Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
lijkt er mij op dat je lmm niet meer werkt misschien ooit een backfire gehad of de sleepcontacten sterk vervuilt?
je hebt post
ik heb wel eens een manta gezien met een digidash van een senator dus zal wel enigzins pas te krijgen
de eerste C30ne motoren hadden idd 156 pk deze zijn vanaf 1986 geleverd zaten ook in de laatste a2 senators
16 april 2014 om 17:45 In reactie op: Aantal Ohm bezinemeter Manta A (buisvlotter instalatie) #18229261die van een senator werkt tussen de 40 en 300 ohm met de schakelaar van de multimeter op 2000 ga er vanuit dat het het zelfde is als manta
@Ghanz wrote:
om op de ombouw terug te komen…
nee, veel werk is het niet..
schokbrekers aan de as losnemen
as losdraaien van carroserie
stab. stang los van carroserie
aandrijfas los – in dit geval vervangenen de remleiding loshalen
28 maart 2014 om 19:08 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224059ik begrijp heel goed dat je hem niet langer kan houden maar vind je het niet jammer om hem voor een sloopprijs nu moet verkopen denk nl niet dat hij veel opbrengt als je hem niet lopend probeert te verkopen terwijl hij meer waard is als hij het doet
die van een rekord is 10 liter kleiner maar is er wel onder te krijgen
lees anders het topic van freestyler eens door die heeft er volgens mij een van een b senator onder gezetis volgens mij voor de motorruimte verlichting je kan een fitting tegen je kachelhuis aanschroeven
heb je de nokkenas wel optijd staan een tandje er naast en hij loopt gelijk heel beroerd
bij dr manta kun je zo een setje pakkingen bestellen
merkteken op het vliegwiel is om je nokkenas op tijd te stellen zit een kogeltje op je vliegwiel en een gaatje in je onderblok
zit er naast dat gaatje een blikje met een puntje er aan dan kun je via je vliegwiel daar je ontsteking afstellen maar wat hans al zegt is dit alleen bij carb motoren het geval
zou even de motor op het vliegwiel even op tijd zetten en dan de poulie vooraan met een schuurpapierte schoonmaken in de buurt van je merkstreep op je distriebutiedeksel dan zal er ongetwijfelt een markering op zittenheb zelf eens zón pompje gezien daar was de bovenkant[de vork waar de verdeler in komt] afgebroken dus dan is het in een keer over en uit met de oliedruk
is van een 2.4 uit een omega geweest past helaas niet in een manta/ascona omdat de bult aan de verkeerde kant zit
maar ik heb een aanslag gekregen over de laaste termijn 2013 dacht dat de nieuwe regel vanaf 1 januari 2014 inging
heb al geprobeerd de belastingdiens te bellen maar zijn steeds in gesprek of er zijn geen medewerkers vrij
zullen er wel meer zijn die er geen biet meer van snappenik mag afgerond 241 euro doneren
vandaag voor mijn manta van 39 jaar op lpg een aanslag gekregen van tijdvak 2 oktober 2013 tot 31 dec. dacht dat de nieuwe regel pas in 2014 inging
is denk ik een teller uit een c commodore
hoeven de drijfstanglagers niet te zjn kunnen de krukaslagers ook zijn
wil dat ook nog draaien aangezien de draaipunten van de motorbokken nogal achterover lijken te staan [niet waterpas ten opzichte van elkaar]
moet je contact opnemen met jo1 die heeft dit al meerdere malen gedaan
3.0 inlaatspruitstuk past niet op een 2.0 kop
alleen op een 2.2 en 2.4heb nog een 4 bak van een admiral a van ’65 liggen komt achter een 2.6 weg ,zelfde soort motor als jij hebt alleen dan met 2 cilinders meer
drenthe is niet zo noordelijk als groningen maar hoort toch bij de noordelijke provinties
volgens mij kan je er met een 2 poot poulietrekker er tussen komen om hem los te krijgen
-
AuteurBerichten