Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat kan lager :P
Leuke foto’s :thumbup
21 september 2009 om 19:10 In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482059origineel gepost door mayhem
maakt dat nou uit, t duurt by jou toch nog 6 jaar voordat ie de weg opkomtWat ben jij lekker gemeen hahahahaha
Het is wel zo :P
Maar een corsa 2 liter via nederland of een ander land importeren naar belgië kan toch wel ?
Hey Akeeming,
Very nice car :thumbup
Where did you buy this motor mounts ?

I would like to have these motor mounts on my corsa A circuit car king:
Dat wordt een echte show-winnaar :wors
origineel gepost door bd.
je zoekt zo’n decompressieplaat? http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105051Dat is een dikkere kop pakking.
Deze is net zo goed, misschien zelfs wel beter te gebruiken dan een decompressie plaat.
Een decompressie plaat monteer je met 2 koppakkingen.
Hier een voorbeeld van Corsaboy zijn 8 klepper motor.





Beter is het om andere zuigers te nemen, maar omdat dat de vraag niet is ga ik er niet verder op in.
Een decompressie plaat is wel te koop, alleen weet ik niet waar.
Corsaboy kan je dit wel vertellen.
Ja daar zitten ook lampjes in.
Je kan ze vervangen door de zwarte kap boven je snelheidsmeter eraf te halen, daarna kun je het kapje boven de knoppen los halen. Daaronder kun je de lampjes vinden.
:wors
dat is wel leuk gedaan, wil ik ook wel :)
20 september 2009 om 13:32 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372399Dat gaat langzamerhand dus de goede kant op :)
Ik hoop dat je komend seizoen mee kunt rijden zonder grote problemen :thumbup
20 september 2009 om 09:58 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372397Zijn er alweer foto update’s ?
18 september 2009 om 21:08 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374961Dat ziet er goed uit :thumbup
Zo doe ik het ook.
ik knijp ook wel eens in de slangen, dan gaat ontluchten sneller.
origineel gepost door corsaboy
Wij gaan ook vanaf aankoemnd seizoen strenger keuren op kooien etc…:thumbup
Goeie zaak.
Ik trok ook een keer bij koud weer een stoot strip eraf, dat ging niet goed. Bijna alle lak eraf :(
Dus wel even verwarmen ;)

Dan zit er een goed alarm in :P
Toch maar weer werkend maken.
Ik denk dat je eerst moet weten welk merk en type je hebt, dus dat word zoeken naar het kastje. ( draden volgen )
Daar heb je een goed punt, die kun je vervangen door de nylon variant van M-tech.
Hoe kan die verspringen ?
Als die pen eruit is dan schakelt hij helemaal niet meer :P
Ik zou zelf kiezen voor 2 klemmen per verbinding, totaal dus 4 klemmen per staalkabel.
caramel schijf doet wonderen bij lijm resten.
origineel gepost door rabbitopc
is die ongelijke buislengte wel erg ?aangezien het een turbo motor is staat er continu druk in het spruitstuk dus heb je neem ik aan minder last van lucht golven als in een atmos. motor ?
gr.
Ja dit is wel erg.
Door het openen en sluiten van de inlaatkleppen ontstaat er een pulserende luchtstroom in de inlaatbuis.
De turbo druk heeft weinig invloed op die puls werking.De buis lengte bepaald dus ook op welk toerental het koppel hoger is.
Ik denk, weet dus niet zeker, dat de logo’s alleen gelijmd zitten.
Je kunt ze er dus waarschijnlijk zo vanaf halen en de lijm resten verwijderen.
Voor een duidelijker antwoord moet ik je toch nog even laten wachten op iemand anders die antwoord geeft.
Welkom op het opel-forum :)
Zou je je misschien even willen voorstellen ?
Misschien kun je dan ook vertellen om welk type corsa het gaat ;)
We hebben hier corsa’s van 1983 t/m de nieuwste corsa. Dat zijn de A, B, C en D corsa’s ;)
Ja waarschijnlijk is het olie niveau van de bak te laag.
Afhankelijk van de staat van de olie kun je het bij vullen of vervangen.
Het is zelf goed te doen, maar je moet wel een beetje kunnen sleutelen.
Voor het bijvullen moet je de niveau plug met sleutel/dop 13 uit de bak draaien, aan deze plug zit een magneet.
Dan kun je aan de bovenkant met sleutel 17 het ontluchting plugje eruit draaien (hier zit een wit plastic dopje bovenop). Hier kun je de olie bijvullen.Om de olie te verversen moet eerst de oude olie eruit gehaald worden. Hier is geen aftap plug voor gemaakt, je moet dus het onderste deksel (dop 13) van de versnellingsbak los halen. Pas hierbij op dat je de pakking niet stuk maakt, of haal voor je begint een nieuwe pakking. Dan kun je na het los halen de olie eruit laten lopen, en alles schoon maken en weer monteren.
Dan kun je alles weer monteren en vullen tot de olie uit het niveau gat komt. Of je gooit er precies de hoeveelheid in die voorgeschreven staat.
Over het soort olie lopen de meningen uiteen, maar ik heb tot nu toe ATF gebruikt, omdat de olie die eruit komt meestal ook rood is.
-
AuteurBerichten