Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey eric,
wat voor nieuwe pijp zit er onder dan?? Zit er dan ook een NIEUWE katalysator onder? Een sportkat??Is die container al open of istie als “vermist” opgegeven??
ja maar dat voorruit zat er toen dus nog wel in he, zonder voorruit had ik m zo afgemeld (ook keurmeester) , maar met t voorruit er nog in niet. Er bestaat zoiets als quarantaine als je een steekproef krijgt, dus dan mag er NIET meer aan de auto gesleuteld worden. Als je betrapt word ben je zwaar de lul
graag ook even de kachel in de auto op warm zetten en de temperatuurmeter goed in de gaten houden.
Zodra de ventilator aangeslagen is weet je zeker dat de thermostaat volledig open staatkatalysator eronder zetten?? Of als er 1 onder zit die vervangen voor een goede!
17 september 2009 om 07:41 In reactie op: Auto aan bagger gereden en niet zoveel geld? Kijk hier eens! #17523714ik vrees dat er hier een heleboel omgekatte auto’s van komen :vertag
12 september 2009 om 11:03 In reactie op: Mijn Opel was zwaar mishandeld :-( maar nu weer gefixed :D + #17521246als ik jou was zou ik het via het waarborgfonds proberen te regelen, ik weet alleen niet hoe dit zit met auto’s met buitenlands kenteken, misschien dat er iets vergelijkbaars als het waarborgfonds in Polen bestaat?
origineel gepost door turbovectrav6
gespot gifgroene corsa in kootstertille toevallig iemand van het forumdat moet ik wel geweest zijn . wat voor auto rij jij dan?
en ik maar denken waarom staat die motorkap van mijn corsa steeds open :sleeping
en vind ie mij opeens zo lief ofzo :hmmz
haha toppie m8 , xie je op de strip!!
als je de auto uitleest met tech1 dan kan je de inlaatluchttemperatuur (mooi woord voor galgje :D ) aflezen, moet eerlijk bekennen dat ik het nog niet geprobeerd heb, miskien aankomende vrijdag op Dr88 king:
toppie echt gefeliciteerd!!!
Mag ik vragen wat er vervangen is of wat er vervangen gaat worden??
23 juli 2009 om 19:22 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372348jah ik heb mn pc vooruit gezet, bij mij ist al augustus, kom maar op met die updates!! :P
gefeliciteerd jhongen!!! heb je die slangen van mij nog gebruikt?? Want ik kan ze nu eigenlijk ook wel gebruiken :cry
idd bougietje’s
ecu stuk?? externe massa aangelegd?? hoe is de lambda waarde op de 4gas kast? en HC / CO op 4gas kast?
ik zou persoonlijk voor de moderne garrett gaan, en wel om de volgende redenen:
* is moderner van opbouw (dubbel kogelgelagerd)
* spoelt sneller op
* is makkelijker en goedkoper te reviseren
* en persoonlijk vind ik een mooi custom spruitstuk met een gt28 veel mooier dan zo’n lompe k26 op zo’n massief spruitstukdumpvalve te slap afgesteld?
is die 400 motor dan in serieproductie genomen?
hoe kan je met een ontsteking met verdeelkap je ontsteking per cilinder regelen?? Is dr al verbetering sw? Heb je de octaanstekker en zn bedrading al gecontroleerd?
dus toch de bougie’s , mooi dat het opgelost is ! Kan de z20 de ontsteking per cilinder regelen?
bougie’s?? als de turbo inkomt begint hij te sputteren. Is ie goed opnieuw afgesteld? Zoja dan ff teruggaan en daar vragen om ernaar te kijken.
kijk je ontsteking maar eens ff na, waarschijnlijk hapert deze ergens. wanneer zijn er nieuwe kabels opgekomen? Bougie’s? Rotor en verdeelkap?
ziet dr erg mooi en netjes uit! Weet alleen niet of die slangklem met plastic (die blauwe) gaat houden op dat uitlaatspruitstuk?!
hartelyk dank noc! Hier kan ik verder mee. Mag ik vragen welk lystje jy gebruikt voor deze code’s?
Ben paar weekjes geleden op de vermogensbank geweest met mijn corsa, het viel me alleszins mee:
224 kruk pk’s
295 nm koppel
196 wiel pk’s
Het betreft een ongechipte ECU, brandstofdruk beetje omhoog, en de dure bosch ontstekertjes dr in.Ga 26 juni nog met deze set up sprinten, hierna gaat de corsa de steigers in. Zodra de nieuwe set up klaar is en goed bevonden is weer banken en bij de volgende sprint zien wat het verschil is.
-
AuteurBerichten