Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Any news? Inmiddels verholpen?
Gisteren een zilvergrijze astra G opc 1 gespot in Deurne
Ik ook! Als je de ogen maar openhoud ;) :thumb
Achja iedere auto is anders inderdaad ;)
Maar kijk maar eens op je kilometerteller, die gaat tot 8000 in de toeren en vanaf 7000 word het pas rood.
geen paniek!
Volkomen normaal ;) Je rijd ook een gekieteld blok hè :thumbIs inderdaad normaal!
En dat is een gevolg van de scherpe nokkenassen…
Een OPC loopt ook ”onrustiger” stationair, je merkt het verschil goed
Dit is ook gewoon wat er onde hoort, hebben ze niet slecht bedacht bij opel zelf ;)
Ziet er goed uit :thumbYes dat weet ik! Daarom had ik de vraag hier ook neergelegd.
Origineel filter heb ik er nooit bij gekregen..ga het nu eerst eens proberen met origineel filter en daarin een inlegfilter.Zal binnenkort eens kijken wat dat doet, mocht het niet aan mijn wensen voldoen dan ga ik voor bovenstaande ;)
Dikke bak! Maar ik had persoonlijk de 19 inch 5-spaak gepakt, dat vult de wielkasten wel onder zo’n dikke bak….
Maar zondermeer extreem dikke wagen :thumb :thumbup :thumbup
@turbootje wrote:
netjes man :wors
laat je ze nog opknappen of . ?
Voorlopig zo mee rijden hoe ze ervaren ;)
Idd hij is open… Zit geen buis die aansluit op de aanzuig opening boven de radiator aan de voorzijde
Enigste wat het nu dus toevoegd is een partij zwaarder geluid :agentMomenteel is het een dicht K&N filter, geen mogelijkheid om buis op aan te sluiten.
Op zich rijd het niet verkeerd, maar denk als er nu goede ervaringen zijn met andere dichte of originele filters dan is de keuze misschien makkelijker ;)Haha, zeker! Alle auto’s leken voorzien van airride ;) was een mooi treffen en goed vermaakt..
Krukassensor code is p0340
Kijk maar eens voor die code op het intenet, dan zie je veel gevallen waar de krukassensor vervangen was en het probleem niet oplost; uiteindelijk ECU.En goed uitzien van ECU is kwats, haha, het gaat niet om hoe die eruit ziet, het gaat erom wat de interne printplaat en bedrading doet, door de jaren heen kunnen die oxideren, met als gevolg andere meetwaardes en daaruit volgend foutmeldingen in het systeem.
En als je de melding krijgt met warme motor ga er maar vanuit dat je ECU het is, lees maar het web door met de foutcode ;)
Heren,
Nokkenassensor kan die als foutmelding geven en uitleescode, maar lees ook historie op het internet dat vele deze vervangen en uiteindelijk de storing niet doet verhelpen.
Houd de ECU ook in het vizier, vele verhalen leiden bij de OPC naar een “defect” kastje.
Na verloop van jaren verandere de weerstanden van deze kastje door oxidatie op bekabeling of printplaat, hierdoor krijg je “foute” meetwaardes binnen op je ECU…dit zorgt voor storingen.Dat de auto inhoud heeft alleen maar te maken met de noodloop..zodra er een motormanagment lampje brand gaat de auto op safe lopen overrijkt benzine geven of op wat minder cilinders werken.
Dus houd verhaaltje van ECU in het achterhoofd :thumb
@turbosix wrote:
vandaag in Gorredijk deze astra j opc gespot :wub
Te dik gruwelijke bak gewoon…tijd om te gaan slapen en dromen ;) :kewlpics
@reaceyourfears wrote:
ja de beste man heeft me dus gisteren voor niets laten rijden! vandaag merkte ik op dat hij niet meer op het net stond,
dus ik een berichtje gestuurd met de vraag waneer hij zou komen, krijg ik antwoord terug DE OPC IS VERKOCHT IK HEB NOG ANDERE WAGENS :swear ik gezegt zovan heb je me daarom zover laten rijden? stuurde ie terug ALS IK MOET KIEZEN TUSSEN WAGEN ZO VERKOPEN OF 5000 BIJLEGGEN IS MEN KEUS RAP GEMAAKT :wtf die heeft echt schans dat hij ver woont of het zou zijn beste dag niet zijn! hij heeft alvast een negatieve beoordeling gekregen op zen 2dehands profiel!En dat geloof jij? Wat een kwats… Maar wel rot voor je :fy1
Ik zou doorgereden zijn en meneer eens even toespreken :argue
Maar goed schiet ook niets op
Nou die Astra H mag er wezen hoor, in de enige goede kleur :thumb
Yes, dat moet wel te doen zijn, anders colourlock even contacten, ik heb destijds ook foto van opgestuurd en het bedrijf laten oordelen ;)
mengbusje verf laten maken in de kleur van de auto en hoogglans aflakken.
– Goed schoonmaken
– Ontvetten
– Schuren
– ontvetten
– kunststofprimer spuiten (3 lagen)
– lichtjes schuren
– ontvetten
– 3 lagen aflakken
– heeel lichtjes schuren tussen de lagen door
– ontvetten
– 3 lagen aflakken met hoogglans vernis:thumb
@Blue-Dragon wrote:
@okkie-001 wrote:
kort vraagje
ik moet morgen voor een maatje even een astra achterklep op halen
met mijn astra nu is de vraag gaat dit passen ?
is er iemand die dit al gedaan heeft ?Achterbank platleggen en dan past die er in.
Idd, en dan passen er zelfs nog twee “3-deurs” deurportieren bij…
Spreek uit ervaring :DDoekje gebruiken om beschadigingen te voorkomen ;)
Mmoie coupe! Je gaat iig voor goud ;)
Eerste wat je wel moet doen is koplampen polijsten of nieuwe erin :thumbupTerryB; ga je niet meer met je auto rijden :jerry
-
AuteurBerichten



