Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
frank de jonge
DeelnemerStaat al in dat andere topic waar ik er vragen over had. Zit nu ff mobiel te kijken dus kan het zo gauw hier ff niet posten die link.
frank de jonge
DeelnemerDing is afgesloten en blaast als een jekko.
frank de jonge
DeelnemerNu ben ik vanavond volgens het schrijven van EDS die terugslagklep gaan monteren direct achter de turbo.
Nou, dat werkt werkelijk waar super. Ding pakt supersnel op, blaast flink hard af.
Maar werkt dus niet als het zelfde principe als bij een C20LET. die zat bij het T-stuk terwijl die bij de Z20LEL(R, T en H) gewoon direct achter de turbo komt te zitten.[youtube:286bf0n1]http://www.youtube.com/watch?v=6oaO7rZUJqw[/youtube:286bf0n1]
frank de jonge
DeelnemerLOL, zoiets heb ik ooit is in mn oude BMW 328i gehad. Ding vloog me constant door de kofferbak heen (hield nogal van sportief sturen en nu nog steeds). Toen dat ding maar weggegeven.
frank de jonge
DeelnemerZit idd verkeerd. Aquaplanning kan zo heel erg snel veroorzaakt worden.
frank de jonge
DeelnemerWaar blijft het filmpje :P
frank de jonge
DeelnemerDie van EDS is een bailey dumpvalve.
frank de jonge
DeelnemerJa, zo staat het wel in die pdf ja.
frank de jonge
DeelnemerThnx :thumb
9 november 2011 om 22:19 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925491frank de jonge
DeelnemerDat is dan wel weer erg net van die verkoper!!
9 november 2011 om 20:34 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925488frank de jonge
DeelnemerAls dat zo is dan weten ze toch ook dat immitatie slecht tot helemaal niet past. Dan snijdt je jezelf toch in de vingers met reclame als `perfekte pasvorm`
frank de jonge
DeelnemerDie ziet er echt super uit!!!!
Niks aan verbouwen.
frank de jonge
DeelnemerHeel gedoe dus. Heb inbusjes zat liggen. Dus die afdekker eraf, dan plaatjes ertussen of busje ipv die veer en dan weer dicht zetten? Nu heb ik hier plenty busjes liggen maar welke lengte en diameters kan je het beste gebruiken?
frank de jonge
DeelnemerDat is zon upgraded valve installeren toch?
frank de jonge
DeelnemerGeen idee van hoe dat allemaal gemonteerd zit. Jammer dat je ook nergens op internet dimensies kan vinden van de benodigde spacer of plaatjes.
frank de jonge
DeelnemerOke, snap ik. Maar ik begin nergens blindelings aan. Ik wil gewoon alle informatie doornemen.
Ik heb wel gezien dat het losdraaien van die boutjes een ondoenlijke klus is. Móet ik.dan maar eens bekijken als de auto op de brug staat.frank de jonge
DeelnemerOok als ik standaard druk rijdt? Ben niet van plan boost te verhogen. Neem ook aan wanneer je die leiding afsluit je geen druk kan verliezen. Kan toch geen kant op dan?
frank de jonge
DeelnemerEn een kogeltje van een kogellager in die slang achter de std DV dan? Of een schroeder zoals anderen zeggen. En waar móet je die dan plaatsen?
frank de jonge
DeelnemerMaar die klep sluit ook gewoon af toch?
Ik had EDS al 2x gemaild maar ze reageren nog steeds niet. Baal er wel van. Die extra klep koste ook extra geld. Dus moet gewoon weten waar die precies moet komen zodat het goed werkt.
frank de jonge
DeelnemerFf kickje.
Ik heb nu een DV kit van EDS met die terugslagklep. Maar ik heb geen idee waar ik die móet plaatsen. Wie kan me hier een voorbeeld van doen? Heb heen montagehandleising gekregen en die op de site van EDS doen het niet meer. Gaat om een z20lel.
frank de jonge
DeelnemerNu heb ik die klep gemonteerd maar nu blijft die bailey DV open staan. Dus met optrekken 0,0 kracht. Rare materie, misschien die klep straks omdraaien om te kijken wat die dan doet.
frank de jonge
DeelnemerIk zal ook is kijken of ik nog een beetje makkelijk bij die ene leiding kan want dan zet ik vanavond nog die ene klep er tussen. Volgt uiteraard een nieuw fragmentje.
frank de jonge
DeelnemerKomt misschien omdat ik hem met mn telefoon geupped heb. Zal het aanpassen.
frank de jonge
DeelnemerDat kan dan weer wel ja. Als je spul toch los hebt liggen
frank de jonge
DeelnemerJa, of zo’n klep. Is ook minder werk overigens.
-
AuteurBerichten