Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En weer lost Stellantis het o.a. met een verlengde garantie op. Keurig!
Bel een dealer en geef hem het VIN nummer.
Misschien niet eens nodig als je de maand en het exacte bouwjaar aan ‘m vertelt, dan heb je binnen een paar seconden je antwoord.
Ligt de oorspronkelijke handleiding nog in de auto, dan vind je daar ergens aan het einde het antwoord.
Het lijkt erop dat het Euromuntje van 0,20 nu toch echt is gevallen.
@Hvl : je kunt na de laatste paar berichten denk je eigen conclusie(s) wel trekken.
Lang geleden ontving ik een oud filmpje waarvan degene die het mij stuurde zeker wist dat dit kleine Jopsa was. Het verklaart iig veel…….Leer begrijpend lezen (probeer je cognitieve vaardigheden te verhogen)
Stellantis, bekend van onder meer Peugeot en Opel, komt met een uitgebreid pakket maatregelen om klanten te compenseren die gedupeerd zijn door de problemen met de PureTech-benzinemotoren. Dat pakket bevat extra garantie, maar beperkt zich daar niet toe. De maatregel betreft 1.0- en (met name) 1.2-PureTech-benzinemotoren en betreft auto’s die gemaakt zijn tussen 2012 en eind 2024.
Hoe duidelijk moet het geschreven worden zodat zelfs JIJ het begrijpt?
Filmpje is toch echt leuker.
@matta : de hoeveelheid berichten van Wappie1 zeggen al weer genoeg
.
Heb jij ooit het filmpje gezien (duurt 40 seconden of zo) waarvan de persoon die het mij stuurde mij bezwoer dat het jochie Wappie1 / Jopsa betreft:href=”https://www.youtube.com/watch?v=mzg8E31JU2Q”>kleine Jopsa?
@Hvl : je kunt na de laatste paar berichten denk je eigen conclusie(s) wel trekken.
Lang geleden ontving ik een oud filmpje waarvan degene die het mij stuurde zeker wist dat dit kleine Jopsa was. Het verklaart iig veel…….href=”https://www.youtube.com/watch?v=mzg8E31JU2Q”>kleine Jopsa?
Nee, idd. da’s hopeloos. Lees vooral eens wat recente onderwerpjes door en zie hoe hij niets anders doet dan afbraakberichten posten.
@Hvl sorry, voorgaand bericht was niet echt netjes van mij. Jopsa of bij velen beter bekend / genoemd wordende als @Wappie1, heeft vele honderden berichten gepost waarin hij de Grandland en het merk Opel afzeikt.
Verstand van het bedienen van moderne auto’s had / heeft hij echter niet, want in het verleden zijn dingen die hij als defect of moeilijk beschouwde, door andere mensen op het forum aan hem uitgelegd. Hij kan het allemaal niet (meer) bevatten.
Hij verplaatst zich momenteel in een Chinees koekblikje van de Geely groep, maar kan het niet laten, ondanks het feit dat ‘ie al een jaar of 4 geen Grandland meer rijdt, linkjes te plaatsen van mensen die ontevreden zijn over hun auto.
@Hvl :
@Wappie1 / Jopsa, vergat nog even aan te geven dat het bouwjaar voor hem érg belangrijk is om te weten. Voor elk bouwjaar heeft hij namelijk een specifieke oplossing.
Laten we even het deskundige advies van Jopsa afwachten, er is geen enkele twijfel over dat hij dé oplossing heeft voor jouw probleem.
Zó jammer dat jij niet in staat bent begrijpend te lezen………….
Stukje uit de Stellantis tekst :
Stellantis, bekend van onder meer Peugeot en Opel, komt met een uitgebreid pakket maatregelen om klanten te compenseren die gedupeerd zijn door de problemen met de PureTech-benzinemotoren. Dat pakket bevat extra garantie, maar beperkt zich daar niet toe. De maatregel betreft 1.0- en (met name) 1.2-PureTech-benzinemotoren en betreft auto’s die gemaakt zijn tussen 2012 en eind 2024.
@matta : de “shark” nog kunnen vinden of ben je gestopt met zoeken?
Oh, oké, da’s iets wat ik wel kan begrijpen. Als het namelijk geen technisch probleem is, maar een instellingen probleem, dan is het niet geheel vreemd dat een Bovag garage het antwoord niet direct weet, ze kunnen immers niet van alle merken en type navi’s alles afweten. Ik zou toch eens een wat grotere dealer in jouw woonomgeving proberen.
Een dealer werkplaats die even telefonisch geen tijd heeft? Goede dealer………………………. :wacko:
Maybe Peugeot proberen? Die heeft hetzelfde Navi systeem.
Je bericht staat er al weer even zonder dat er op gereageerd is.
Misschien doe je er handig aan om even met je dealer (werkplaats receptie) te bellen?
Het zou ook zomaar in het navi systeem ergens in te stellen kunnen zijn, maar ik heb die functionaliteit (automaat) niet gehad in mijn auto, dus kan ik er ook weinig van zeggen.
Zo misschien :
Om een route te importeren in het navigatiesysteem van je Opel Grandland, kun je gebruikmaken van de Opel Navigation Store. Je kunt kaartupdates downloaden op een SD-kaart, die je vervolgens in de auto plaatst. Daarnaast is het mogelijk om via Apple CarPlay of Android Auto verbinding te maken met je smartphone en apps zoals Google Maps of Apple Maps te gebruiken op het display van je auto.
Van hoeveel (merken en type) auto’s wil je soortgelijke ‘standaard’ problemen weten? Roep maar, dan post ik er een honderd of 3 (of missschien wel wat minder, want dat kost best veel tijd).
Tip : ga om te beginnen eens zoeken naar de meest voorkomende problemen met de Volvo XC 40, je zal verrast worden………………..
Vooruit : ik help je
Idd.
Tuurlijk, maar dat wist ik al. Goed dat jij het nu ook inziet.
Koddig / infantiel.
Ik zie in gedachten weer het jongetje in die supermarkt dat helemaal gefrustreerd uit zijn dak gaat. 🤣😂🤑
Dank, idd. 100% juist en correct.
-
AuteurBerichten