Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is het nu nog niet goed dan na het vervangen van de temperatuur sencor ?
De brandstofdruk kun je controleren op het ventiel dat aan de brandstofrail zit.
Meestal wel, ik bij mijn eigen auto nog niet een probleem gehad wat ik niet heb kunnen traceren.
Ik U2U je mijn nummer, dan kun je me aankomend weekend bellen over wanneer en waar ik langs kan komen.
Dus je hebt het merk en type gevonden ?
PU bussen in de trekstangen en draag armen monteren
Velgen met originele ET waarde plaatsen
Camber bouten plaatsenUitlijnen op GSI specs.
aan de passagier kant boven het dash kastje of naast de voetenruimte, kijk daar eens.
Ik ga er van uit dat mijn ouders dat inmiddels thuis hebben. Ik ben nu in Velp ;)
Is dat wel het wiel lager ?
Heb je de fusee kogel ook al bekeken ?
Weet je al waar het alarm kastje zit ?
Staat daar geen nummer of merk op ?
De start onderbreking is altijd weer te omzeilen ;)
Ja achter de radio zelf inderdaad.
Ik kan wel een keer langs komen ik ben in het weekend in Marum.
16 september 2009 om 15:09 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473738Misschien zit er een fout melding in de ECU ?
Soms kan het komen door een verkeerde waarde die naar de ECU gestuurd wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=aWikBlagjuM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Y1vTqIP9lz0&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=ID-YAQ38O_0&feature=related
Bliksem die heeft wel vermogen.
Zijn er ook filmpjes van deze kadett dat hij mee doet aan een drag-race ?
http://www.youtube.com/watch?v=D87xOszNPUo
HAhahahahaha droog kloot
16 september 2009 om 13:19 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373936Dit is inderdaad niet leuk, hoe was het met de andere auto/inzittenden ?
Jou kennende wordt de TR na de winter nog mooier dan hij al was :thumbup
Welke type motor zit erin ?
C20NE ( 2 liter 8 klepper )Waar in nederland woon je ?
Bij je radio zit waarschijnlijk de antenne draad los.
Daar wil ik wel een filmpje van zien als hij draait :D
brandstofdruk te hoog misschien nog een optie.
Maar idd eerst de temp sencor vervangen.
http://www.youtube.com/watch?v=KxyFLvMcx2o&feature=related
Den Arm aus dem Fenster, das Radio voll an.
In jeder Karre sitzen vier Mann.
Und draußen hängt ein Fuchsschwanz dran.
Die Bullen eben in der Stadt abgehängt,
mit 110 einen Ford versenkt,
und einen Fiat ausgebremst.
Wir haben neue Schluffen drauf,
und uns neue Rallyreifen gekauft.Wir sind die Jungs von der Opelgang.
Wir haben alle abgehängt.Einmal rund um den Häuserblock,
danach wird die Karre aufgebockt.
Und sich unter die Kiste gehockt.
Samstag nachmimttag um halb vier,
Fußballreportage und ein Bier.
Kavalierstart wird ausprobiert,
Und dann gehts los im tollen Spurt.
Wir schließen nie den Gurt:P

http://www.berghspecialproducts.nl/shop/def.aspx?g=180000^180400^180410
Met dit soort kogels kun je zelf heel leuk wat maken.
Sorry geen ervaring met mengen, ik ververs het meestal in 1 keer.
Dus het klepje onder eraf halen, schoon maken en weer monteren.
Daarna weer vullen :thumbup
Je hebt het nu wel over het niveau dopje met dat magneetje erin ?
Ik heb tussen de SFI vervanger en het gasklephuis ook wel eens wat vloeibaar gedaan.
Heb je de pakking onder het gasklephuis ook al vervangen ?
origineel gepost door perryCA
weet je toevallig wie die persoon is dan vraag ik hem hoe hij dat geflikt heeft..Hier is de post van max die ik bedoelde.
origineel gepost door max
Je kan ook bij GAZ in de UK veren bestellen.Ik heb zelf die van -115 mm omgerekent -4,5″ voor de Nova/corsa.
Daarmee gaat hij heeeeeel erg laag en bij kompleet uitveren vallen ze eruit. Staalkabel verhindert dat echter.
Inmiddels heeft iemand anders de info uit de post ook al genoemd.
Suc6
-60 is het laagst dacht ik, maar na persen is een optie.
max hier van het forum heeft achter -110 onder de corsa A zitten.
Dan moet je wel zelf een eind aanslag monteren, anders vallen de veren er tussen uit.
-
AuteurBerichten