Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nou, ik zou wel graag in die auto rijden hoor :wub:wub
Maar misschien wel me eigen veertjes er onder :angel, want das natuurlijk veeeeeeeeeeel veiliger, afgeslepen veren :thumbupDit staat een stukkie verderop in de reacties.
Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.Re: 1977 opel kadett-c c20let
Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspensionIs wel n bekende, geloof van iemand van opelteamoost geweest.
Maar zeker weten doe ik t nietHeb ik idd ook gedaan.
In Deurne zit een goede, heet Munckhof of zoiets, heeft echt veeeeeeeeeeeeeeeeel :thumbupZo, dat was weer n gezellige maar vermoeiende dag :D
Iedereen bedankt voor de goede opkomst (kleine 40 oldtimers :mrgreen: )
Heb weer diverse nieuwe gezichten gezien en leren kennen.
Heb helaas niet iedereen kunnen spreken, maar dat komt vast nog wel n keer op een van de volgende meetings.Ik ben er iig klaar voor!!!!!!
Heb zelf geen foto’s gemaakt (te druk met buurten) maar zag diverse mensen met cameras lopen, dus dat komt vast goed
Iedereen bedankt, en tot de volgende keer
Thanx voor de up Big sexy king:
T is weer bijna zover, als t weer zo blijft, dan komt t zeker goed :agent
Zo niet, dan is t erg gezellie bij de Burger King binnen :PMaar dat is altijd nog goed gekomen
Tot zondag
Volgende week gaat de bestelling de deur uit, dus als er hier nog iemand interesse heeft, mij aub zsm een bericht sturen, dan kan je bestelling nog mee.
Gr Ferdie
Het probleem is dat ik voor leuke prijzen aan sets pu bussen kan komen, en aangezien er vraag is naar a manta bussen, en die niet in de lijst staan, had ik de hoop dat er wellicht iets van n ander type past.
Heb zelf geen a manta, en dus ook geen flauw idee wat daar in zitde bussen die ik aanbied zijn PU.

Klopt, ga idd zeer binnenkort een grote bestelling doen.
Kan je een complete set bussen aanbieden voor en achteras (draagarmen, panhardstang, stabistangen en stuurhuisbevestiging incl stalen bussen) voor 270,- incl verzending.Wees er snel bij, ga waarschijnlijk eind volgende week bestellen.
Meer info, neem ff contact op : fredje8v@live.nl
Das de city van Kim, zit geloof ik niet hier op t forum.
Keerring kun je t beste even de maat van opschrijven en langs een tractorboer oid (die bij mij in de buurt heeft iig veel keerringen op voorraad) gaan, die hebben vaak allerlei maten op voorraad.
Of even op ebay kijken, geloof dat ze daar ook regelmatig aangeboden worden
Olie zou ik zo niet weten wat er in moet.
Gr Ferdie
23 februari 2010 om 20:39 In reactie op: "Break In Secrets" Artikel over motorblok inrijden #17614057Goed topic dit.
Ga idd eerder af op ervaringen van n ervaren bouwer zoals ddv, en niet op t gezever van zo’n koekenbakker als onze grote vriend.En t mooiste van dit topic:
Bart Hoedemaker
Banned:jerry:jerry:thumbup:thumbup
Kijk even op t forum van de opelkadettcclub, die organiseren dat nl
Hebben ook n forum.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNSSSSSSSSSSSSSSSS
Waar ben je nu????
Denk dat de bouwer morgen wel ff reageerd, hij is vandaag jarig king:
Was een slopertje dat op deze manier gered is van de sloop.
Meer uitleg zal nog wel volgen :POok maar ff meedoen :thumbup
De mijne:



Het aantal c kadetts is iig goed vertegenwoordigd, komen met een hele bende vanuit Eindhoven.
Haal ff zo’n ding van een corsa/kadett/vectra met een monopoint blokje.
die hebben allemaal een pulsgever op de bak zitten waar nog een tellerkabel op past.Gr Ferdie
Waarschijnlijk vw bus bak, worden in de cross ook veel gebruikt in de verlaagde kever klasse.
Swap zou dus redelijk makkelijk te doen moeten zijn.Is dan wel een 195 op 8J, maar principe is t zelfde.
filmpieIk doe er gas in van een autogeen brander, daarna van n veilige afstand met remmenreiniger aansteken.
Werkt tot nu toe altijd (ook met grote wielen)Had hier laatst ook een slecht startende c16nz (met c14nz ontsteking ed)
daar was de bobineaansluiting groen van binnen.
En de ontstekingsmodule gaf problemen, waardoor de auto op de vreemdste momenten niet wilde starten.
Ander moduletje en bobine er op, en problemen nooit meer gehad.Bekend probleem, meestal plaatwerk verrot rond t massapunt.
Bij de mijne was t profi dichtgesmeerd met tectyl (wat dus begon te roken met starten)Ik heb bij de mijne toen een lange massakabel vanaf de accu rechtstreeks naar t massapunt op de bak gemaakt, van daar af gaat hij weer naar de carosserie.
Geen problemen meer gehad daarnaOke, nice :thumbup
Als t goed is eind maart, begin april weer in Son.
Ben nu zelf ook bezig met mijn andere sedan, komt 2.2 in, en wordt ook weer laaaaaaaaaaag, maar wel anders als de rode.Heb je foto’s van je limo???
Hey Pablo, jij ook weer terug in kadett land dan???
Waar rij je nu mee??Heb op mijn dagelijkse routes idd weinig drempels.
Woonwijken zijn een drama, daar blijf ik dan ook braaf weg hahahaha.Normaalgesproken rij ik met 15″ wielen, dan heb ik net wat meer grondspeling, maar t blijft opletten
Oh, en op de brug rijden……………….drama hahaha, heb ik minstens een half uur voor nodig, balkjes ervoor, over de balkjes heeeeeel voorzichtig de brug op, gaat net allemaal.
Zo staat hij er normaal bij:

-
AuteurBerichten