Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
FoMoCo
Ford Motors Company
Ja inderdaad van een Ford, een Focus RS 2,5 liter.
haha, ik rook ze wel een keer op :angel
xxx xxx
:wors
Daar heb ik toen ook voor het eerst met 16V mee gedaan, warm die dag joh :P
Die velgen heb ik nu thuis liggen met dezelfde banden :agent
Misschien is het een vacuüm lek of toch een verkeerd afgestelde ontsteking, ik gok ook maar wat.
Waarschijnlijk is je stappen motor erg vies, als je die schoon maakt dan moet het probleem verholpen zijn.
Een kabel van een calibra of vectra A is ook langer dan de corsa A kabel, dan heb je ook zekerheid.
Ik heb laatst gehoord dat je op Ebay veel dingen voor weinig geld nog kunt vinden voor de corsa A.
Angel eyes heb ik nog nooit gezien voor een A.
Hallo, welkom op het forum.
Zover ik weet heb je alle delen die problemen kunnen geven al vervangen.
Misschien kun je de carburateur reinigen, ik weet niet of dit het is, maar veel meer kan ik niet bedenken.
brandstofrelai tikte 2 keer zei je, als de BDP sencor stuk is, dan tikt hij maar 1 keer.
1 september 2009 om 15:44 In reactie op: Foto gevraagd van corsa A trekhaak aan de binnenzeide van de #17518162:D alvast bedankt.
1 september 2009 om 15:40 In reactie op: Foto gevraagd van corsa A trekhaak aan de binnenzeide van de #17518160Ja het gaat inderdaad om een Hatchbak, maar foto’s van een sedan kunnen misschien ook wel helpen.
De elektrische ramen zijn wel redelijk goed in te bouwen, het is alleen wel veel werk.
Als je koelvloeistof verliest dan kun je met een compressor testen waar je het verliest.
Stap 1 : Draai de 4 bougie’s eruit.
Satp 2 : haal de dop van je koelvloeistof reservoir eraf.
Stap 3 : probeer een aansluiting tussen de compressor en het tankje te creeeren. ( niet meer dan 1 bar druk )
Stap 4 : Als je druk op het koel systeem hebt gezet dan zal het ergens gaan lekken, nu kun je zien waar het lekt.
Stap 5 : Als je niets zit lekken dan heb je waarschijnlijk een lekke koppakking, dit kun je testen door te gaan starten. Als er koelvloeistof uit de bougie gaten komt spuiten dan is de koppakking lek.Verdere vragen kunnen natuurlijk beantwoord worden.
Vraag1:
Heb je een compressor ?
Dan kun je het makkelijk testen, dat vertel ik je wel als je er 1 hebt.Vraag2:
Ja dat kan, ik heb nog wel een setje te koop.
Vraag3:
Er zit verschil in small-block en big-block, verder is het meestal wel op elkaar pas te krijgen.
Vraag4:
Ja als je sneller wil, neem dan een dikkere motor :P
Vraag5:
Dit lijkt op een vacuum lek, of het heeft te maken met je koelvloeistof verlies.
Je moet de km/h kabel wel verleggen, maar dat gaat wel lukken.
Als je een A3 GSI teller in een A3 1.2 wil zetten, dan gaat dat.
Als je een A2 GSi teller in een A2 1.2 wil zetten dan gaat dat ook goed.
Maar van een A3 in een A2, en andersom wil niet.
achter de grill, is dat een optie ?
31 augustus 2009 om 20:27 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt: Astra GSI C20ne -> Xe -> L #17515482:thumbup leuk gedaan
3 waarschijnlijk :P
Dat is nu wel de planning.
Dan zou ik kiezen voor niet vervangen.
Vervangen kan altijd nog, misschien gaat de kop wel lek, en dan heb je net de koppakking vervangen.
Ik heb zelf een pakking van een C20LET gemonteerd, maar als de pakking al eens vervangen is dan hoef je het niet opnieuw te doen. Want de bestel nummers zijn aangepast, als je nu een kop pakking van een C20XE besteld, dan krijg je er 1 met versteviging van een C20LET ertussen.
http://www.corsa-novatuning.nl hier staan foto’s als voorbeeld.
Het rempedaal is ook te verstellen ten opzichte van de hoofdremcilinder ;)
31 augustus 2009 om 18:22 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372385rijdt hij al :jerry
mijne was in 1,5 week klaar om te sprinten :P
( gewoon lekker rustig door gaan ;) )
:thumbup
Die zien er beide erg netjes uit :)
Ik vind als ik eerlijk ben de lak van de corsa mooier ;)
Maar de astra staat lager :jerry
-
AuteurBerichten