Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
31 maart 2009 om 21:46 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372276
Nee DHRA
31 maart 2009 om 21:02 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372274volgens de regels mag je er ook een vuilnis zak tegenaan plakken met ductape :P
30 maart 2009 om 21:34 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372259Super marcel, het ziet er erg netjes uit :thumbup
origineel gepost door corsaboy
Nu ga ik me concentreren op de voorkant..
Daarover binnenkort meer. :DEn daar wil ik zeker meer over weten :vertag
Ga zo door :thumbup
:o
dan doe je het niet slecht :wors
Jammer genoeg niet, toch bedankt dat ik hem zo mee mocht nemen :)
hier is al meer over gezegd, corsaboy heeft al meer info over injectoren wisselen hier op het forum geplaatst.
Ik denk toch dat het een LED lamp is die ik zwart heb gestipt :P
Nee dat zijn allemaal smiley’s die ons de rug toe keren als we kijken :P
mijn 3 wieler had wel RWD king:
ergens in mijn leven heb ik een fout gemaakt door FWD te kiezen :P
Dan heb je een probleem als je met alleen een katalysator de CO niet goed krijgt.
Want een lambda aansluiten op een 20SEH heb ik nog niet eerder mee gemaakt.
misschien kan het wel hoor, maar niet dat ik weet.
Ps. Ik ben geen U :P
Dat is de aura die ik verloren ben tijdens het sleutelen :hmmz of zoiets :jerry
Een SEH heeft origineel geen lambda, dus die zal pin 20 al aan de massa hebben lijkt me.
en een lambda van 1.07 is wel arm, maar niet onveilig.
Ik rij het liefst met een lambda tussen 0.87 en 0.93 ;)





origineel gepost door timbo
origineel gepost door floris
Uit mijn oude doos : 2 ex corsa’s van me




als ze hier mogen staan teminste
Zijn zekker dikke corsa’s:thumbup
Dit zijn zeker heel erg dikke A corsa’s :thumbup
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Van het Ende Customs
en wat als je een 16V hebt:hmmzOriginele Spagettie spruitstuk laten zitten…
Willem
Ik heb een 4 in 1 spaghetti gehad, dat merk je bij 5000 toeren ercht wel :D dan trekt hij een stuk makkelijker door in toeren.
Maar je levert op het koppel wel wat in op het midden gebied.
The Batmobile king:
ik heb leren fietsen op een 3 wieler, die van mij had 2 voorwielen en 1 achter :P
hahahahaa oohw ben jij der zo één :P
Ik moet helaas die foto’s nog gaan maken.
Dat kan ik pas aankomende zaterdag gaan doen, dan ben ik weer in de buurt van de A1
:o ik heb nog niet eens foto’s van de motor ruimte met motor online gezet :o
Dan moet ik dat maar eens snel gaan doen ;)
24 maart 2009 om 16:56 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371592:wors Mooie kleur :thumbup
Die bumpers gaan ze nu met een andere grond laag nog een keer spuiten ?
Ik zal moeten wachten op de foto’s van de corsa zelf :P of laat je ons toch nog een paar foto’s zien ?
origineel gepost door rallyastra
Mijn motto is laten zien wat je kunt ipv een grote waffel hebben :jerryWat heeft die fiets jou misdaan dan ? :jerry
origineel gepost door Fearless
origineel gepost door robluijpers
is helaas maar een oplossing! 2 nieuwe kopen! het canvas van de banden is namelijk op die plek ook opgerekt/warm geworden! en afdraaien van banden?!?! nooit van gehoord en ik werk zelf bij een “banden” firma!Het is echt zo :P
Rema tip top heeft een Banden Trimmer in het assortiment.
De band draait en dr gaat een soort frees over het profielWat dus een ronde band inhoudt. maarja weer een stuk minder profiel…
Om het cuppen vna banden tegen te gaan moet je de banden van voor naar achter zetten om de 10.000 km
Bij mij dus om de 1000 km :P
wat sebas zegt over trillen en slijtage, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Naar mijn idee slijt het inderdaad harder met die trillingen.
Sorry voor mijn late reactie, het is idd de LADA 110 WTCC met de C20XE erin ;)
@ cornel, jij haf het als eerste direct goed, dus jou beurt voor de volgende :)
-
AuteurBerichten