Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en is de staartmans mobiel goedgekeurd??
zo heb ik er ook nog wel een, ook van alfred :O
visser in leeuwarden schynt goed te zyn, heb ik van horen zeggen, ik heb zelf helemaal geen ervaring met gas
15 februari 2009 om 19:06 In reactie op: Ik heb er geen woorden voor :( weer een gsi minder ! #17466757heb net met de eigenaar gesproken, zn vriendin reed in de auto. Zonder al te veel in details te treden, ze ligt in het ziekenhuis, gaat naar omstandigheden redelyk. De eigenaar zei ook al, blik is vervangbaar, maar hy vindt het ERG JAMMER. Maar zn vriendin is belangryker! De weg daar is idd zwaar klote,ik ry het dagelyks
dat wordt dan de 1e nexia v6 volgens mij :D
toevallig heb ik er 2week geleden met een rdw steekproef controleur over gesproken, en hij zei dat als je de auto netjes voor elkaar hebt, en alle certificaten voor de installatie en appendage’s enz hebt, de leiding op juiste plek, dat het dan geen probleem moet worden. .
En ik ben afgelopen week bij het rdw keuringsstation in Heerenveen geweest (waar de auto dan gekeurd wordt). En de keuringsman daar bevestigde ook dat ze niet naar het motorblok kijken.
miskien dat ik hier in de buurt wat kan roggelen? Weet niet hoe vaak Geert bij je komt?? Dan zou hij t wel mee kunnen nemen?!
die heeft sowieso geen lambda sonde aansluiting . .
oh ja t is ook zo jij hebt al weekend he :D, nopez astra gaat niet helaas, gewoon van een kadett/vectra/ascona zoeken
geknipte kabelboom is kloten, dan loop je van het ene naar het andere probleem. Idd een andere niet geknipte boom proberen, misschien heeft Marcel/Corsaboy nog wel wat??
Succes!is geen probleem, kan gewoon zo voor keuring aangeboden worden zonder achterbank. Gordel´s zou ik er voor de zekerheid maar uithalen.
Er wordt nergens opgeschreven dat de achterbank er voor de keuring niet inzat, dus als je de achterbank en de gordels er weer compleet en goed in zet dan dan wordt dit gewoon goedgekeurd bij de volgende keer apk.succes jimmy!!
die moet in de geschakelde plus draad zitten, dus de zwarte. Trek daar maar eens een nieuwe rechtstreekse draad voor (vanaf je contact, desnoods eerst buitenom)
Succes, groetjes.
ps daar was Geert deze week al op mn werk :Djimmy, 3rijege ecu moet 3rijege kabelboom op. Van welke auto deze boom dan afkomt moet verder niet uitmaken, als je de draden maar goed aansluit.
Is de voorschakelweerstand al uit de kabel naar de bobine weggehaald?? Ik neem aan dat je eencarburateur casco hebt, daar zit deze tussen15 januari 2009 om 20:55 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360136:wors Toppie gelukkig maar , nu goed afbouwen en dan kan het grote genieten beginnen :D
ik heb wel belang bij de aandrijfassen, u2u
:sleeping 3,2kg vliegwiel, afgedraaid origineel. .
Ik heb een vermoeden wat het is, heb mn theorie reeds met Freek besproken over msn, maar ik wil graag Kilat zn reactie afwachten
volgens rdw.nl bestaat deze auto niet meer
zwaarste motor in dit type corsa, de B corsa is 1600 16klepper.
liep hij richting mijn schuur freek??
Nee toppie Patrick, doe je aub wel voorzichtig als ie strax rijdt :Dhet blok zonder bak laten lopen?? Dan kan je in ieder geval de bak uitsluiten. . of ben ik nu blind, ik heb geen verstand van de v6, maar de c20 heeft de startmotor aan het blok vastzitten, en omdat je nu de f20 erachter hebt jy dus ook. .
heb 2 schermpjes en 2 setjes kabels, alles is schoon en heb onderling uitgewisseld/geprobeerd, geen resultaat :swear
jah dat was de goeie oude tyd die corsa, heb ik leuke herinneringen aan, heb einde van heel dichtby mogen aanschouwen :vertag
is zekers een leuke en zinvolle vorm van ontspanning met alle drukte van schoolprachtig vriend, geef maar een gil als t niet lukt!! ben benieuwd!!
-
AuteurBerichten