fredericki200

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 481)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: warmte wisselaar omega 2.2 dth #18247043

    ben bezig met een ombouw van het blok in een opel blitz.
    en kom er net wel of net niet mee tegen mijn stuurhuis vandaar.
    dan is het of mijn stuurhuis verplaatsen, of deze veranderen voor een losse koeler of weglaten.

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166093

    heb ook een andere computer geprobeerd, dat maakt ook niks uit
    maar heb nu nog het orginele contactslot er aan zitten dus startonderbreker lijkt mij sterk

    als ik voor op de brandstofrail het dopje eraf draai, en het pinnetje indruk spuit het er hard uit
    dus druk heb ik genoeg.

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166091

    de pomp is goed, heb er laatst een stukje mee gereden. (iets op gang helpen met remmenreiniger dan blijft hij lopen)
    ook heb ik druk op mijn brandtstof rail.

    maar heb het orginele alarm eruit gehaald, en kwam niks tegen wat ik door moest lussen,
    dat vindt ik wel vreemd.

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166088

    nee er zat geen kabeltje aan (weet dat de b omega enz wel een startonderbreker heeft maar de senator niet)

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166086

    Heb de rest van de kabelboom ook gebruikt,
    De verlichting bc en tellerset.
    dus de cv abs en het alarm eruit geknipt.

    Een aantal schakelaars omgestekerd, zodat de verlichting enz. werkt
    Maar het contactslot krijg ik ook niet omgestekerd naar een universele.

    Je zou zeggen dat het moet werken maarja

    had verwacht dat er bij het alarm nog wat doorgelust moest worden maar kan niks vinden

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166083

    de leidingen heb ik al omgewisseld maar dat is het ook niet, helaas
    ga bijna denken dat het in de bedrading zit bij die grote ronde stekker,
    want mijn brandstofpomp schakelt hij ook niet.
    als ik deze doorlus bij het relais werkt het wel, maar wil hij nog niet starten :cry

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166081

    ja alles is aangesloten heb niks over kwa bedrading.
    aan een te zwaare pomp heb ik ook gedacht.
    er zit nu een manta pomp onder, zou 3 bar moeten wezen.

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166078

    zo al vanalles geprobeerd, maar wil nog niet lukken

    heb al de rotor, verdeler kapje, lmm omgewisseld met een goed lopende senator maar dat is het ook niet
    stationair iets hogergezet maakt niks uit.

    wie o wie heeft er nog een sugestie?

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166077

    had al een ander bdp sensor gemonteerd omdat hij met de oude daar storing op gaf (met uitlezen)
    het stomme is dat hij alleen niet aanslaat als hij koud is, de stappenmotor werkt gewoon naar behoren dat is het stomme juist.

    maar zal morgen eens kijken of hij blijft lopen als ik hem stationair iets hoger zet.

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166075

    Ja de lambdasonde is ook aangesloten, maar die werkt pas bij een motor die op temperatuur is?

    In reactie op: c30se vraagje niet aan willen slaan #18166074

    dat is het stomme juist,
    heb vonk, brandstof enz.
    zou zijn stationair mischien iets te laag zijn?

    In reactie op: uitlaat senator b en omega a 3.0 24v verschil? #18098494

    de voorpijp en middendempers zijn perfect, de einddemper heeft wat aandacht nodig

    In reactie op: uitlaat senator b en omega a 3.0 24v verschil? #18098492

    wat heb je nodig van de uitlaat?
    midden demper’s of einddemper?
    heb nog wat van een senator 24v liggen

    In reactie op: Manta B1 2.0 16V #17940431

    leuk hoor nog meer cih’s met spul bij jeroen vandaan.
    mijn manta rijd al 3 jaar met zo’n computer van jeroen de (i200 op z’n site bij projecten).
    heb het kompleet door hem laten inbouwen, het afstellen is gebeurt samen met dick van loon (heeft mijn blok gebnouwd)
    dat stukje van verdelerloos komt bij mij vandaan (incl de foto’s)

    het spul loopt heel mooi, maar het afstellen moet je echt op de bank doen.
    dit omdat op de weg het vermogen enz. niet gemeten kan worden.
    ook om de dipjes erui te halen.

    eerst had ik hem met jeroen op de weg afgesteld toen kwam ik op een 170 pk en 180nm
    later op de bank kwam dr nog veel bij, kwam toen op 207 pk en 240nm
    dus echt een aanrader

    eindelijk he :wors en hoe
    heb het senator rijden echt gemist :jerry

    In reactie op: slag meten van een krukas die uitgebouwd is #18089487

    dankje H-400 had mij ook al het een en ander aan info gegeven.

    nu hopen dat het de juiste krukas is.

    kop dr maar afgehaald,
    klep word nagekeken en opnieuw ingeslepen, of vervangen
    want blijft 1mm open staan
    ook gelijk voor de zekerheid maar de kop vlakken

    hopen dat hij dan eindelijk klaar is

    nope zal maandag ff langs gaan word er gestoord van :puke

    daar is of komt de garage vandaag of morgen achter :puke
    mis m’n schatje :cry

    In reactie op: Irmscher sluit #18076316

    zonde, staat mooi spul binnen.

    draaid wel weer, maar blijft 1 klep open staan.
    waarschijnlijk stoter verstopt :puke

    In reactie op: Ook een startprobleempie #18075396

    valse lucht?

    In reactie op: i200 koopje #17942086

    mischien een keer omgezet? heb nog nooit een i200 gezien met sier stripjes, maar eens moet de eerste keer zijn :jerry

    In reactie op: i200 koopje #17942084

    vraag mij af of het een orginele is…… op de deur enz. hebben de pennetjes gezeten van sierstrippen….

    In reactie op: Manta B pick-up (foto’s gezocht) #17982651

    er is ook een engelse met een 400 motor en interieur

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 481)