Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door sinister
de groene draad is de puls draad voor je toeren teller…. daar komt een + puls over……
de zwarte geschakelde + (afkomstig vanaf je contact/zekeringkast) komt op de + aansluiting van je 2.0 bobine, maakt niet uit of het een carb of injectie was.De aansluiting bij de BDP/krukas sensor moet gewoon goed in orde zijn, zou in geval van twijfel gewoon een nieuwe halen!
Suc6!!
mee eens.
zwarte rook = te veel benzine
blauwe rook = olie
witte rook = koelvloeistof
witte damp = condens:wors
Liever niet :(
Build it
enjoy it
modify it
enjoy it more!!!!nee, die druk regelaars zijn goedkope dingen, zijn slecht geijkt, maar dat ter zeide gelaten.
Welke kleur is de rook, dat is belangrijker, waar ruikt het naar.
Ik crash niet, niet zo raar doen servaas :jerry
Ik ben vandaag begonnen met de deur klink aan de passagier kant er in zetten.
Toen dacht ik, dit schiet niet op.
Dus toen heb ik de motor er maar in gegooid :P








De turbo is geregeld, die komt binnenkort hierheen, maar helaas duurt het nog wel even voor ik ermee kan gaan rijden.
Wanneer mag ik mee rijden ?
Of misschien zelf een klein stukje proberen ?
En zijn er ook al filmpjes ?
Hij is netjes geworden zo, geen kermis look :thumbup
Wanneer: Hopelijk volgend weekend.
Wat: Kijk bij te koop aangeboden.Als ik spullen binnen krijg post ik foto’s ;)
neem een multimeter zet hem op Ohm, meet door de kabel heen en lees de waarde af.
Bedankt, ik ga me zeker vermaken met de leuke goodies die mijn kant op gaan komen :)
De ontsteking op tijd zetten.
De distributie kun je op tijd zetten door het merk teken van de nokkenas poulie boven aan te zetten, dan staat de 1e cilinder aan de distributie zeide op ontsteken. Als je de verdelerkap eraf schroeft kun je de rotor bekijken op welke bougiekabel die gericht staat.
De motor draait vooruit, dat is als je naar de distributie kijkt rechtsom.
De ontsteking volgorde is 1 3 4 2
Ik hoop dat het je zo lukt.
De volgorde van de bougie kabels is die ook goed ?
1 3 4 2 is de volgorde, als je de distributie op tijd zet dan staat cilinder 1 op verbranden.
ik hoor het wel.
Massa punten allemaal controleren .
Waar woon je nog maar ?Je kunt proberen te starten zonder bougie’s erin, dan kun je zien uit welk bougie gaten benzine dampen komen.
Als er uit 2 gaten geen damp komt, dan weet je dat het dus daaraan ligt.
Ik vermoed in eerste instantie een fout in de ontsteking, geen vonk door slechte kabels of bougie’s.
De witte corsa woog rij klaar 680 kilogram
Deze weet ik het gewicht nog niet van, maar het zal ook in die zelfde richting komen, misschien zelfs iets lichter.
De achterbumper is van een oude type corsa A GSI




Dit was hem voor vandaag weer.
Maandag weer een knutsel dagje denk ik, ik ga nu eerst weekend vieren.
filmpje :D
Dankje :D Ik ben er ook erg wijs mee :)
origineel gepost door Fearless
Mooi man :DMaak je dr een flip front op??? :wub
Dat is wel een leuk idee, ik moet de regels maar eens doorlezen en kijken of het ook mag.
Hij zit inderdaad scheef, dat heb ik gedaan om minder spanning in de steunen te krijgen.
U2U gelezen, we praten wel weer op MSN ;)
Ik heb de eerste 1200 km alweer gereden, er zijn een aantal mankementen naar voren gekomen. Ik heb alles wat ik nog wil veranderen op een A4 geschreven. Ik kreeg het A4 helaas helemaal vol geschreven :P
Hier een paar foto’s van afgelopen week.





Vanmorgen ben ik maar eens aan het lassen geslagen.





Die zit wel vast :D
Ik ga straks even een broodje eten en dan ga ik verder met roest weg slijpen en gaten dicht lassen.
-
AuteurBerichten