Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-








Stiekem is de B corsa van Dietrich toch paars hoor :P
:D de eerste keer remmen zal helaas nog meer dan een half jaar duren, maar toch bedankt voor het waarschuwen :D
Ik twijfel nog of ik C16NZ of C20NE op gas wil gaan rijden, er komt zover ik nu de plannen heb wel een gas systeem in.
( ja ik weet dat je op gas moet koken en niet op moet rijden, maar het is zo goedkoop :P )Oke bedankt voor de tip, ik kan het spul dus pas afstellen als ik er een motor in heb zitten.
Bij mij moest het stangetje naar het rempedaal 1 cm korter worden :P
Het is inderdaad een nieuwe hoofdremcilinder :D ik ben er erg blij mee :)
Ik ga straks foto’s maken met een digitale camera, dan kunnen jullie allemaal zien wat ik gebakken heb ;)
Het front zit er weer in :D
Ik heb voor de foto’s de neus weer even gemonteerd, dan krijg je toch wel weer zin om het helemaal af te gaan maken, A1 is echt super gaaf :D
de foto’s staan op m’n telefoon, maar ik heb hier geen kabeltje, dus die houden jullie nog van me te goed.
Maar dat is wel met veerweg begrensers die hij zelf gemaakt heeft.
De goedkope kan alleen je oliedruk waarschuwing lampje aansturen.
Die duurdere die jij dus stuk hebt, die kan ook de druk meter van gegevens voorzien. ( digidash )
origineel gepost door wim-v6
LHM:checken:> Massa controleren: (stekker los)
– meet tussen pin-4 (bruine draad) en de accu – de weerstand
– deze moet NUL zijn
> voeding meten: (stekker los / contact aan)
– meet tussen pin-3 en accu – de spanning
– deze moet 5volt zijn
> Werking controleren: (stekker aangesloten / contact aan)
– meet tussen pin 2 en 4 de spanning
– gesloten klep: 0,1 – 0,3volt
– volledig geopende klep: 4.5 – 5voltWillem
willem wilde je laten zoeken naar dit bericht denk ik.
een corsa A met F16 dat heeft nog niets met diesel te maken, daarom wil ik het weten :P
Ja 25 is het normale aantal tanden van een dikke homokineet.
Nu ben ik wel nieuwschierig welke assen jij hebt :P
Weet je het aantal tanden ook dat op de as zit ?
Ik vermoed dat jou assen gelast zijn.
De C20NE past redelijk makkelijk in heel veel opels.
De A corsa ombouw staat beschreven op http://www.corsa-novatuning.nl
origineel gepost door mr.f
heb je je gas ook wel eens ingetrapt tijdens het starten, dat helpt bij mij altijd:PBij een C20NE moet je geen gas hoeven geven, als dit wel het geval is, dan moet je vol gas geven omdat je hem ervoor al verzopen hebt.
Stel je start net iets te kort met warme motor, dan slaat hij net niet aan, en vervolgens wil hij niet starten. Dan moet je vol gas geven om hem makkelijk aan te laten slaan.
Wat is de laatst bekende vordering ?
Hij staat al strak geschuurd en klaar voor het spuiten ?
origineel gepost door R°bin
Deutschland.fm – Techno4Evergoeie :thumbup
Ik heb hem nu net een kwartier erop staan, maar het bevalt me wel.
Het is ook manta i.p.v. mata, maar wij zijn niet hier op het forum om als spelling controle te dienen :P
Dus mijn antwoord luidt: Als je iets sneller wilt neem dan een C20NE ( 2 liter 8 klepper ), en als je veel sneller wilt neem dan een C20XE ( 2 liter 16 klepper ).
En net zoals robbyrood ook al zei, geen automaat gebruiken met deze motoren.
Als je echt sneller wilt, neem dan een lichtere auto als basis :P
16 januari 2009 om 16:43 In reactie op: Fusee kogel verplaatsen….. wat voor effect heeft dit?? #17452719Je King Pin Inclination veranderd een beetje, ik vermoed dat je er weinig van zal merken.
Sta er wel even bij stil dat de krachten via de trekstang naar de carrosserie gaan. Wat ik wil zeggen is dat er nu een verhoogde kans is op buigen van de bouten waarmee alles aan elkaar vast zit.
:wors
alles uit 1 stuk plaat ?
Ik zou dit ook moeten kunnen, maar dan moet ik eerst weer even oefenen :P
Hoe start de motor straks dan, en hoe loopt zoiets dan stationair ?
Kun je me vertellen wat er niet origineel is aangesloten ? Je had het over het brandstof relai waar iets anders liep dan origineel ?
Heb je de mogelijkheid om een andere draadboom of een andere ECU te proberen ?
Massa controleren van carrosserie naar bak/blok.
Zwart is de geschakelde plus van je contact
groen is de toerenteller draad van je bobine naar je dashboard
rood is constante plus
Rood/blauw is de brandstofpomp -
AuteurBerichten