Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
frank de jonge
DeelnemerJe kan toch gewoon individuele gaskleppen verkrijgen waar je je gewone MAF sensor bij kan gebruiken. Het afstellen van stationair moet geen problemen geven net als winter en zomer.
dBilas heeft ze wel ls het goed is. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Software zou wel wat aangepast moeten worden om de beste waarden te verkrijgen. Gasreactie gaat behoorlijk omhoog met ITB’sfrank de jonge
DeelnemerZiet er goed uit!
frank de jonge
DeelnemerWat staat er nog meer op programma dan?
frank de jonge
DeelnemerZiet er netjes uit zo!
frank de jonge
DeelnemerTussensprintjes kan je meten met zo’n gtech ding op gps. Kan je allerlei tijden mee meten. Er zal hier vast wel iemand zijn met die apparatuur.
De gemeten snelheid van 80 naar 120 doet mn MPS in 3,1 sec. Is nog sneller dan ik dacht.
frank de jonge
DeelnemerIk denk wel iets boven de 300pk zelfs. Zit nogal wat verlies in hoor van krukas teruggerekend naar de wielen.
frank de jonge
DeelnemerTrue Peter. Jiji hebt ook een hoger koppel dan mij maar de sprint van 80 naar 120 gaat net wat langzamer. Die Mazda doet dat in iets minder dan 3,6 sec. En dat is ech al belachelijk snel. Daarom ben ik benieuwd in hoe zulke tijden Dasmoerf ze doet. Zijn leuke cijfertjes king:
frank de jonge
DeelnemerMooie waardes. Ben wel benieuwd hoe snel die is tov mn standaard Mazda 3 MPS
3 november 2012 om 21:11 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753173frank de jonge
DeelnemerKofferbak is groter dan die van de GTC. Die OPC van Predator is gruwelijk snel. Kan moeilijk zeggen wat sneller is. De Mazda sleurt zo belachelijk hard. Helemaal door die korte verzetten van de zesbak.
3 november 2012 om 16:52 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753170frank de jonge
DeelnemerHeb een goede gevonden voor een chip.
Hij gaat dan naar 305pk en 490nm. Dat is best wel wild eigenlijk. Eerst maar even standaard rondkarren. 260pk op 380nm verveelt nog niet.29 oktober 2012 om 20:48 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753167frank de jonge
DeelnemerNou, ik denk dat bij deze km stand deze kwalen niet eens zo heel extreem zijn eigenlijk. Heb ze ook al gehoord met 60k km dat de turbo gegaan is, koppaking lek of iets dergelijks. Mn ex GTC was altijd dealer onderhouden dus ik had gewoon een slechte denk ik…
29 oktober 2012 om 10:57 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753165frank de jonge
DeelnemerDie kunnen ook max maar 360NM hebben. OPC kan meer verdragen. Weet niet hoeveel km de OPC van jou al heeft gedaan, bij mij begon het gedoe bij 125k km
29 oktober 2012 om 06:54 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753162frank de jonge
Deelnemer@ turbosix, heb je je veerschotels al eens gecontroleerd? ff die plastic doppen eraf trekken.
Ja ik weet niet wat het is met de Astra H, mn neef heeft een LER en die heeft nog geen gedoe gehad. Bij de garage hadden ze gezegt dat hij van geluk mocht spreken dat ie er nog mee gehad heeft. Zegt mij dan eigenlijk wel weer genoeg.
Vindt het jammer, de GTC was een prachtig mooie auto en reed fijn.28 oktober 2012 om 18:18 In reactie op: Nog een Astra H GTC turbo present! Minimeet met Predator #17753160frank de jonge
DeelnemerSinds een paar weken een andere auto gekocht. Heb zoveel problemen gehad met de Astra dat ik er helemaal klaar mee was. Hij is dit voorjaar door zn veerschotels gezakt. Kats verrot. Hij begon zoveel olie te verbruiken op een of andere vage reden. Hij rookte niet eens, lekte nergens en koelvloeistof niveau varieerde ook niet. Kracht was er nog wel steeds maar ik was zo klaar met deze auto dat ik nu eens wat anders wil proberen.
Hier ff een foto

Het betreft een Mazda 3 MPS van bouwjaar 2007.
Standaard een 2,3ltr motor met 260PK en 380NM. Voorzien van een mechanisch sperdifferentieel, sterke remmen, goed onderstel, lekker dik interieur.Hoe het rijdt?? Het overtreft al mn verwachtingen :)
Bij deze dus geen opel meer voor mij, maar blijf hier nog wel gewoon mee lezen hoor :)
frank de jonge
DeelnemerIk had je het nummer wel willen geven maar ik heb de auto niet meer.
Kheb er teveel gedoe mee gehad en rij nu wat anders.Als ik em nog gehad had had ik nu gelijk gekeken naar het nummer
frank de jonge
DeelnemerOnderdeelnummer weet ik niet. Mn garaga heeft ze voor me besteld met de mededeling dat deze na alle problemen zijn ontwikkeld om de roest weg te houden.
frank de jonge
DeelnemerEr zijn nieuwe doppen door Opel gemaakt van RUBBER. De plastic versies veroorzaken juist het probleem.
frank de jonge
DeelnemerZiet er goed uit. Die van mn ouwe is nog ongerestaureerd en ziet er nog als nieuw uit. Blijven mooie auto’s om te zien.
frank de jonge
Deelnemerfrank de jonge
DeelnemerJa, kheb andere auto gekocht.
Slechte nieuws is alleen geen opel :pfrank de jonge
DeelnemerKheb mn Astra GTC turbo ingeruild op een Mazda 3 MPS
frank de jonge
DeelnemerBeide zijn bij mij vervangen. Kheb er update kapjes van opel opzitten van rubber ZONDER gaatjes. Die gaatjes zijn de boosdoener in die kapjes.
Was dus een kwaal!
frank de jonge
DeelnemerLijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).
frank de jonge
DeelnemerHeb die collins wel is gehoord Andre maar dat was op jou kadet. Niet op een z20lex die nog vrij standaard is en dan tijdens het rijden. Ben daar erg benieuwd naar.
frank de jonge
DeelnemerIk vraag me dan af hoe een collins klinkt op een vrij standaard blok. Die bailey van mij klinkt ook net als een zweepslag.
-
AuteurBerichten