Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
frank de jonge
DeelnemerWaarom hebben de lmm last van een open filter en geen inlegfilter? Wie kan me dat is uitleggen.
Ik hoorde ooit dat je lmm kapot kan gaan door de olie dampen die van het open filter neerslaan op de voeler van de lmm. Die kon door branden.
Nou, dat is werkelijk de grootste bullshit wat ik gehoord heb want een inlegfilter is ook geolied.
Heb jaren met open filters gereden en dr is nog nooit een lmm kaduuk gegaan.frank de jonge
DeelnemerNice
frank de jonge
DeelnemerEn die paarse tag op het slakkenhuis? Of zitten die bij LEL,R,T ook?
frank de jonge
DeelnemerIk zal dat is checken! :thumb
frank de jonge
DeelnemerMaar andere vraag….
Dat paarse gepopnagelde plaatje op het slakkenhuis van de turbo….. zit dat soort ook op een LEL, LER, LET of is dat alleen de LEH?
Er zouden toch uiterlijke herkenningspunten moeten zijn om dat te kunnen checken?
frank de jonge
DeelnemerWeet je wel zeker dat het LEL is met DY?
Want ik twijfel nu een beetje gezien ik die paarse plaat ook op mn turbo heb zitten van een LEH……
Ik las ergens op engelse forum dat de DY ook op VXR turbo zat???
frank de jonge
DeelnemerZou het dan toch die grotere slang zijn?
frank de jonge
DeelnemerHij lekte bij mij ook al voor ik de origine DV afsloot. Daar zit het em niet in.
frank de jonge
DeelnemerPakking kost niet byzonder veel. Ze hebben de mijne bij de dealer vervangen dus of ze hebben .het niet goed gedaan of die ene slang lekt daar gewoon
15 januari 2012 om 10:40 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753156frank de jonge
DeelnemerHaha, dat is goed. Moet dan wel ff zorgen voor een bijrijder of een gopro. Enneh, ff helemaal los he ;-)
14 januari 2012 om 16:21 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753154frank de jonge
DeelnemerVanmiddag ff een minimeet gehad met Predator (OPC 2 turbo). ff de wagens bewonderd en toen ff gereden. Ook ik mocht nog een stukje sturen en dat was gewoonweg grandioos! Dat ding sleurt echt als een malle. Mooi vergelijk kunnen maken tussen 283PK en 360NM tov de standaard GTC turbo van mij (geen idee wat die aan vermogen doet)
ONdanks de OPC 2 zn vermogen is die auto echt heel relaxed te rijden nog. Vermogen wordt heel soepel afgegeven in de lage toeren. Op hogere toeren verneem je echt dat het beest over een grote hoeveelheid vermogen en koppel beschikt want hij blijft gaan!!!
Was weer een gezellig middagje met mooie techniek!
frank de jonge
DeelnemerNaja, Tekla is ook geen tekenen meer. Dat is modelleren. Programmeren van een tekening, best lastig.
frank de jonge
DeelnemerJe hebt zoveel 3D software, Tekla, allplan, dar google programma…. Vlgs mij heb ik nog een aantal 3d software paketten op mn bureau liggen. Zelf werk ik net Tekla.
13 januari 2012 om 15:20 In reactie op: Foto´s van Astra G & H velgen? Nu eigen foto’s! + nieuwe :D #17969343frank de jonge
DeelnemerLopen mooi in de lijn met de carroserie
frank de jonge
Deelnemer@ soepkiepe, dat het niet uit 1 deel bestaat wil niet zeggen dat ze niet werken. Zo kan je steutbars krijgen uit 3 delen met een stelmechanisme in de.midden zodat je de veertorens naar binnen of naar buiten kunt stellen (onder spanning zetten). Dit moet je altijd instellen met de wielen vrij van de grond.
frank de jonge
DeelnemerJe hebt standaard ook swaybars, niet instelbaar en dunner. Achter zal je geen hebben maar die vrij goed te plaatsen. Wat het haken betreft, dit is de eerste keer dat ik dat hoor.
frank de jonge
DeelnemerWaarom zou je de swaybars niet doen? Die gaan juist de bodyroll tegen wat wel gewenst is met trackdays. Je voelt dan ook veel beter wat de auto doet.
frank de jonge
DeelnemerVoorkant stijver maken. Scheelt altijd een beetje. Op openbare weg verneem je het niet eens maar op circuit wel
frank de jonge
DeelnemerWarm maken, dan wil dat wel.
frank de jonge
DeelnemerTjah, je woont nie bepaald in de buurt. Anders had ik er wel 1 voor je gemaakt
frank de jonge
DeelnemerWeet je btw dat er een legio aan replica spiegels zijn? Als je dan toch een set wilt monteren neem dan of originele want veel namaakt hebben echt lelijke plastic lasnaden over de spiegelomhulsel. Ziet er niet uit. Wat glazen betreft, dealer in hoogeveen ff vragen.
frank de jonge
DeelnemerEn dat is in een minuut gefikst. Ben benieuwd naar het filmpie.
11 januari 2012 om 22:29 In reactie op: Foto´s van Astra G & H velgen? Nu eigen foto’s! + nieuwe :D #17969335frank de jonge
DeelnemerStaan hem precies goed!
frank de jonge
Deelnemer@Jefkere wrote:
@frank de jonge wrote:
Idd, die horen op een ///M3. Gewoon je standaard spiegels houden.
Vind ik ook…
Maar ieder zijn smaak natuurlijk…
@Frank… pk-rijk onderschrift heb jij daar :)Ja das een leuk verhaal Jefkere. Geen idee wat voor vermogen het heeft. Heb er wat over getypt in mn voorsteltopic ergens. Kwam er afgelopen vakantie pas achter….
Nu weer ontopic.
frank de jonge
DeelnemerIdd, die horen op een ///M3. Gewoon je standaard spiegels houden.
-
AuteurBerichten