Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ach, 2 jongeren die rond half 7/ 7 uur aan kwamen vliegen….
1tje kwam gewoon belachelijk hard de rotonde om, en bleef hard doorrijden, en ging verkeerd om die 2de rotonde om (VW Golf 3).
en een andere deed hetzelfde, alleen trok na de rotonde ook de handrem aan. drifte op 3 wielen de bocht om. (Peugeot 206 ;)).@ Rene: klopt. helemaal eens.
@Gastra3 wrote:
@okkie-001 wrote:
tussen de stoel en de vloerbekleding bij mijn liggen ze los
maar achter de asbak heb je als het goed is ook liggen
deze zouden dat zijn

welke van de 3 je moet hebben weet ik niet ik decht dat blauw tc is
zal ff zoek naar de fotomichel
Is dit nou plug & play of komt er toch meer bij kijken?
Ik heb ook de bedrading onder de asbak EN de stoelen, maar geen schakelaars e.d.
Als dit mogelijk is wil ik het er wel in hebben king:Gr
Pieter
dan heb je 99% kans dat het plug& play is.
misschien nog wel een zekering plaatsen in de zekeringkast links van het stuur, maar verder zou je bijna niets meer hoeven plaatsen, op de schakelaars en stoelen na. ;)blauw is trouwens TC idd. ;)
en ik heb vandaag een downdate gedaan, ben mijn achterruiterwisser kwijt.
maar ben er blij mee.wat rene zegt dus idd, wou dat ook al posten.
hebben nog wat andere opelmensen gesproken, en ook een agent die op elke auto wel wat af te kraken had. maar wel een goede agent. (dan weer jammer dat ik een anti-agent sticker heb. xD :P)
ik rij zelf, maar bel maar als je der bijna bent. ik ben daar binnen 5 minuten. ;)
@ Marjo: als ze komt, hoop ik dat ze een updatje voor mij meeneemt. ;)
:angelzal zo even mijn auto afspuiten, heeft alweer teveel gewerkt. :P
reken ik goed. in NL is hij idd alleen geleverd als Vento. dit was namelijk een amerikaanse VW Jetta MK3.
volgende voor jou.
ik doe het 1x een keer anders: waarop is deze ombouw gerealiseerd.
dus de orginele auto wil ik weten. ;)ben hier namelijk niet goed in, om moeilijke auto’s te vinden. :P

@Kell wrote:
Onder mijn oude dopje zat roest, dus de auto moet sowieso gespoten worden ;)
en dan neem je het dopje mee, slim. ;)
moet de mijne ook nog doen, maar deze spuit ik gewoon eerder dan, als ik hem zondag al heb. :thumbup ;) :thumb
laat hem wel overspuiten met de rest van de auto, als dat gaat gebeuren. :DMercedes Benz 170 DS (W136) uit 1946?
@Helmer opelfan wrote:
@FnF_racer wrote:
@Helmer opelfan wrote:
Ik werk als chauffeur bij C1000 DC Gieten. Nog wel maar voor hoelang geen idee. Aangezien het hele spul aan Jumbo is verkocht
Foto genomen in het pittoreske Wolvega

ook wel eens ritjes Raalte gedaan, Ex-collega? :P
aangezien ik in Raalte bij C1000 Centrum heb gewerkt. ;)als Jumbo niet C1000 had overgenomen, dan had ik nog weer terug gekund na 3 maand…. ;)
hoop dat je nog steeds in Gieten kan blijven rijden, voor Jumbo of wat dan ook… :thumbup
Hallo ex collega dan. Overnames zijn veelal voor het personeel minder. Jammer is dat. Het DC Gieten is verkocht aan Coop per 2013. Van alle C1000 winkels heeft Jumbo er 138 alweer doorverkocht. 84 aan
A-H en 54 aan Coop. Voor alle personeel op het DC Gieten is nog helemaal niks bekend. Het enige dat 50% in Gieten kan blijven en de andere 50% naar Jumbo dit geld alleen voor het vast personeel. Ik werk er op uitzendbasis. Wat er met ons uitzendkrachten gaat gebeuren is 1 groot :?: Momenteel is er voor ons uitzendkrachten nog volop werk. Langzamerhand zullen de verkochte winkels omgebouwd worden waardoor het rustiger gaat worden op de DC’s van C1000. Heeft Jeroenk ook gelijk zijn antwoord. En wat er met het wagenpark gaat gebeuren geen idee. De minste is de onzekerheid. We zullen zien wat de toekomst brengt.Groet Helmer
naja, succes dan.
dat van de Coop en AH was mij nog niet echt bekend, toch eens mijn ex-collega’s eens beter uit horen de volgende keer..en de enige mensen van C1000 die wat langer mogen blijven, zijn die met een contract voor onbepaalde tijd….. :|
laten we de anderen ook maar eens een kans geven hun baan hier te noemen. :thumb :thumbup
supercharger met Dumpvalve?
die dingen worden toch altijd aangedreven door een snaar? of zijn dat de oude types nog?verder wel benieuwd naar de Kadett met de opbouw.
@soepkiepe wrote:
oke maar ff serieus.
weet niet als er interesse in is of zo, maar misschien wel leuk om hier ff te melden wat je nog te koop hebt en eventueel mee kan nemen.
scheelt weer verzendskosten en zo.ik heb sowieso nog een setje gsi luchthappertjes voor in de motorkap liggen, en nog wat klein spul.
ook heb ik nog originele opel velgen liggen, van die ouderwetsen, heb er nog geen foto van maar kan geregeld worden als je er belang bij hebt ;)
verder weet ik zo niet wat ik allemaal heb liggen hahaanders gewoon meenemen, kan men het anders altijd zien. ;)
mooi dopje.
hopelijk binnenkort ook op de mijne. ;)
denk dat ik de mijne nog wel even spuit. :P@TheViper wrote:
Beste RISL, dank voor je input. Echter: ik had al Google afgespeurd (zo slim ben ik wel), maar daar kon ik helaas geen eenduidig antwoord vinden. En oké, ik had wellicht in de handleiding kunnen kijken, maar daar heb ik even niet bij stil gestaan. Daarnaast ben ik niet zo handig. Met twee linkerhanden wordt het eraf halen van een wieldop natuurlijk niet onmogelijk, maar toch. Wat obvious is voor de één, is misschien minder obvious voor de ander. Ik ben, toen ik het voor de laatste keer checkte, ook maar een mens. Eentje met twee linkerhanden ;).
en toch kan je dit soort dingen zelf nakijken.
als je 1 wieldop eraf haalt, zal je zeer waarschijnlijk 4 bouten aantreffen.
dan heb je dus een 4-steek.
mocht je nieuwe velgen kopen, zal je moeten zoeken naar velgen met steek 4×100.dat laatste had je misschien niet kunnen weten, maar de rest is idd nog geen 2 minuten werk. (ook de wieldop weer erop zetten meegerekend.)
@Helmer opelfan wrote:
Ik werk als chauffeur bij C1000 DC Gieten. Nog wel maar voor hoelang geen idee. Aangezien het hele spul aan Jumbo is verkocht
Foto genomen in het pittoreske Wolvega

ook wel eens ritjes Raalte gedaan, Ex-collega? :P
aangezien ik in Raalte bij C1000 Centrum heb gewerkt. ;)als Jumbo niet C1000 had overgenomen, dan had ik nog weer terug gekund na 3 maand…. ;)
hoop dat je nog steeds in Gieten kan blijven rijden, voor Jumbo of wat dan ook… :thumbup
alles duurt lang Blendjuh.
gefeliciteerd.wat mag je nu doen voor werk dan?
Risl: dank je.
@soepkiepe wrote:
daar ben ik mee bezig en gebruik dit topic nu momenteel ff als brainstorm topic ;)
dus alles wat in me opkomt roep ik hier, aan de reacties daar op kan ik weer halen als het wel of niet haalbaar is.
als er een definitieve locatie en datum bekend is komt er ook een ander topic, maar ik maak nu expres geen ander aan omdat ik dan maar topics blijf maken over een meeting wat totaal niet opschiet ;)is er al een ander topic? :P
hahaha.
maar als er vlees word geslacht, wil ik wel een BBQ erbij….. :jerry
@FnF_racer wrote:
werkloos.
4 jaar gewerkt bij een bedrijf dat kassasystemen maakt voor de bekenste winkels en bouwmarkten (Plus, Coop, Multimate, Action, Marks& Spencer (ja, in Engeland), en de nieuwste C1000).
gelopen in het magazijn, en van alles gedaan wat daarbij hoort. Helpen met het laden in de vrachtwagen, opslag, verzenden naar technische dienst of naar een winkel, heftruck rijden (met aanhanger kassa’s van pand 1 naar pand 2, meest spannende ooit. was 1ste keer met aanhanger. :D en een ervaren collega heeft later de aanhanger “gesloopt…. ” :thumb ) en wat meer.
ook wel eens meehelpen op Assemblage, dus in elkaar zetten lukte me ook wel een beetje.daarna ironisch genoeg, bij de C1000 gaan werken (kassa’s daarvan kwamen van de concurrent. :P)
hier begonnen als vulploegmedewerker.
op het laatst was ik belangrijk voor alles wat achter gebeurde: Vrachtwagens lossen, administratie opruimen, bezorgen voor een bedrijf, die 2x in de week een grote bestelling plaatste ;), flessenband, kelder.
ook was ik het manusje van alles, repareerde 80% van de dingen, waar ze eerst een monteur voor belde, of het gelijk maar opruimde.
maar Amersfoort wou het contract niet verlengen, dus nu zit ik al een half jaar thuis.maandag via het re-integratiebedrijf bij een manege werken, waar ik wss klusjes mag doen, puur voor werkritme. betaald wss niet.
en hopen dat ik snel werk heb. :|nu 2 weken geleden ben ik begonnen zoals ik gestart ben: magazijnmedewerker.
werk nu bij Nijland Reintegratie, zij maken speciale fietsen.
bakfietsen, electrische 3 wielige tandems, driewielers met duwbeugels en nog meer.
pak daar de fietsen in, die naar voornamelijk Noorwegen gaan, en doe daar magazijnwerk.
voornamelijk inpakken van de artikelen. ;)
leuk werk, leuke collega’s en fijne werktijden. :D1 ik (ronnie opel boy)
2 soepkiepe + aanhang
3 Helmer opelfan king:
4 FnF_Racer
5
6
7
8
9@jeroenk wrote:
@soepkiepe wrote:
jezus, hoe ga ik dat eens doen…
vriendin bij me voor in, 2 kids op de achterbank.
kofferbak de woofer en speelgoed voor de kids, waar laat ik in lieve hemel de 2 stoelen?
kinder stoeltjes van de kids passen wel in de koffer maar die andere 2 niet.gert heb je nog ruimte? haha
Ik krijg wel 5 stoelen mee denk ik… En als de rest er gewoon 1 extra mee kan nemen zit het al gauw goed… :)
ik heb maar 2 stoelen….. maar ik kom toch alleen…. :jerry
zijn heerlijke strandstoelen, ga ik op Sevenum weer op slapen. :P :thumb denk ik.ik neem dan wel 2 strandstoelen mee.
en plakken wil ik ook wel helpen.
hoeveel kost 1 kleine O-F sticker dan? moet ik nog even hebben…. :Pik ben ook aanwezig, denk ik.
en Rene weet waar ik woon, dus dan is het zeker geen moeite. :P
zien we dan nog wel.
denk dat ik zelf wel rij, en ook gereedschap meeneem…..
Marjolein, moeten we wel zorgen dat Kelly even langs komt waaien…. :thumb :vertagPB verstuurt. ;)
linkje?
ik help mee Rene.
denk dat ik dan voorlopig 1x in de maand kom dan. anders wordt het teveel benzine verbruiken voor mij….
-
AuteurBerichten