Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja hoor, d kadettjes zijn ook gewoon welkom hoor, wij hebben er normaalgesproken ook een bij.
Zolang er niet teveel plastic aan hangt, niks aan de hand hahahhaaDat kan zekers, waren goeie rijplaten.
Denk dat er bij opperuiver ook smorgens een paar tenten bol stonden van de brandbare gassen hahaha, daar hebben we er ook nog n aantal gedumpt hahaha@piele, vaker weekendmeetings en frikandellen en rijplaten is geen probleem.
Gewoon n c kadettje kopen en met ons meegaan.
Alhoewel ze op de meeste c kadett/oldtimeropelmeetings niet zo moeilijk doen over een wat nieuwer modelletje op t veld.
Die frikandellen das een terugkerend ritueel geworden, en hoe zatter ik ben, des te beter ze lukken :afro :thumbVorig jaar wist ik niet eens meer dat ik snachts heb staan bakken :shock: ;)
Heb vandaag even gekeken, maar de voorveren lijken iig identiek.
Gr ferdie
Als dat bij t airport in de buurt is, dan was ik t idd.
Maar idd wel 14″ wielen :afro
Kwam net thuis vanuit Budel (wel ff de kar weggebracht)Vandaag bij de Innovam in Nieuwegein een mooie grijze manta B cc turbo gespot.
Ook nog even met de eigenaar gepraat die dezelfde cursus bleek te hebben.Gr Ferdie
:D:D:D
2 liter ontsteking erin gezet, netjes afgesteld.
Lopen als n trein en weg is de rammel :afroEn idd, de 2.2 ontsteking is zonder vacuumvervroeger, weer wat geleerd dus.
Zo, net eens ff heel t topic door zitten kijken.
Jammer dat er vooral vooraan veel foto’s niet meer werken, en dat er ook veel van de kadettjes niet meer zijn/op meetings komen.
Ook zag ik dat ik eigenlijk alleen in t begin n keer wat foto’s van mijn kadettjes geplaatst heb, en die heb ik niet eens meer, dus om t goed te maken maar ff fotootjes van mijn huidige c kadettjes.Hmmm toch maar een keer fatsoenlijke foto’s maken van de zwarte, heb er eigenlijk zo snel maar 1 voor handen.




Hier eigenlijk t zelfde verhaal.
95 met octaanverhoger erin, geluid weg, ontsteking iets vervroegd, geluid nog steeds weg.
Wel ben ik er achter gekomen dat de 2.2 ontsteking dus idd geen centrifugaalvervroeging heeft, vandaar dat ik mijn auto dus wat traag vind.
Heb een 2.0 ontsteking gevonden die hopelijk een dezer dagen binnen komt, en dan gaan we m nog maar eens goed afstellen.Kijken of dat wat gaat schelen
Zou hij dan meer herrie gaan maken op t moment dat je de ontsteking vroeger zet???
Rammel komt ook niet echt van de voorkant van t blok naar mijn idee, meer midden uit t blok zeg maar.De injectie van een 18e ohc is ook een le-jetronic.
De injectoren zijn van de 2.2 nog steeds.
Dit lijkt mij geen probleem, een 2.4 loopt immers ook op 20e injectie.Heb wel ergens gelezen dat de verdeler van n 2.2 ander7 zou werken, oa geen centrifugaalvervroeging.
Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen?Even wat info die wellicht van belang kan zijn:
-injectiesysteem van n kadett e gsi 1.8 (lhm versteld)
-ontsteking elektronisch van n cih (geloof ik), verdeler van n 2.2
-brandstofdruk origineel (loopt op 95)rare is dat hij alleen onderin rammelt, dus niet op hoge toeren oid, dat zou hij bij verkeerd octaangetal wel doen, of vergis ik me nu??
Denk dat ik zelf t antwoord al heb gegeven, de 2.2 verdeler is anders als die van bijv een 2.0, klopt dat????
Maar er staat nergens dat hij dat ook niet doet :D
Alleen dat hij slecht start en uitvalt onder de 2500 toeren.Dus ik zou m toch maar ff controleren :afro
kijk even of de elektronische sproeier op je carb wel spanning krijgt.
Klinkt namelijk hetzelfde als wat ik bij de mijne had toen die stuk wasGr Ferdie
Die rijd in helmond rond.
Kijk ff op t forum van opel kadett c club nederland, daar staat ergens een voorsteltopic.
Die kerel heet Marc geloof ikDan reed jij op de A50 afgelopen zondag rond 11.50?
Geloof niet dat ik rond die tijd op de a50 geweest ben, maar mijn kadett is vrij makkelijk te herkennen hahhaa.
Zijdeglans zwart met bruine kap en kofferdeksel, en op 14″ dichte stalen rekord wielen, en natuurlijk plat op zijn pens hahaha.Fotootje:

beetje slechte kwaliteit, maar dan weet je iig welke t is :D
Idd, ik was het niet,
maar heb langs de lage rode met witte strepen kadett ook nog een zwarte kadett limo c1 met een bruine motorrkap en n bruine kofferdeksel.Dus t had wel gekund :D
http://www.boehm-motorsport.de/
Even op presse klikken en iets omlaag scrollen :D
16 januari 2011 om 18:57 In reactie op: Shootje gedaan met de C limo 16v van de gte stikers wat vind #17799193Blijft een mooi sedannetje Nico
Gr ferdie
Weet je zeker dat dat 8J is??
Deze kadett heeft nl ook 8J, en die lijken toch wel n stukkie breder te staan (is met 175/50R13)
Is het niet een actiemodelletje geweest van een dealer ipv de importeur.
Ken dealers waar ze dat wel vaker deden, gewoon n leuke uitvoering met net nog n beetje meer leuke dingetjes erop, en wat stickers, en klaar, weer n leuk actiemodel.u2u :afro
Zo, weer 3 sets bij elkaar, zal iedereen die besteld heeft van de week ff mailen met de gegevens, dan kan de bestelling de deur uit.
Dus als er nog iemand interesse heeft, mail me dan zsm op fredje8v@live.nlGr Ferdie
Hoi Paul,
Voor de Manta B (manta a helaas niet leverbaar)kan ik de volgende bussen regelen (complete set)
FRONT.
lower arm , inner bushes
upper arm , front and rear bushes
subframe to body mount bushes
anti-roll bar drop link bushes
anti-roll bar D bushesREAR
panhard rod bushes
anti-roll bar D bushes
trailing arm front bushes
trailing arm rear bushesGr Ferdie
Op de huizingalaan zou zomaar kunnen aangezien ik daar werk :thumbup
De hal op de achtergrond is in Helmond, daar hebben we n sleutelhok met n paar man.
Industrieterrein achste barrier knor ik regelmatig overheen met proefrijden of als ik naar All tyre moet ofzo, zal t eens ind e gaten houden.@16vkadettc, idd ik verdien er niet veel aan, hoeft ook niet, als t mij maar niks kost hahhaha.
-
AuteurBerichten