Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je hebt een erg mooie leuke auto.
Dat vinden die dieven waarschijnlijk ook, de kans op herhaling is erg groot.
Wees gewaarschuwd!Ik wil alleen even waarschuwen:
Pas op met waterstof, het kan bij bijna elke mengverhoudingen met zuurstof explosie gevaar opleveren.
Volgens mij is het goedkoper om een snellere auto te kopen, in plaats van zelf sneller maken (als je er zelf geen verstand van hebt).
Waarvoor heb je de “pk’s” nodig?
Ik rij ook zonder stabistangen, gaat prima.
Ik heb een corsa A (voor zover het te vergelijken is) die zonder gedeelde as wel rechtuit gaat tijdens vol accelereren.
De spoorbreedte achter, breder maken geeft volgens mij alleen maar meer stabiliteit.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=nlaRKvKHSqM” onclick=”window.open(this.href);return false;
:angel
Dat is inderdaad niet in de buurt, om even te kijken.
Heb je al gecontroleerd of er nergens speling op zit?
Is het bij alle snelheden?
Waar woon je?
Als je in de buurt woont, wil ik wel even komen kijken, helpen zoeken.
:thumb
De baan was koud misschien zelfs nat.
Ik heb met de M&H’s ook wel eens 1,8 en 1,9 tijden gereden, maar nooit 1,7 seconden, dus ze zijn niet perfect meer.
Die rollende burnout was niet met de M&H hoor ;)
In drachten heb ik wel met de M&H’s 402 meter lang wielspin gehad, dat was de eerste run van 09-08-2013
Ik zal eens proberen om te filmen hoe het rijden op straat gaat :angel
6 of 7 jaar oude M&H banden bedoel je?
Na de laatste keer in drachten (09-08-2013) gereden te hebben had de motor wat last van inhouden tijdens accelereren in de 5e versnelling bij 4500 rpm.
Datzelfde inhouden deed hij al langere tijd tussen 3000 en 4000 rpm.
Gisteren heb ik de bougies er uit gehaald en de elektrode afstanden veranderd van 0,8 mm naar 0,7 mm.
En ook de Dwell (laadtijd van de bobine) verhoogd van 2,7 ms naar 3.0 ms.Het inhouden is over.
Als ik in de 4e versnelling met 1000 rpm rustig volgas geef dan heb ik bij 1500 rpm al 0,5 bar laaddruk.
Bij 2000 rpm heb ik dan 1,1 bar laaddruk.
Bij 2800 rpm begint hij spontaan een roling burnout te trekken bij ongeveer 80 km/h :shock: (met platensperr)26 augustus 2013 om 09:34 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373631Ik vind ook dat Max gelijk heeft :thumbup
Ik vind 110 graden nog niet te heet.
Wat is er mis met de originele olie koeler?Adressen voor auto-onderdelen, daar is een topic over geweest, ik kan het topic alleen nu even niet vinden.
Ik denk dat je de BDP sensor stekker even moet aansluiten.
Als die aangesloten is en je relai klikt alleen bij het aan zetten van het contact…
En niet bij het starten, dan is of de relai of de BDP-sensor of de ecu of de draadboom niet goed.
Ik zal het dan ook in die volgorde gaan uitzoeken.Ja als hij niet onder de 12 seconden kan rijden, dan is er zeker van te winnen.
Als hij lekt, dan heb je geen origineel dakraam.
Als je dat wel hebt, dan is de waterafvoerslang losgekomen van het dakraamsysteem.
Het originele dakraam van opel corsa A heeft 4 slangen om water af te voeren naar beneden.
De verzegeling losmaken heb ik een handigheidje voor.
Met een vlechttang de zegeling vastpakken en vervolgens met een breekijzer of bandenlepel de vlechttang opzij drukken.

Volgens mij zit die schroef dan wel op dezelfde plaats.
Jou pomp heeft het membraan aan de bovenkant er dan niet op zitten.
Dat ziet er allemaal goed uit :thumb
.jpg)
Dat moet EDS toch doen…….
Jij als klant hoeft toch niet te bewijzen dat het wel of niet goed is…….
Meten is weten.
4 wide band Lambda sondes in de uitlaat.
Nee, op gas rijden is goedkoper :jerry
De C20XE nodigt erg uit om goed door te trekken, dat is niet goed voor mijn portemonnee
Ik heb gisteren mijn vectra A C20NE op naam gezet en vandaag voor het eerst bekeken :jerry
Straks de eerste testrit maken en dan donderdagavond ga ik er 250 km mee rijden.
-
AuteurBerichten