fredericki200

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 481)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Remschrijven achter #17987642

    mischien iets wat er dan nog maar tussen moet

    In reactie op: Remschrijven achter #17987634

    heb dr ook geen remkracht verdeler tussen remt super zo

    In reactie op: Ja ja Het wie neemt wat mee naar de filmavond topic !!! #17983874

    @js 400 wrote:

    helaas heb ik het ook niet gehaalt,ja schande ik weet het was erg laat thuis en had ook nog een verjaardag van me zwager ppfff.

    je zwager is als het goed is volgendjaar weer jarig hoor :jerry

    In reactie op: Remschrijven achter #17987629

    hij remt iets directer, en trilt veel minder bij hoge snelheden

    In reactie op: Ja ja Het wie neemt wat mee naar de filmavond topic !!! #17983857

    was weer geslaagd, jammer van de lage opkomst.
    maar dat komt gewoon door het slechte weer :hmmz

    In reactie op: Manta(‘s) gezocht voor fotoshoot. #17981848

    ik heb dr nog wel meer ja maar daar sta jij niet overal bij op :wors

    In reactie op: Manta(‘s) gezocht voor fotoshoot. #17981843

    In reactie op: Manta(‘s) gezocht voor fotoshoot. #17981841

    van jou auto heb ik nog wel ergens foto’s fulco waar jij met een grote smile op staat ;)

    In reactie op: Manta(‘s) gezocht voor fotoshoot. #17981833

    ik ben dr ook :jerry :jerry

    In reactie op: Ja ja Het wie neemt wat mee naar de filmavond topic !!! #17983838

    @Manta 24V wrote:

    Bij deze dus wederom het wie neemt wat mee topic.

    Volgende week 4-Februari-2012 is er weer de jaarlijkse videoavond te maarsen. Omdat daar nogal veel mensen komen uit het gehele land is dit dé ideale plaats om net dát onderdeel uit te wisselen wat je nog zoekt/nodig hebt.

    Dus bij deze………………….kijk in het te koop topic – – Marktplaats – – Speurders etc en overleg.

    Om af te trappen…… een carterset voor een 2.5 v6 voor Frederick.

    Wie volgt.

    wou je nog helpen herineren maar hoeft al niet meer :jerry :jerry

    In reactie op: tips gevraagt : nieuwe hemel #17969708

    klopt zit er volgens mij standaard nooit bij aan

    was zeker iets wat je bijblijft
    en vooral dat je zo’n man en familie er een plezier mee gedaan hebt ,
    wat je ze niet meer afpakt.

    In reactie op: X30LET(T) #17967476

    @Gupy wrote:

    Duitse ervaringsdeskundige noemen altijd 300 pk als grens aan voor originele motor, dus dan zit je prima.:)

    Die Y30SE blokken had mij een hoop geld kunnen besparen…haha.
    Maar goed, ik weet hoe ze inwendig presteren bij heftige vermogens.

    vertel :jerry ben nu wel benieuwd.
    wat ik weet is dat het het latere type blok is met de bruggetjes tussen de cilinders,
    tammere nokkenassen als de x30xe
    grotere oliepomp als de x30xe
    het carter van de omega is niet om te schroeven (zit een versmalling in het onderblok)

    zal vast nog wel meer zijn.

    In reactie op: X30LET(T) #17967474

    heb hier zo’n nieuwe moter van m&m dronten staan (y30se)
    deze heeft al een iets lagere kompressie dat is al iets beter.
    verder een kompressor setje van project opel, zou goed moeten zijn voor +-300pk en pak hem beed richting de 400nm.
    dit vind ik ruim voldoende, zover ik weet maakten zij er geen aanpassingen aan de moter.
    maar kleine dingen aanpassen dat het langer heel blijft moet natuurlijk wel gebeuren.
    zo zat ik ook aan arp bouten te denken, en mischien zuigerbodem koeling.

    In reactie op: X30LET(T) #17967442

    @Gupy wrote:

    Warmte wisselaar eruit en vanuit de kamer in de koelkanalen van de cilinderwanden een paar gaten boren van ca. 8mm. Daarna openingen groeter frezen met een stiftfrees op lucht. Zie je vanzelf, want die wantdikte daar is al erg gering.
    Kan eigenlijk alleen maar als je blok opnieuw opbouwd.

    Info komt van de tuner van Frank Denker. Die had als eerste al te maken met koelproblemen op cil 5 en 6.

    zou dat bij een kompressor setje ook al nodig zijn?
    zover ik weet deden ze dat bij project opel niet. (duitse opel tuner)
    wat zou verder wel verstandig zijn om aan te passen dan?

    In reactie op: X30LET(T) #17967468

    iemand wat meer info over dat gaten frezen voor de koeling?
    komt van mijn kant ook nog een projectje aan tzt namelijk :jerry

    In reactie op: Manta-A 1973 Restauratie + c20xe (voorheen X2.5XE) #17930208

    zoveel keus heb je niet kwa nokkenassen zijn maar 3 a 4 soorten voor een v6 dacht ik.
    ook weet ik dat bij dhz twente de throttlebodie set +- 2500 euro is, reken maar eens om :wtf

    ach ja voordat je zover bent eerst het blok er maar eens in hangen
    gebruik je ook het stalen carterpan van een calibra?

    de brandstof pomp kan je nieuw krijgen bij sloperij pieper in putten.
    koste dacht ik tussen de 60 en de 80 euro

    of het giet nummer op’t blok.
    bij een 2.0 en 2.2 staat er 2.0 ingegoten.
    bij een 2.4 staat er 2.4 ingegoten

    In reactie op: Manta-A 1973 Restauratie + c20xe (voorheen X2.5XE) #17930191

    wat ga je allemaal aan het blok doen,
    zulle wel hele scherpe nokkenassen worden dan.
    ben benieuwd.

    klopt rij met een 265
    de reden van de m3 drukgroep is dat hij meer koppel en pkaaaas aan kan.
    dit ook mede omdat het een 6 punts is.

    die 8.5 inch koppeling is ook sterk zat voor jou.
    ik draai 207 pk met m’n cih met een 8.5 inch koppeling en een m3 drukgroep.
    dit gaat perfect.

    In reactie op: Manta-A 1973 Restauratie + c20xe (voorheen X2.5XE) #17930204

    en alweer wat verder?

    In reactie op: Mijn Ascona’s 2.5l en Rallyauto #17581545

    van de week ff wezen buurten, zag dr alweer een stuk beter uit zo.
    ga zo door :jerry :jerry

    In reactie op: project: C24NE Revisie & Tuning #17956453

    ziet dr goed uut

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 481)