Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@leocabrio wrote:
het gaat regenen en dan is er niks leukers dan sleutelen in de garage waar de kachel aan staat en een heleboel werk te doen is aan de cabrio :jerry :jerry
denk dat ik pas maart apreil keer naar meetings gaat eerder niet :thumbup :thumbupdat zeg je volgens verhalen ook al jaren.
moet ik anders even helpen? :P hahahahaha.en misschien, heel misschien kom ik toch even, verjaardag begint toch halverwege de middag…. :P
@kwuyts: ik had ook 0.0 verstand van auto’s, maar zoals Baas J. en GSI Racer zeggen: door gezond verstand, en een beetje durf kan je meer dan je denkt.
ik heb daarnaast ook een maatje die mij helpt/doet, en daar leer ik veel van.
ik durfde eerst idd nog niet eens mijn bumper los te halen, maar ondertussen kan ik al mijn bumpers loshalen, lampen vervangen, middenconsole loshalen + het dashboardkastje, de tellerklok, de velgen + naven + remmen, uitlaat, en no meer kleine dingen.je moet eerst kijken wat je wilt vervangen of loshalen, dan kijk je waar het allemaal vastzit, en daarna kijk je wat je allemaal moet bewaren, en waar het hoort.
en anders ga je naar mensen van het forum in de buurt, die wel willen helpen. en dan kijk je mee, en weet je hoe het moet.
de volgende keer durf je het wel, en dan lukt het ook. :thumbupis al met kerst geweest dat ik hem spotte, maar in Heeten heb ik een Tigra gespot.
was zwart met een shogun(achtige) spoiler, en een speciale bodykit.
staat volgens een neefje die in de buurt woont daar vaker.staan aan de olthofsteeg, vlak bij de weseperweg.
zal zodra ik hem weer zie, een foto maken.
@denniszwolle wrote:
@FnF_racer wrote:
vandaag 2x gespot, mogelijk nog vaker.
vanmiddag tussen 2 uur en kwart over 2, en rond half 8 nogmaals.paarse astra F, met donkerkleurige multispaaks velgen, en een zwarte achterplaat tussen de achterlichten.
achterlichten zijn ook donker getint.enige is dat deze F een aardige kostenpost krijgt: voorkant lag in elkaar.
heb je die paarse astra f bij het tankstation van argos oil gezien richting raalte?
was de mijne..kwam net de garage uit. is een 2 liter blok in gelepeld :swear was nog geen 5 km met het nieuwe blok mee gereden.nu maar weer hard sparen voor een nieuwe voorkant
dat was hem idd.
een auto die opeens in de ankers ging neem ik aan? want achter en opzij zat hij niet in elkaar.
en als ik de situatie in kon schatten, was het ook net gebeurt.en zelf erin gelepeld, of laten doen? ;) ben eigenlijk wel benieuwd naar de inbouw pics.
en succes, want hij zag er in de gauwigheid goed uit. ;)maar ik heb het gevoel dat ik jou altijd daar bij Argos Oil spot…. :P
want bijna een jaar geleden precies op dezelfde plek ook al eens gezien. :thumbupik reed trouwens gewoon in mijn astra, maar dat zal jij wss niet hebben gezien. :P
vandaag 2x gespot, mogelijk nog vaker.
vanmiddag tussen 2 uur en kwart over 2, en rond half 8 nogmaals.paarse astra F, met donkerkleurige multispaaks velgen, en een zwarte achterplaat tussen de achterlichten.
achterlichten zijn ook donker getint.enige is dat deze F een aardige kostenpost krijgt: voorkant lag in elkaar.
golf en seat is niet altijd problemen, maar wel soms.
mijn vader heeft een Seat Cordoba gehad, op het laatst hadden we een probleem met de Radio.
kon nooit meer uit, want idd, na een paar seconde ging hij weer aan.
verder nooit echt een probleem gehad, behalve onderhoud dingetjes.
is uiteindelijk weggegaan omdat de automaatbak in 1 versnelling bleef staan…..en de golf 4 van ze nu is op zich nog niets mis mee.
enige is wel dat de middenconsole heel goed vastzit, dus een radio wisselen was moeilijker dan in de astra van mij.en ik weet niet wat mijn broertje had met zijn Golf 3, maar daar zat wel meer trammelant aan.
was na een half jaar sowieso gloeiboegies vervangen, maar ik kan met niet herinneren dat hij echt een heel jaar zonder problemen heeft gereden.maar die golf is dus ook weg, is een Astra G 3 deurs voor terug gekomen. (goed he? :P)
en ik heb na 3 jaar nog steeds mijn eerste auto/opel/astra, en naast de domme dingen die ik zelf heb veroorzaakt of onderhoud, geen problemen mee. :D
maar idd, je moet toevallig het probleemgeval hebben, dan gaat ook alles mis. ;)
oh chips: ik kom niet. bedenk nu net pas dat mijn moeder dan jarig is….. :shock:
mocht mij kop slecht staan ga ik zelfs zonder spuitwerk….. kan toch geen kwaad. :P
nu wel.
zondag heb ik namelijk 1 zien rijden met de gele NL-platen, van auto broekhuis.
was net voorbij Apeldoorn op de snelweg.zondag avond nog een Manta gespot.
geen kenteken bekend, maar met een goede reden:
deze was naar wat ik in het donker kon zien, net gespoten. kleur leek op een grijs/bruine kleur.
was volgens mij een Manta B.
stond op een trailer achter een Opel Vivaro (of de nissan/Renault versie).
dit was rond 7 uur ’s avonds, in Nijverdal.
op de nieuwe afslag achter Toyota dealer Konijnenbelt.mocht het droog zijn, en ik mijn spuitkunsten af heb, misschien aanwezig. ;) :D
G-Astraa: welke astra is van chiel? en bedoel je niet Gielio?
hoe erg is het nou precies als je een beetje olie morst op je spruitstuk?
weet dat het gaat roken, maar verder kan het geen kwaad, toch?met een volledige bra krijg je dit idee:”

deze zit idd met haakjes vast, maar die zitten dan achter je wielkast.
als het goed vast zit, kan het geen kwaad voor de lak, zolang je maar oppast.je kan ander ook dit doen:

doen ze in Amerika veel.
is beschermende tape, dat je er elke keer af kan halen.
kost alleen ontzettend veel tape. :hmmz@Juffer1 wrote:
Rond eind 99 / 00 is de Sport vervangen voor de Sport Edition. Deze was eigenlijk indentiek aan de sport versie qua uiterlijk echter kon je hier wel als optie bijv. cruisecontrole ed kiezen, iets wat op de sport niet te verkrijgen was.
Daarnaast was deze ook iets luxer en had deze bijvoorbeeld ook al standaard elecktrische ramen & spiegels.
Ook deze versie was standaard niet verlaagd.en dit type heb ik idd ook gekocht.
standaard zat er bij mij al in: Cruisecontrol, tractioncontrol knoppie, electrische ramen en spiegels, chromen deurhendels, rondom boxen (standaard bij alle?).sommigen staan er nog steeds versteld van dat ik CC niet eens ingebouwd heb. :P
volgens mij had de koper van mij auto alle opties aangevinkt die er waren.en mijne was idd standaard niet verlaagd, en nu lig ik toch al gauw 3/4 cm lager dan die van mijn broertje. :P
ik rij wel graag te hard, maar verder irriteer ik me idd aan mensen die of idd 60/70 rijden, waar je 80 mag.
rij vaak in het donker naar Zwolle, en bijna elke dag dat ik dat doe, zit ik op de 1 of andere manier achter iemand die nachtblind is…..
met sneeuw of hele harde regen kan ik het begrijpen, maar als het donker is, en miezert lichtjes? :wtfen ook de mensen die idd met 121 auto’s inhalen die 120 rijden.
dan ga ik normaal 1x even heel dicht erop rijden, en dan laat ik hem weer even afzakken, en hopen dat ik er dan weer snel langs kan.en laatst kwam ik iemand tegen, die reed links (inhalen), en ging toen half naar rechts.
toen hij weer naar links ging, gekeken, en kon er recht ook nog voorbij…. ook even gedaan.
vind het nog niet eens zo erg dat hij zijn knipperlicht niet gebruikte, maar 2 banen blokkeren met 1 auto is ook gewoon apart.en ooit ook eens een Zafira ingehaald, die uiterst links reed.
ben ik op baan 2 van de 4 er maar voorbij gegaan, want de laatste auto waren we al 4Km geleden voorbij gereden. xDverder wil ik mij op zich nog wel aan de regels houden, alleen snelheid heb ik een hekel aan….. xD
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Vraagje:
Past een vectra B station interieur in een astra G sedan?
moet je even aan Leogsicabrio (van Opel Power Nederland) vragen.
ik dacht dat hij een Vec B interieur in een station had, en volgens mij kan je een interieur van een 5 deurs HB, Sedan en Station aardig omwisselen.weet het niet zeker hoor.
@DarkNL08 wrote:
Rijbewijs kan alleen ingevorderd worden na overschrijding van snelheid met meer dan 50km/u.
mits je wordt aangehouden.
wordt je geflitst, krijg je de eerste keer alleen een bekeuring (die zeker niet mals is. :wtf )
en van de 30: volgens mij is dat ook niet, is dat alleen de grens dat ze je niet kunnen zeggen hoe duur het is.
want anders zou ik al 2 of 3 keer mijn rijbewijs kwijt zijn….. :jerry :hmmzzij kan sprintjes trekken. :P
vandaag de terugweg de hele tijd lopen spelen met 4 Astra’s, waaronder dus Blondi. ;)@Big Sexy wrote:
Het weer bleek ons gunstig gezind, daar we geen spatje regen hebben gehad.
het weer was zeker goed gezind, want gelijk na de prijsuitreiking begon het met regenen. :P
vond het een mooie meeting, goed geregeld, en ik hoop dat ik volgend jaar hier weer aanwezig kan zijn.
niets dan lof voor OCC. :thumb@ HardcoreHell: was echt niet te vroeg afgelopen hoor, heb wel 2 metingen kunnen doen. :P maarja, was er ook om 10 uur al. :P haha.
ik heb ook weer even wat foto’s gemaakt:
http://s289.photobucket.com/albums/ll207/FnF_Racer/Meetings/Nieuwjaarsmeeting%20Roermond%2008-01-2012/#!cpZZ1QQtppZZ20″ onclick=”window.open(this.href);return false;even een paar impressie’s:





@robert_corsa wrote:
@opel-motorsport: de tellerplaten komen van krasy op dit forum. hij is er wel mee gestopt, maar kan je vast wel vertellen waar ze vandaan komen. ben over de tellerplaatjes en kachel paneel nog steeds zeer tevreden :wub zijn ook regelbaar met orginele stel knop
en anders te koop bij MJ-Carstyling, heb ik de mijne vandaan. :P
als het antwoord ja, in colonne is, zet maar gewoon in het lijstje. ;)
2 januari 2012 om 21:56 In reactie op: Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012 #17933730moet je je aanmelden om daar te komen? omdat ik iedereen met een ID nummer zie aankomen.
of is het ook mogelijk om daar te komen, als je je die dag verveelt? :jerryik lees het.
en is allemaal duidelijk.
begrijp alleen niet of jullie dan ook in de colonne rijden, maar ik hou hier wel even rekening mee. ;)voor de mensen uit het noord/oosten van NL, de stopplekken zijn als volgt:
stop 1: tankstation/AC Restaurant de Brink, net onder Apeldoorn aan de A50.
hier wil ik rond 8:30/8:45 wegrijden.
– FnF_racer
– Juffer1
– DaSmoerf
– fct_blondi + de rest?
–stop 2: bij tankstation Weerbroek, ook aan de A50.
we zullen aankomen rond 9:00, denk dat we bijna gelijk doorgaan, zeker als de rest er al is.
– groep 1
–
–
–stop 3: AC Venray aan de A73.
hier zullen we dan ongeveer rond 9:45 aan komen.
zal ook dan na ongeveer 5 tot 10 minuten weer weg rijden zijn.
vervalt wss als niemand hier nog aansluit.
– groep 2
–
–
–
–hoop dat het duidelijk is.
Gr. Valentijn.
je hebt mijn PM gehad marjolein?
want die wou ik hier plaatsen, maar wou eerst van jou en wat anderen antwoord hebben, voor ik het hier plaatste met tijden. ;)
heb trouwens al van Patrick en Juffer1 een antwoord gehad. ;) -
AuteurBerichten