Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En? Al gebeld?? Heb hier 3 auto’s staan die dan omgekeurd moeten worden voordat de regels weer anders worden. :angel
heb je de ecu ook al omgewisseld?? en het brandstofrelais doorverbonden met contstante + ?
:O dik ding idd die duitse zwarte A :O zal idd wel duur zijn jah
pluimen na stationair draaien betekend meestal olie lekkage in de turbo, het is best mogelijk dat er een seal in de turbo is die wat verhard is.
Maar omdat je aangeeft dat je garantie hebt zou ik me er niet zo druk om maken, ik zou de auto heenbrengen met de omschreven klacht, en het hun laten uitzoeken en oplossen. En mocht het niet goed zijn net zo vaak weer terug gaan tot het wel okay is. En hierbij nog even een tipje van mij:
Garage bedrijven modderen vaak net zo lang aan met kleine reparaties die niet afdoende zijn, totdat de garantie verlopen is, en dan komen ze met de dure reparaties. Laat dus duidelijk op schrift zetten wat de klacht is en dat zij hun verantwoordelijk ervoor nemen dat het als garantie gerepareerd wordt, dan heb je t zwart op wit staan mocht het niet in orde zijn.Mvg Folkert
ik zie dat de foto’s vanuit een andere hoek zijn genomen.
bdp sensor is goed?? en juist aangesloten?? Niet per ongeluk met stekker van een andere sensor omgewisseld?? Echt jammer dat je zo ver weg woont Jim, anders kwam ik ff helpen!!
neem ff contact op met mtech hierover, je hebt t by hun gekocht neem ik aan?
Het eerste wat zy gaan vragen: zit er geen ruimte op het schakelmechanisme?Jmmy, die stekker kan je uit elkaar halen en dan draadje voor draadje eruit pakken. Dus dan kan ie evt ook weer zo in elkaar, desnoods zet je kroontsteentjes tussen de pinnetjes die uit de stekker komen, verbind je ze door dmv kroonsteentjes
jammer, mooi kloten! Succes met de afhandeling. Lykt my ook een gevalletje toto , 500euro en behoud ‘wrak’ . Maar t lykt me niet voldoende,die 500, om m weer klaar te krygen.
8 mei 2009 om 17:28 In reactie op: F28 afstellen in een Kadett(OPGELOST) + digidashprobleem(NIE #17481134de vesnellingen staan te ver naar links, die zul je op gevoel wat naar rechts moeten zetten.
Aangaande die km-teller,dat probleem had ik ook met myn kadett,dit komt omdat het tandwieltje dat op het differentieel zit, die de zender aandryft, die is anders (meer of minder tandjes) hier zyn verschillende oplossingen voor: de electronische puls aanpassen door middel van een electronische schakeling, of je vervangt het tandwiel dat op het diff zit.dank voor dit topic, dit gaan we zeker volgen!!
145/80r13 vind ik ook een erg kleine omtrek voor een 16v, dan ben je veel aant schakelen, rij je voornamelijk 3 en 4 ipv 2 en 3 zeker??
@ sebas : dat was op zandvoort 25april2009
@ sw en freek :dat schakelmechanisme komt nog op de foto hoor.eerst de andere zaken maar wat regelen
1. c20let is erg gevoelig voor bougie’s. (z20let weet ik niet)het controleren van de bougie’s (type en afstand) kan sowieso geen kwaad.
2. Is het storingsgeheugen al uitgelezen?? Misschien is er wel een temperatuursensor stuk.
3. Heeft EDS nog een advies gegeven qua intercooler??
4. Wat zegt EDS van de kwestie, heb je al contact met hun gehad.??Imiddels leeft mn corsa weer:




je kan hem gewoon een pm sturen, met hierin :
* het merk,type,model,motor en bouwjaar van je auto
* wat je wil (alleen veren, veren en demper’s of schroefset)
* en hoe laag je wilveren van een e kadett: ze passen NIET, achter helemaal niet, voor kun je ze pas maken (door de complete poot van de e-kadett te gebruiken en de bovenschotel van je D kadett hierop te plaatsen) maar dit is omslachtig!!
ik heb ook wat zien rijden op dat traject, ik zag dat er 2 mannetjes in zaten
als er geen totaal teller in de auto zit dan wordt deze alsnog goedgekeurd, wij moeten dan de aanduiding G.T. op het keuringsformulier vermelden
(Geen Teller)en anders eerst in duitsland een TUV -je halen en dan in Nederland naar RDW. 1 europa 1 regels toch
en dan ben ik nieuwsgierig wat het nu dan was??
20se is idd uit omega, achterwiel aangedreven, standaard 122pk. heb ooit nog zo’n ding omgebouwd voor in mijn kadett gsi
zwaar ruk, organisatie van speed en gein, beloofde campingplaats met alle voorzieningen was een gravel parkeerplaats met 1 mobiel dixie toilet, zonder water en douches
per 1mei zijn we weer verplicht om het aantal cilinders te gaan tellen. Over cilinderinhoud controleren wordt nog niet gesproken. Zou ook ondoenlijk zijn
wat er blyft zitten maakt niet uit als je het als volgt doet: olie aftappen uit afvoerplug. Afvoerplug dichtdraaien. Nivo-plug (op linkerzykant van diff) verwyderen. Bak vullen met olie totdat het dr by de nivo-plug uitkomt. Dan stoppen met vullen en nivo-plug dichtdraaien. Klaar!!
misschien handig om te vertellen waar je deze verloopjes dan gekocht hebt.
origineel gepost door Corsa_GSi
M14 x 1,5 naar 1/8 NPT verloopjes zijn gewoon te koop hoor, heb er al diverse in de auto zitten :angel -
AuteurBerichten