Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
frank de jonge
DeelnemerFilmpie zonder die klep.
[youtube:tah35ao6]http://www.youtube.com/watch?v=YE7Pbk2s6vs[/youtube:tah35ao6]
frank de jonge
DeelnemerOf het exact 10% is weet ik niet. Zal een filmpje met en zonder maken.
frank de jonge
DeelnemerJa maar las ergens dat je dan beter een spacer kan doen of zo’n terugslagklep.
frank de jonge
DeelnemerDumpvalve blaast dan nog harder af en ook zonder storingen. Zonder blaast hij ook nog VIA de originele af. Dat doet hij met die terugslagklep niet.
frank de jonge
DeelnemerDie komt inderdaad op dat gedeelte maar dan aan de turbozijde van het T stuk.
frank de jonge
DeelnemerAntwoord op de te plaatsen terugslagventiel is ook gevonden (wel van een C20let maar inprincipe zelfde manier)
http://www.eds3.eds-motorsport.de/media/pdf/Anleitung_Einbau-Popoff-C20LET-Deutsch.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Auto gaat voor dat ie maar 170PK heeft als een kogel, spoolt sneller op en de gasreactie door die hardere inlaatbuis is behoorlijk verbeterd.
frank de jonge
DeelnemerFoutmelding, 1 slang losgegaan dus die weer vast gezet. Alleen nu blijft de motorstoring branden. Turbo werkt ook niet mee :S.
[Edit]
Is inmiddels allemaal opgelost en werkt nu perfect.
Nu alleen nog dat andere ding zien te plaatsen…. maar waar….frank de jonge
DeelnemerNet die omlaag met DV geïnstalleerd. Nu die terugslagklep nog ff erbij installeren. Het klinkt wel redelijk nu maar nog niet je van het. Monteren was een rotklus, past niet supermooi maar rus gelukt. Zo ff testritje maken.
frank de jonge
DeelnemerNiemand enig idee waar die klep in het traject moet?
frank de jonge
DeelnemerHier hebben ze het ook over die klep, kan alleen niet vinden hoe die gemonteerd dient te worden
@Corsa_GSi wrote:
Ik praat even over de C20LET, omdat ik niet weet of het ook geld voor een Z20LET!
Bij M-Tech moet je de originele aflsuiten dmv een bout oid .
– Montage set (T-stuk, Blauwe Samco slangen, slangklemmen, onderdrukleiding en speciale onderdelen om het bestaande afblaasventiel stil te leggen.)
Forge werkt met een afdekplaat.

EDS werkt met een klepje (wat gewoon een GM partnummer heeft) wat maar naar 1 kant lucht doorlaat.
· 1 GM Rückschlagventil
EDS C20LET Dumpvalve inbouwbeschrijving
EDS Z20LET Dumpvalve inbouwbeschrijving
EDS Sluit dus niets af bij Z20LET motoren !!!!
Ein Ladedruck im Saugrohr kann zum EDS-POWER-VALVE und gleichzeitig zum originalen Umluftventil gelangen , beide Ventile sind geschlossen !
Dus ik zou niets afsluiten maar goed!!
frank de jonge
DeelnemerTrouwens raar dat hun handleiding die online staat niet meer terug te vinden is…….. Misschien hier iemand die nog die pdf heeft?
frank de jonge
DeelnemerHeb EDS ook al ff gemaild. Wacht in spanning af.
7 november 2011 om 09:44 In reactie op: [Astra H] personal settings menu – wie o wie lukt dit? #17892221frank de jonge
DeelnemerZal er ook wel niet aan liggen of het een diesel is?
frank de jonge
DeelnemerDit is die terugslagklep. Komt deze dan in die stndaard valve? Zodat de open DV harder afblaasd?

frank de jonge
DeelnemerFoto zal ik even maken. Die klep hoort er overigens wel bij. Kon je erbij kiezen of weglaten. Nja, heb em er maar bij besteld. Peter bedoeld denk ik die complete inlaatbuis waar standaard aansluiting aanzit voor de DV.
frank de jonge
DeelnemerIk heb geen foutmeldingen oid. Vraag me alleen af waar die terugslagklep voor dient en waar die móet komen te zitten.
frank de jonge
DeelnemerBailey DV26D idd met meter slang t-stukje en die inlaatpijp met aansluiting. Maar Kheb er ook nog een terugslagklep bij die dumpvalve gekregen. Moet die dan worden aangesloten op die recirc valve om die af te sluiten?
frank de jonge
DeelnemerNu heb ik dit weekend mn pakketje binnengekregen van mn dumpvalve. Er zit ook een terugslagventiel bij maar wat is dat precies. Heb geen handleiding gekregen van EDS. Is dat dan dat ding waarmee je de recirc valve afsluit?
frank de jonge
DeelnemerJa idd. Kheb mn spullen nu ook binnen. Ff kijken wanneer ik dat ga monteren en hoe zon rotklus dat wordt.
frank de jonge
DeelnemerDat ding die je in je Recirculation valve monteerd zodat hij puur over de dumpvalve afblaast.
Vlgs mij een rotklus om er bij te kunnen ofniet?frank de jonge
DeelnemerBen benieuwd.
4 november 2011 om 15:19 In reactie op: verbruik astra g 1.6 16v na vectra c inlaatbuis mod #17938518frank de jonge
DeelnemerHeb ook al die begrenzers uit die van mn gtc turbo gehaald en grotere inlaatbuis en ik rij nog steeds zuinig (950km op 52l)
frank de jonge
DeelnemerJa, die passen. Ga er vanuit dat er geen verschil zit in naaf diameter.
frank de jonge
DeelnemerZit geen regensensor in het verduisterde gedeelte bij de binnenspiegel.
frank de jonge
DeelnemerDie flexibele slang zet uit met gas geven en gas dicht. Geeft idd een wat vertraagde gasreactie.
-
AuteurBerichten