Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
frank de jonge
DeelnemerHier een heeeeeeeeeel klein beetje, veenoord/nieuw-amsterdam
frank de jonge
DeelnemerOm daar een Rwd mooi dwars te krijgen moet je toch al aardig tegen de grens van de auto zn griplevel gaan en dan nog een dot gas erbij. Dan komt de drift er mooi geleidelijk in. Maar Klaverblad hoogeveen is wat onoverzichtelijk door al die bosserij. Holsloot is mooier en liggen de snelheden ook hoger :P
frank de jonge
DeelnemerHandrem bochtjes vindt ik maar saai. Goeie ouwe tijd, BMM 328i opgefokt tot en met en dat sideways over het klaverblad. Maarja, goeie ouwe tijd is geweest.
frank de jonge
DeelnemerDie van mn gtc turbo zit ook vast.
frank de jonge
DeelnemerNice
frank de jonge
DeelnemerSpeedster is idd erg mooi, alleen moet je er ook goed in passen…..
frank de jonge
DeelnemerHeeft de andere kant van Hoogeveen geen plek (industrie)
frank de jonge
DeelnemerJa, die OPC is echt super! Wat zou er wellicht voor terug kunnen komen?
frank de jonge
DeelnemerRwd heerscht!
frank de jonge
DeelnemerAnders gewoon een meeting bij Ghanz in de skuure.
frank de jonge
Deelnemerhier -5 at the moment
30 januari 2012 om 19:44 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753157frank de jonge
DeelnemerNU had ik het al is een keer eerder ergens omschreven maar doe het nog maar is een keer.
Ik heb af en toe wanneer ik bijvoorbeeld op de snelweg rij a 150km/h in zn 6 en ik dan het gas tot de bodem intrap de turbo gewoon NIET op gang komt. Het lijkt dan wel een atmospherische 1.2 ofzo. het ding trekt dan voor geen meter voor een seconde of 5 of langer. En als dan ineens de turbo wel begint te spoolen dan gaat ie als een jekko.
Wat kan dat zijn???
30 januari 2012 om 19:41 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472078frank de jonge
DeelnemerNice man :D
frank de jonge
DeelnemerBevallen die R888’s goed André?
frank de jonge
DeelnemerEerst nog een keer avontuurtje A31 en wat ook leuk is een keer naar de Nürburgring.
frank de jonge
DeelnemerMoet dan alleen een kleine uitsparing in die verloop maken
frank de jonge
DeelnemerJawel Baas, want dan kan ik de standaard slangen gebruiken van mn eigen ;)
frank de jonge
DeelnemerLaten we het niet hopen :P
frank de jonge
DeelnemerDie slangen hebben idd 3 a 4mm diameter.
Ik ben benieuwd wat het doet met de auto die modificatie want op AOC lees ik ook dat het continu rijden erg nerveus wordt. Die BCS die neemt turbodruk weg in 1e en 2e versnelling ofzoiets. De 1 vindt het super en de ander vindt het 2x niks….Dus ben benieuwd. Ik zelf zoek nog een airbox van een Astra 2.2 om het verkorte traject te maken. Misschien dat ik deze mod ook nog wil doen.
frank de jonge
DeelnemerHeb jij die mod al uitgevoerd? Wat zijn jou ervaringen?
frank de jonge
DeelnemerFraneker, daar komen de Nauta broertjes ook vandaan haha
frank de jonge
DeelnemerWaar os die aansluitlijn van de turbo naar de benzinedrukding dan op foto. Die zie ik niet…..
frank de jonge
DeelnemerNice!
frank de jonge
DeelnemerJuustem, en zo’n geolied filter houdt meer zooi tegen dan een papieren versie.
Je kan ook voor een doan filter gaan, die werken op zich ook goed.
frank de jonge
DeelnemerSplitsen idd
-
AuteurBerichten