Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de chroomlaag er afstralen geen optie? :hmmz
dan ga ik speuren zal de zooi dan eens controleren
laatst op ebay i500 nokkenassen gezien waar aan het eind wel irmscher stond.
maar bij dhz zeggen ze dat dat gelijke assen zijn van een x30xe dus bij een 3.0 niks uithaalt.kon ook al geen gegevens vinden verder over de asjes van een i500 nu snap ik waarom
heb ze laten gaan, heb nog wel de gegevens van die man mocht ik mij bedenken.
niemand had erop geboden dus scheelt weer.
vandaag bij dhz geweest, die kan mij gereviceerde koppen leveren voor +- 150 euro de stuk.
is dat interesanter.maar weet nog niet pcies wat ik wil met het blok.
eerst maar eens rustig over nadenken :hmmzheb alleen met file rijden last dat hij redelijk warm word,
maar ik heb de visco vin dr ook nog op.
maar de 12 inch vin die ik erop heb verplaatst 1250 kb en de 16 inch 2750kb
denk dat dan mijn warmte probleem opgelost isik heb hem met die bevestigings stripjes aan de lamellen vast zitten.
meen dat ik nu een 12 inch heb, maar kan nog een iets grotere op.
ga deze vervangen voor een 16 inch als dat past (moet volgens mij net gaan)
dit omdat mijn motor gekieteld is en daardoor warmer word.
hij hangt aan de voorkant van mij radiateur ( tussen front en radiateur)met mijn senator 24v +- 1 op 9.5 dat is gekombineerd stad en snelweg
weet ik even genoeg,
de kopjes lopen vanaaf af dus kijk wel evenwat doen jou kopjes dan aan pk en nm?
de verkoper is opel frank:http://www.opelfrank.de/index2.html’
heeft leuk spul op z’n site, dus ga ervan uit dat die er wel het een en ander van weet
staat een setje nieuwe op ebay,
volgens de verkoper zijn ze bewerkt voor optimaal vermogen.
maar kan er verder niks over vinden, alleen dat ze 220pk en 300 nm leveren.mischien dat hij ze heeft laten bewerken dan?
[rquote=1901484&tid=145342&author=McLambo]Een begin is er.
Bedankt; fantasie heb ik genoeg, maar niet zo heel veel ervaring in de auto-techniek, vandaar dat ik liever iets kopieer van iemand dat goed werkt en er mooi uitziet, als dat ik zelf ga liggen knooien ;-)
Wellicht dat er meer CIH rijders zijn die hier tegenaan lopen te hikken.
Ik zeg altijd maar: beter goed gejat dan slecht bedacht :angel[/rquote]
http://www.oldschoolproducts.nl/subcat.php?subcat=76
deze zijn niet duur met vinnen en lekker dicht bij op te halen.
daar haal ik ze ook altijd.leuk ding john
maar uh wie gaat er paaldansen:Pwaar denk je dat z’n naam vandaan komt:P
dat setje assen komt mij ook bekend voor maar waar :hmmz
oja weet het al ook zondag gezien :Pvan een open lucht filter moet je niet teveel verwachten.
het geeft een leuk geluid maar maakt verder eigenlijk niks uit.
het brandstof verbruik zal praktich hetzelfde zijn, hij kan imers makkelijker lucht pakken.
dus teoreties iets sneller reageren.
in principe kan je met een openluchtfilter een adapter plaatje monteren op de lucht massa meter, en daar het filter rechtstreeks op zetten.
die plaatjes zijn niet in de handel te krijgen dus moet je zelf maken, bij interesse heb ik er nog een paar liggen.een sportfilter is prakties hetzelde als het orginele filter en past zo in de luchtfilterbak.
dit filter is alleen iets grover kwa filter als de orginele papieren.heb hier een asje liggen die van gevricht tot gevricht 72cm is maar kan nergens vinden wara die voor is.
heeft wel de dikke aansluiting zoals een 5 bak.iemand??????
die is goed zeg :P
ga maar vast zoeken, het enige waar je ze waarschijnlijk vind is op ebay duitsland.
heb hier ook al een setje liggen voor de mijne.heb hier laatst ook iets in zitten verdiepen
leek mij ook wel leuk
ik heb een prijs opgaaf gevraagd bij http://www.chargertech.nl/
die vraagt voor de inbouw opmaat ongeveer 3000 euro.
dit is voor alle onderdelen met montage.
ex afstellen.
houd in chip opmaat of een programmeerbare pc.
dan zou je ook ongeveer met een x30xe op 300pk komen.
en zou de raptor v gemonteerd worden.heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf?????
volgens mij rijd opelclanermelo ook met een 2.0 koppeling maar dat weet ik niet zeker meer maar wel de 9 inch
ligt eraan welk vliegwiel je gebruikt.
er zijn cih vliegwielen waar een 6 punts drukgroep op moet.
de meeste hebben gewoon een 4 punts drukgroep zoals de manta zegmaar
en natuurlijk even meten hoeveel inch hij is weet je gelijk genoeger kraait geen hond naar
heb je wel eens een hond horen kraaien dan :Pde hoogte van de i is 7cm en de rest 4.5cm
heb ze hier nog liggen.
voor 2 jaar terug zelf bij irmscher opgehaald.
bij interesse u2u evenmaar al wel een keer ergens gelezen dat er een kleine aanpassing gedaan moet worden voor een x30xe.
alleen wat weet ik nog niet.
heb zelf nog een x30xe staan en natuurlijk al de alu deksels liggen.
maar nog niet gekeken wat er aan gepast moet worden. -
AuteurBerichten