Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Andre_Ede wrote:
Waarom zou je RDS uit willen hebben ?
Op een zender, natuurlijk waar hij in 99% opstaat, wordt de tijd een uur vooruitgezet.
Frans
Ik heb mogelijk het probleem gevonden.
Bij datum- en tijdinstellingen staat onderaan ook een mogelijkheid om RDS-synchronisatie aan of uit te zetten. Heb deze nu op uit gezet. kijken wat er nu gebeurd.
Ik probeerde RDS uit te zetten onder de toets Config/Radio-instellingen/RDS-opties.
Frans
@GSI Racer wrote:
mooi dat het dan opgelost is!! :thumb
Tot op heden, zag weer dat er koelvloeistof verlies is. Hetzij wederom minimaal.
Ben benieuwd wat er nu uit gaat komen.Frans
Aanhangwagen < 750 kg.?
Dan hoeft de hulpkoppeling niet meer aanwezig te zijn.Wel de kabel ook van de aanhangwagen afhalen!!
Frans
Vervolg lekkage:
Ben medio okt 2012 bij de dealer geweest.
probleem deed zich niet meer voor tot half januari jl.Ben inmiddels weer terug geweest, bleek de koelvloeistofpomp te zijn.
Deze is vervangen. Dus we wachten af.Frans
Oke, bedankt voor je reactie.
Maar je bedoelt zeker km of tijd?
Frans
Vergelijken is alleen mogelijk als je alles onder dezelfde conditie,s test.
Verbruik testen in het dagelijkse verkeer is nauwelijks of niet mogelijk.
Blijft over een testbank.
Is al eens gedaan door een consumenten programma met medewerking van de TU Delft.
Resultaat: geen noemenswaardige verschillen.
@wim-v6 wrote:
Weet wel zeker, alleen het 2e, en denk ivm kans op een lege accu..
@Opeltje17 wrote:
Denk het tweede, maar waarom deze vraag?
Vanwege een eventuele lege accu na verloop van tijd.
Frans
lees de: Regeling kentekens en kentekenplaten
Met name:
– eisen van de plaat zelf
– op de daartoe bestemde plaats
– niet achter glas.Frans
@iquick wrote:
Ik heb dit een keer bijgehouden, met Shell maak ik met een halve tank 600 km. Met Tango maak ik 450km even afgerond allemaal. Scheelt toch 150km. Ik tank dus liever bij Shell of BP.
Galaxy Nexus Tapatalk
Als dit daadwerkelijk zo zou zijn, dat kreeg je een heel andere reclame van Shell.
‘witte pomp” benzine is benzine dat al ergens n half jaar opgeslagen gelegen heeft ( staats voorraad )
benzine raakt weldegelijk zijn waardes kwijt als het n lange tijdDan ga over 2 jaar of meer praten.
Maar dit ligt zeker ook aan de kwaliteit van de benzine :angel
E95 = E 95 zeer zeker hier in Nederland of Duitsland.
De verschillen die er eventueel al zouden zijn kunnen wij zonder meetapparatuur niet vaststellen.E95 niet vergelijken met E91 welke in Duitsland nog volop verkrijgbaar is.
Onze voet bepaald.
Of je nu tegen Shell of Tinq schopt, maakt geen drol uit.
Schoppen tegen het gaspedaal wel degelijk.
Dat is een redelijk prijs, voor een schade herstelbedrijf.
Frans
@RML wrote:
De Navi 600 zit volgens mij in de nieuwe Opel Modellen van circa 2 jaar oud en nieuwer.
Vandaar dat ik denk dat je kaartje weinig zal opbrengen bij verkoop. Wellicht op de Duitse markt? Die hebben volgens mij alleen de kaart van Duitsland in hun systeem zitten.
Vandaar mijn vraag, is zo’n kaartje nog bruikbaar bij een ander.
@RML wrote:
ik denk dat weinig mensen met een Navi 600 systeem interesse hebben in een verouderde Benelux SD kaart. .
Kaartje is van 2011/2012.
Heb bij de koop een kaartje 2012/2013 afgedwongen.Nu is het Navi 600 er pas ’n jaar of 2?
Maar over 5 jaar wil ik wel een kaartje van een jaar oud voor een appel en en ei kopen.
Frans
@RML wrote:
Verkopen misschien?
Dat kan en dat was ook de achterliggende gedachte van mij.
Is hij dan nog wel bruikbaar voor navigatie in een Navi 600 systeem?
Frans
Niemand?
@Dens-E wrote:
Mijn idee is om als volgende stap de -kabel los te halen van de accu, en na 48h weer dezelfde meting uit te voeren. Wanneer de spanning nu 12,7v blijft weet ik iig dat er een verbruiker is.
Is ook een optie.
@trashmetal wrote:
Zou een apk keurmeester dan wel met een auto vanaf de garage naar de rdw heen en weer mogen rijden
die geschorst is vraag ik me dan af :hmmzOp de weg is de bestuurder verantwoordelijk.
Een keurmeester heeft hier ook geen ontheffing voor.@trashmetal wrote:
volgende keer pleur ik em wel op een aanhanger en laat em bij de rdw wel keuren :D
Voorkom je een hele hoop problemen mee. :thumb
@emiel5 wrote:
@flw wrote:
U mag op de dag van keuring met het geschorste voertuig naar de plaats van de keuring rijden.
Zwart wit gezien mag je dan niet meer huis.!!
Een diender zal er niet direct wakker van liggen, maar toch ter info.Frans
Als hij goed gekeurd wordt toch wel?
Hij is dan nog steeds geschorst en je rijdt NIET naar een plaats van keuring.
Belast testen is een testapparaat waarmee je meestal een 3 tal weerstanden kunt inschakelen, welke bv 100, 200 of 300 ampere trekken.
De capaciteit van de accu is bepalend welke weerstand je in moet schakelen.
Je zet een poot op de plus en de andere op de min dan meet je de onbelaste toestand, net zo als met een voltmeter.
Schakel je nu ook de weerstand die 100 ampere trekt dan mag de spanning maar iets terug vallen.Zakt hij bv terug naar 9v belast, dan weet je genoeg dan kan hij bij het chemisch afval.
Juiste waarde weet ik zo niet, maar mogelijk dat andere je hieraan kunnen helpen.
Capaciteit van je accu moeten ze wel weten.Frans
@Dens-E wrote:
@Dens-E wrote:
@flw wrote:
Wat is de spanning na 24 uur stilstand?
Frans
Ga ik komende week meten.
Heb net gemeten, auto staat nu 24 uur stil, en erg vreemd.. Nu is het nog 12,7v
Zou hij nog 100% geladen moeten zijn.
Mooiste was als je hem nu belast kunt testen en wat er dan overblijft.
Frans
U mag op de dag van keuring met het geschorste voertuig naar de plaats van de keuring rijden.
Zwart wit gezien mag je dan niet meer huis.!!
Een diender zal er niet direct wakker van liggen, maar toch ter info.Frans
-
AuteurBerichten