Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ Some1_Eddy en Kapelleboer: ik vind dit spoilertje nog meevallen. vind alleen wel dat er een 3de pootje onder moet, anders zakt het snel in. (rijdt in Zwolle nog zo’n Coupe rond, van een maatje van mij. ;))
@ Lambo: blijft een mooie station.
succes met de plannen. :thumbup27 april 2012 om 16:15 In reactie op: Opel – Suzuki – Mazda en nu helaas geen opel maar BMW #18011500@RISL wrote:
@ FnF-racer, zo hoort het ook :thumb
Ik hoop over een paar jaar ook een hobby-G-Coupé te kopen (of een C-Dett tweedeurs sedannetje ofzo) en dan ook tot deze de oldtimerstatus bereikt gewoon in de schuur te zetten om aan te hobbyen.in de schuur zetten? :wtf
een auto wordt een auto, om erin gereden te worden.
alleen voor restaureren, en voor grote veranderingen mag de mijne een paar dagen de garage van een maat in, verder is en blijft het mijn Daily. :thumb :jerry :jerry :thumbup27 april 2012 om 14:58 In reactie op: Opel – Suzuki – Mazda en nu helaas geen opel maar BMW #18011498bekend probleem, heb ik een half jaar geleden ook gehad.
precies hetzelfde: bumper heel, erachter alles kapot.
bij mij wat het een Radiator (Airco en koelradiator…), bumperbalk, ventilator, en wat klein spul.
bumper was er wel af, maar die zat toen ook maar vast op 2 punten. (nog steeds, wacht op de nieuwe bumper.)
maar op een deukje na, en een bultje van de bumperbalk na, was hij “schadevrij”.mooi dat je het laat repareren, maar wel zonde dat je hem toch verkoopt.
wat komt er dan voor terug.@ RISL: ik blijf in mijn G rijden, tot dat die af is in mijn ogen. (over 12 jaar?)
mocht ik er echt 12 jaar mee rijden, vraag ik er een oldtimer status voor. :P hij is alweer uit 1999. ;)als je olie ververst, gaat er tussen de 3 en de 5 liter olie in. meestal kom je op ongeveer 4 uit, maar soms gooi je er iets meer in… ;) is altijd nameten met de pijlstok, en ook moet je bij het navullen de motor even een 10 minuten laten lopen, om de olie goed te verspreiden. daarna bijvullen tot de max.
en idd een G, de cc komt van het RDW (denk ik.) weet ook niet waar het voor staat.
de X16XEL is het motorblok type, je hebt een 1.6, met of 8 kleppen, of 16 kleppen. (volgens mij 8… ;))@vectra208v wrote:
@spooky26 wrote:
moet nog steeds ff kieken, mocht het veranderd worden please dan meer naar het zuiden :p dan ist voor mij beter te doen XD
ik hou het topic in de gaten :thumb
neeeeeeeee niet naar het zuiden…..zijn al zo weinig meetings hier in het noorden dus lekker in het noorden blijven.
precies het omgekeerde hoor ik altijd van de mensen in het zuiden….. :jerry :jerry
alsof midden Nederland zo groot is….. :wtf
en is maar een half uurtje voor mij, is nog te doen.
@vectra208v wrote:
-offtopic
@ FnF_Racer :je heb ff een pm-etje over het OSC-forum.
-offtopic
bericht terug. ;)@opel-motorsport wrote:
@FnF_racer wrote:
bij mij zat hij niet in de weg van de sierstuk, maar rammelde hij wel ertegen.
hij rammelde er wel tegen ????
dus dan zit hij toch in de weg of niet ?
en in je originele demper zit inderdaad geen deuk maar in een sebring of remus of irmscher of dergelijke zit allemaal een deuk inbij mij betekend in de weg, dat het daardoor niet gemonteerd kan worden.
dit is meer te dicht op elkaar zitten. ;)ik ga het morgenavond echt even nakijken… ;)
oh, dan heb ik dus wat jaren gemist… :P
tijd gaat snel, want ik heb de mijne ook al bijna 4 jaar weer. :D
mocht het allemaal doorgaan:
1 vectra208v (Paul) (ovb)
2 jeroenk (ovb: vriendin ff uitleggen dus… )
3 soepkiepe! (met vriendin en 2 kids)
4 KadAstra-EF (Rik )
5 helmer opelfan :D
6 OscaR-16v
7 FnF_Racer (+ 2 á 3 andere opels?) ;)die andere weet ik dan nog niet zeker. ;)
Gerrit: en al 9 jaar in jouw bezit toch?
maar blijft een mooie Draak, hou hem heel. ;)
zie hem zeer wss zaterdag wel weer. ;)oh, hij loopt niet meer aan hoor: trekhaak is er al een goed half jaar onderweg. :jerry
maar ik weet wel waar ik moet zoeken, aangezien ik niets in de 4 gaten heb gestopt die erin zitten. :thumbzat wel tegen mijn bumper aan in het begin, daar heb ik bij 1 ophangpunt een hoekje afgeknipt, gelijk over. :D
och, de volgende dag reed die gewoon weer, typisch oost-blok. ;)
en ik heb er volgens mij ook nog zoiets liggen op mijn kamer, alhoewel ik niet eens 25 ben…. :P
mag je mij wel een hele, hele foute actiefoto sturen, van een bestuurder van een supercar. (oftewel: Wrecked Exotics…. ;))
volgens mij is dit hem:

kan dat ik er naast zit met de deuk, maar in de weg van het sierstuk? :wtf
bij mij zat hij niet in de weg van de sierstuk, maar rammelde hij wel ertegen.
en volgens mij zit er in mijn einddemper geen deuk, en hij komt ook niet tegen mijn reserve wielbak aan.nu heb ik dan er 1 van een Coupe onderhangen, maar dat terzijde.
ga van de week dan wel even onder de auto liggen, om te kijken waar mijn trekhaak heeft gezeten….. ;) kom ik nog op terug. :vertag :jerry
kan daar niet een apart topic voor worden opgericht?
is wel leuk om te weten, maar zo wordt het topic wel een beetje vervuild. ;)
voorbumper weer vastgezet.
was aan 1 kant spontaan losgeraakt.
alhoewel ik moet toegeven, zit maar met 2 schroeven vast, wacht op de nieuwe bumpers….. ;)als je een echte irmscher achterspoiler zou halen, zou je naar mijn weten de ruitenwisser behouden hoor.
dacht ik altijd. ;)
gespot rond Half 4 in Zwolle.
was net Zwolle uit, richting Heino.
ik reed Zwolle net in in mijn Astra.(als het deze niet was, was het er 1, die er verdomd veel op leek. ;))
vanmiddag tussen 3 uur en half 4 zag ik tussen Heino en Zwolle (eigenlijk tussen Heino en Heino, richting Raalte), binnen 5 minuten 2 “identieke” Monza’s langskomen.
waren blauw grijs. leken op Monza A1’s.
kentekens weet ik niet, reed in mijn astra met 80 de andere kant op…. ;)vermoed dat ze beiden uit Dronten kwamen, en ook bij elkaar hoorden, of elkaar in ieder geval kende.
@ronnie opel boy wrote:

kijk de rechter deur was slecht dus andere deur maar deze
deur is blauwe heb heem voor noot met de kwast gedaanhoogeveen? denk dat die astra op de achtergrond ook even langskomt. :sleeping :hmmz :thumb
misschien dat ik nog 2 mensen uit de omgeving even bericht hierover, wonen in de buurt, en rijden opel. ;)@opel-motorsport wrote:
zijn er ook van deze uitlaten die in combinatie met trekhaak passen ?
in theorie passen alle uitlaten onder de auto, met of zonder trekhaak.
de reden dat er veel uitlaten zijn, die alleen geschikt zijn voor auto’s zonder uitlaat, is omdat de uitlaat en de trekhaak elkaar anders raken, zeker als de motor draait.dit is ook de reden dat ik mijn trekhaak eronder uit heb gehaald, het tikken werd mij gewoon te veel.
dat is ook de reden dat de uitlaten, die wel voor trekhaken zijn, zo’n deuk in de demper hebben. ;)
het is naar mijn weten niet raadzaam om dat zelf te maken, omdat die deuk er bedacht in is gemaakt.en anders de trekhaak er onder uit. (4 moeren in de kofferbak los, draden bij de achterlichten doorknippen van de trekhaak, en dan Jeromeke :P (of iemand anders die sterk is) de trekhaak tegen laten houden. beste natuurlijk 1 of 2 krikken/steunen, of op de grond beunen)
@mikeopel wrote:
nete astra j mag wel gaan tanken ;)
hij kan volgens mij nog 250 KM rijden, voor die tank echt leeg is…. :P
maar ziet er goed uit, voor die stand en jaar.
de velgen passen er wel onder, ogen niet slecht.en dan een GTC ertussen… :P
ben pas de 2de eigenaar (3de, als je het (erkend) bedrijf meerekend. ;))
-
AuteurBerichten