Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1tje is massa, andere is 12volt, de ander pendelt de hele tijd, op diegene moet je de afr meter aansluiten.
Gewoon ff meten met je volt-meter :)[rquote=1882491&tid=143819&author=Dunc][rquote=1882489&tid=143819&author=folkyc20xe]ik heb voor mijn ex-golf 3 tdi en voor mijn huidige mazda mx5 reserve sleutels laten maken bij de locale sleutelmaker, beide sleutels waren voorzien van startblokkering(dus chip in de sleutel). Was ongeveer 40 euro per stuk kwijt.
Dat scheelt toch 60 euro :o[/rquote]
Huh? Hoe kan die sleutelboer nou de beschikking hebben over de chip?[/rquote]
Hy heeft de beschikjing over een kastje waarmee hy de chip kopieert
En hy heeft per autotype een sleutel met lege chhp waar hy de kopie
opzet. Heb ze van de golf en de mx5 allebei geprobeert en werkt goedwat ik meestal probeer als ie zn CO stationair niet haalt, dan laat ik m valse lucht zuigen door een slangetje op het inlaatspruitstuk los te halen. Meer dan de helft van de auto’s haalt t dan wel :D
ik heb voor mijn ex-golf 3 tdi en voor mijn huidige mazda mx5 reserve sleutels laten maken bij de locale sleutelmaker, beide sleutels waren voorzien van startblokkering(dus chip in de sleutel). Was ongeveer 40 euro per stuk kwijt.
Dat scheelt toch 60 euro :o
heb je de brandstofdruk al eens gemeten sebas??
Bouke, dat brandstofpomp relais kan je inderdaad gewoon van een C20LET gebruiken.
Die zijn hetzelfde als van een C20XE.Lukt het met de beschrijvingen die je hier krijgt??
accu leeg of slechte massa verbindingen. Leg voor de zekerheid maar een massa van het blok naar de auto of accu.
je woont in lwd toch? Ik ben ook eigenaar van die auto geweest. Als je wilt dan kan ik wel eens komen kyken
[rquote=1866051&tid=142415&author=KadettGSI]Dta erop betekent dat je geen standaardklasse meer kan rijden,
even bij miruni horen die heeft wel ervaring met originele ecu’s en afstellen voor de cross.Ikzelf rijd cross met kentcams nokken met 290°/278°,met verstelbare tandwielen en sterke klepveren, wiseco zuigers (12,5:1 compressie)
en dit gewoon met een originele ecu welke door miruni op de testbank word afgesteld en chip op maat geschreven..Voor de veiligheid is het natuurlijk goed dat je het blok reviseert, versterkte drijfstanglagers erin en een oliepomp van een c20let eraan
Maar wat in mijn ogen nog steeds de beste invespaasei was die ik heb gedaan voor de cross, is een goede bak kopen..
Dit kost minder als een goede motor bouwen.[/rquote]Rij jij nog wel standaardklasse dan ?:o
[rquote=1870568&tid=141510&author=hobbie bop]200 cell wel imitatie kat maar werkt goed. een koopje had een c02 van 0,3 [/rquote]
Het is Co :P .
Als je bij mij was komen te keuren dan had ik m gewoon goedgekeurd zonder kat. Immers in het apk boek staat dat je na 31-12-1995 pas lambda sonde en kat verplicht bent.
Auto’s tussen 1992 en 1996 en voorzien van kat en sonde moeten wel 4 gas meting hebben.. Maar omdat jij geen kat had hoefde jij dus niet en alleen maar stationair co meten. (en dat halen eigenlijk alle auto’s wel)Bij mij voor de apk had je 3,5 % co stationair mogen hebben en geen 4gas meting. (had je werk en geld bespaard)
Verder enorm cool project!! Zou het binnenkort graag eens willen zien, misschien dat we samen met sw16v zn let corsa eens ergens kunne meeten?
freek, dan wordt je concurrentie van my komend seizoen, als je teminste in de sl klasse gaat ryden
[rquote=1853940&tid=51412&author=Tiedo]gister een dikke d kadett gespot in leeuwarden ,ging volgens mij naar ferwerda toe.
volgens mij was het die roodbruine d kadett 2.0 16v die hiero laatst te koop stonden op het parkeerterrein bij het busstation staat geregeld een grijze b kadett[/rquote]
Dat is mijn oude D-kadett. Fel oranje en lekker laag. ligt idd een 2.0 16v in.
De auto is na wat omzwervingen toch weer in Fryslan belandt :D30 januari 2011 om 11:53 In reactie op: Past een R25 in een tunnel van een kadett c coupe 1.2 #17807783automaat of handbak , jouw coupe origineel??
welkom hier!! Wat een work of art die GMC :afro :afro
Wat voor monteur ben je daar precies??20 januari 2011 om 05:53 In reactie op: Corsa B C20Xe, zenuwachtig op de weg met hard/snel optrekken #17801238hoe staat de uitlijning? Hoeveel negatief camber heb je? en belangrijjker, hoe staat de caster? 0graden of zelfs negatieve caster is ook zeer nadelig voor rechtuitstabiliteit.
Dit is ook het probleem waar ik met mijn A’tjes tegen aan loop.6 januari 2011 om 06:27 In reactie op: Komt geen warme lucht uit kachel in de auto… Wat kan ik er #17785554koelslangen verkeerd aangesloten komt ook regelmatig voor na motorombouw. Komt de temp.meter op t dashboard wel omhoog?
advies van anwb is inderdaad 10% boven advies spanning,dus 2,4 ipv 2,2bar. Maar wat is de bandenmaat en wat voor corsa? En hoe wordt er met de auto gereden?
ben met een 82 er D kadett en een 84 er A corsa by RDW heerenveen geweest. De D van 1.3 naar 2.0 16v en de A van 1.0 naar 2liter turbo, ze hanteerden de nieuwe regels correct en dus werden ze voor 50euro/stuk goedgekeurd (zonder ry en remproeven) . Maar dan woon je vlakby my
dan zit je nog met de nokkenassensor die daar weer byhoort. Dat is ook nog een redelyk uitstekend ding.
remklauwen wel goed teruggezet, dwz de remslangen niet gedraaid/geknikt?!
dat is een led lampje , in steekfitting (stadslicht?) uitvoering.
euh, hallo febe :p
dat ronde aluminium dingetje lijkt heel erg op die gevalletjes die in/tussen de carterpakkingen zitten (of t nu c20xe of x20xev pakking is weet ik niet). Doen dienst als soort afstandhoudertjes dat je de pakking niet tever aanknijpt.
En ze vallen helaas ook wel eens uit de pakking weg ja. . .whehe makje dus! Fyn he, die oude casco’sking:
-
AuteurBerichten