://www.corsa-novatuning.nl

    In reactie op: Uitvallen tijdens rijden, niet meer te starten #17462128

    origineel gepost door mr.f
    heb je je gas ook wel eens ingetrapt tijdens het starten, dat helpt bij mij altijd:P

    Bij een C20NE moet je geen gas hoeven geven, als dit wel het geval is, dan moet je vol gas geven omdat je hem ervoor al verzopen hebt.

    Stel je start net iets te kort met warme motor, dan slaat hij net niet aan, en vervolgens wil hij niet starten. Dan moet je vol gas geven om hem makkelijk aan te laten slaan.

    In reactie op: StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!! #17387077

    Wat is de laatst bekende vordering ?

    Hij staat al strak geschuurd en klaar voor het spuiten ?

    In reactie op: Welk nummer heb je opstaan? #17330399

    origineel gepost door R°bin
    Deutschland.fm – Techno4Ever

    http://www.deutschland.fm

    goeie :thumbup

    Ik heb hem nu net een kwartier erop staan, maar het bevalt me wel.

    In reactie op: Moterblok advies… #17462245

    Het is ook manta i.p.v. mata, maar wij zijn niet hier op het forum om als spelling controle te dienen :P

    Dus mijn antwoord luidt: Als je iets sneller wilt neem dan een C20NE ( 2 liter 8 klepper ), en als je veel sneller wilt neem dan een C20XE ( 2 liter 16 klepper ).

    En net zoals robbyrood ook al zei, geen automaat gebruiken met deze motoren.

    Als je echt sneller wilt, neem dan een lichtere auto als basis :P

    Je King Pin Inclination veranderd een beetje, ik vermoed dat je er weinig van zal merken.

    Sta er wel even bij stil dat de krachten via de trekstang naar de carrosserie gaan. Wat ik wil zeggen is dat er nu een verhoogde kans is op buigen van de bouten waarmee alles aan elkaar vast zit.

    In reactie op: D kadett C20XE update!!!!! 04-04-2010 #17461877

    :wors

    In reactie op: Kilat Calibra Turbo 750PK Back on Track #17391510

    alles uit 1 stuk plaat ?

    Ik zou dit ook moeten kunnen, maar dan moet ik eerst weer even oefenen :P

    In reactie op: Kilat Calibra Turbo 750PK Back on Track #17391508

    Hoe start de motor straks dan, en hoe loopt zoiets dan stationair ?

    In reactie op: Mijn SEH. Eindelijk ingebouwd, en loopt goed. #17394970

    Kun je me vertellen wat er niet origineel is aangesloten ? Je had het over het brandstof relai waar iets anders liep dan origineel ?

    In reactie op: Mijn SEH. Eindelijk ingebouwd, en loopt goed. #17394969

    Heb je de mogelijkheid om een andere draadboom of een andere ECU te proberen ?

    In reactie op: Mijn SEH. Eindelijk ingebouwd, en loopt goed. #17394967

    Massa controleren van carrosserie naar bak/blok.

    Zwart is de geschakelde plus van je contact
    groen is de toerenteller draad van je bobine naar je dashboard
    rood is constante plus
    Rood/blauw is de brandstofpomp

25 berichten aan het bekijken - 3,301 tot 3,325 (van in totaal 3,978)