fluks

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 567)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Motorombouw 2.8 naar 3.0E #17474789

    met een contactpunten ontsteking gaat hij volgens mij niet lopen
    dacht dat de injectoren en benzinepomp signaal vann de ontsteking moeten hebben

    In reactie op: Ascona B TurboDiesel rallywagen #17399531

    denk wel dat je je carterpan om moet zetten maar de onderblokken zijn opzich het zelfde volgens mij

    In reactie op: (rij)technische vraag #17468442

    ik heb ooit een golf met g3 gasinstalatie gehad waarmee ik ook veel problemen mee heb gehad,bij de gasboer vertelden ze mij dat het voorkwam dat de software van de auto en de software van de g3 soms niet
    op elkaar afgestemt kregen
    de golf heb ik na veel problemen en 1500 euro aan nieuwe onderdelen en nog steeds problemen verkocht
    rij nu met de tweede omega op gas en dat gaat perfect
    eerst een 20 16v met een originele opel instalatie
    nu een 2.6 v6 met een instalatie van een half jaar oud en ook geen problemen
    de v6 heeft wel dat hij vanaf 4000 toeren ineens harder trekt maar dat heeft volgens mij er mee te maken dat dan de tweede gasklep los gaat

    In reactie op: Ascona B TurboDiesel rallywagen #17399528

    senator was geen turbo maar een compressor van die bak klopt in mijn commodore heb ik ook een bak van een record diesel zitten op marktplaats adverteert iemand met onderdelen van een senator diesel mischien dat die nog wat heeft komt ook uit belgie

    In reactie op: Ascona ombouwen naar 400 straatversie #17474452

    als je dit doet(wat ik een goede keus vind) moet je hem ook naar 5 gaats ombouwen anders is hij het net niet (persoonlijke mening)

    In reactie op: raad je het plaatje ? #17422626

    ah opel kaptein/admiral/diplomat uit de a serie ik gok een diplo

    In reactie op: probleem op gelost was iets anders dan ik dacht #17470306

    er staat op marktplaats een man uit rotterdam die delen van een 24v aanbied
    daar staat er wel een tussen even zoeken op ‘senator’

    In reactie op: Rekord 1900 benzine lekkage en meterfout #17471384

    staat niet bij dat het een d record is e record ging ik vanuit die zijn er ook in 1900 maar een d record tank kan nog wel eens een probleem zijn om aan een goede te komen

    In reactie op: Rekord 1900 benzine lekkage en meterfout #17471381

    dan zal je tank wel doorgerot zijn of het kan zijn dat je ontluchting slang is gescheurt even je tank er onder weg halen dan kun je het zien
    je kunt bij artaparts voor zo’n140 euro wel een nieuwe tank bestellen

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470445

    ja een plaat van de pook van een rekord is een stuk langer dan die van een manta

    In reactie op: Draagarmen Monza #17469004

    zo heb ik het gedaan

    In reactie op: commodore Senator B motor type C30NE #17468038

    kan ook boven het dachboardkasje zitten

    In reactie op: Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega??? #17365585

    Deze week een nieuwe termostaat in de omega gezet wat me erg tegen viel.
    Ik had op de tis cd gekeken en daar leek het niet zo’n grote klus ,maar het zat niet mee en de hele inlaat moest er af ,aangezien er gas op zit gebouwd zitten er nogal wat meer slangen en kabels dan standaart op,maar het is gelukt en hij word weer lekker warm .
    Ook nog nieuwe draagarm rubbers er in gezet dit viel reuze mee en hij stuurt weer super strak nu

    In reactie op: oliepeilstok 3-traps automaat #17467539

    ik heb 3 3bakken gehad en daar zaten allemaal een peilstok in met koude warme peilwaarde, wel heb ik de ervaring als je hem met koude bak meet en hij is op peil,en je meet dan met warme bak dat dan het peil te laag staat

    In reactie op: Loodvervanger #17466737

    en dan kun je bij een normale rijstijl makkelijk 40/50 duizend km rijden
    voordat je iets merkt van ingeslagen klepzetels

    In reactie op: help!! heb ander blok nodig #17467094

    als die maar uit een achterwiel aangedreven auto komt is dat wel passend te maken maar ju zal wel het een en ander moeten aanpassen
    makelijker is om een cih motor op te zoeken met een automaatbak

    In reactie op: Auto lijkt te zweven tijdens het rijden #17466158

    ga er maar vanuit als je auto voor langere tijd stil heeft gestaan dat je rubbers van de draagarmen en reactiestangen zijn uitgedroogt
    als je dan weer gaat rijden zijn ze hard en komt er ruimte op
    dit kun je pas zien als je je oude rubbers naast nieuwen houd
    ik had het zelfde probleem met m’n senator oude rubbers leken kwa vorm helemaal niet meer op de oude rubbers

    In reactie op: plug in basisblok #17465778

    op injectie blokken zitten ze allemaal carburateur blokken zitten ze niet op

    In reactie op: Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega??? #17365509

    vandaag ook de omega uitlaten lijnen dit is niet gelukt:( spoorstangen waren niet los te krijgen dus eerst zelf maar eens aan het werk om ze gangbaar te krijgen
    wel goede servis mag terug komen en dan lijnen ze hem voor niks nog een keer uit als de spoorstangen weer gangbaar zijn

    In reactie op: monza a,motor slaat af bij gasgeven #17462399

    koudstart zit er niet op met starten spuiten alle zes tegelijk in
    als alles van je injectie werkt moet je het ergens anders zoeken
    ontsteking zit ook aangesloten op je injectiesiesteem vandaar dat ik je ontsteking verdenk

    In reactie op: monza a,motor slaat af bij gasgeven #17462396

    ik gok dat het aan de ontsteking licht maar ben ook best benieuwd

    In reactie op: FIXED : cilinderkop zonder olie #17461667

    die gaatjes die rood zijn is het olie kanaal

    In reactie op: kettinggeleider #17461715

    opel dealer kan er maar twee meer leveren maar heb bij een duits bedrijf bestelt en inmiddels ook al in huis

    In reactie op: elektrisch schema 4 bak met overdrive gezocht #17458763

    als je de overdrive op alle versnellingen gebruikt is hij zo kapot
    hij is niet op de krachten berekend die er in de 1e versneling op komen te staan

    In reactie op: startmotor gaat niet rond met warme motor #17462719

    gewoon geen startmotor of dynamo van de sloop halen die liggen vaak al een tijdje stil en als je ze dan weer gebruikt is het na een paar weken weer janken
    gewoon je startmotor even laten reviseren ben je van alle gedoe af en zo duur is dat helemaal niet

25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 567)