Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn XE barst niet, dan had hij het allang gedaan :P
Koppel is wel lekker idd, maar XE is ook erg fijn, daarom twijfel ik nog.
Ik kan als ik me gedraag 1 op 15 rijden met de WR bak bij 110 km/h.
Maar met de C20XE deed ik over 1500 km gemiddeld 1 op 14 en dat was niet allemaal even rustig :angel en dit was met een CR bak ;)
@ Alfred, dat zou best kunnen, ik kom er nog wel eens :)
@ mayhem, zo dacht ik ook :thumbup
Ik twijfel nu :P ik heb afgelopen vrijdag met de C20XE gereden, en omdat er toch een turbo motor in die grijze komt, dacht ik dan kan de 16 klepper wel in de zwarte :P
twijfel twijfel :jerry
:wors
Met zulke auto’s is het meestal de vraag wat de gek ervoor geeft.
Daarom vind ik de sticker met de tekst: Build not Bought erg goed :thumbup
Klopt, ze remmen redelijk :cool:
Bedankt voor de felicitatie :D
29 september 2009 om 06:06 In reactie op: 26 juni Street Legal Drachten [Filmpjes Streetlegal 28 Augu #17485610origineel gepost door Spijkcity
heb ik van een site afgepluktwelke site dan ?
lekker bezig, mooi ook dat je dit op school mag doen.
WHAHAHAHA super gedaan met die lichten :)
:jerry
Ik ben geen schilder, en het zal mijn hobby ook niet worden :P
Ik lig liever met vette handen onder de auto ofzo :afro
:wors
Wat mij betreft is dit de dikste corsa A3 van Nederland :D

Ik denk dat ik de grill zwart spuit.
De achterbumper zwart.
De deuren weer terug wissel voor die grijze die erin zaten.
En dan moet ik nog een set zwarte wielen voor erop zetten, dan de randen van de velgen een rode bies geven :PDaar heb ik geen opleiding voor gehad, en het is gewicht :P
:thumbup
Het zijn nu nog maar plannen, het is dus goed dat je erover begint :D
Het was mijn plan om eventueel spul van een motor fiets zelf om te bouwen, maar dan schuif ik dat plan verder door naar nog later :P
:wors
origineel gepost door Corsa16V
Okee, dacht al dat ik zoiets meende. Maar ik vraag het liever eerst. Gaat straks met een turbo helemaal af. Jammer dat ik vrijdag niet kon, ga je nog naar bitburg over 2 weekenden?Word dat blok een zelfbouw xe of een LET als basis. Of bouw je het om kan ook nog?
Ik neem een XE als basis, die bouw ik op met lagere compressie.
Verder ben ik van plan een vrij programeerbaar ECU eraan te hangen met zelfbouw TB’s erop.
Maar dat is allemaal toekomst plannen hoor, ik blijf eerst een jaar zo met deze XE erin rijden.
Bittburg weet ik niet, als het financieel lukt wil ik er wel graag heen.
Dit was de laatste keer met mijn toen nog snelle C20XE in toen nog mijn witte corsa A GSI
Hier onder nog een filmpje van drag racen op drachten vliegstrip, op deze dag reed ik 13.211 :D
Dit filmpje hier onder was op de terug weg vanaf bittburg, let niet op mijn gezwam :P ik reed 120 a 130 km/h, na terug schakelen naar de 4e versnelling trok hij wil spin tot 200 km/h op de klok.
Zijn er geen LTS of MTS scholen bij jou in de buurt, dan kun je het gratis doen volgens mij.
EDIT:
ooh ja en zoals we gewend zijn van jou, :thumbup goed werk :P
Hahaha :P
Ik heb goed advies gegeven, dat werd gevraagd king:
ja toch, dat vind ik het lekkerst rijden.
En dan het liefst nog met teflon remslangen met RVS omvlochten mantel :D
En magic camber bouten erin en dan uitlijnen op de GSI specificaties ;)
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=112360
Ik zou deze nemen in combinatie met 2 liter remmen en 15 inch 6J ET49 opel velgen met 195-50-15 banden.
nee past niet.
origineel gepost door lenblij
okee dan laten we dat maar varenen aangezien het voor de cross is heeft opboren en carbs er op totaal geen zin,
ze willen het blok nog wel eens uitliteren, je moet het meer zoeken in de kleine dingen die niet zo opvallen
Je kunt inderdaad alle bewegende delen gaan balanceren dan heb je minder verliezen in de motor.
Het uitliteren is ook een manier van minder verliezen creëren.
-
AuteurBerichten


