Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kijk Jp,
Dat ziet er goed uit! dat maakt het wel af ja zo’n schroefset..
Heb ik de vraag: duur? en hoe is nu het rijcomfort?
Gr Frank
oke, maar mijn astra is ook een sport ;) met standaard veertjes
JP,
heb je dan niet een hele grootte loze ruimte in de wielkast? Of is je auto toch verlaagd?
precies,
En ook met deze ETwaarde is verlagen ook niet meer zo diep mogelijk..
Denk dat 17 inchers wel staan met de juiste ETwaardeHet moet ook niet te gek worden…alhoewel velgen wel veel bepalen voor de aanblik van de auto/.
bumperstops had ik ook al eens van gehoord..maar daar heb ik mijn twijfels over of dit wel goed is.
ja dat is inderdaad meestal het probleem ja..
Maarja misschien dat ik dan toch beter af ben met 17 inchGezien dat ik geen ”hobbel”bak wil hebben… en niet zit te shaken achter het stuur
astra is uit ’99 type G sport 1.8 16v ;)
Dusja dat is standaard ET49
Dus inderdaad zit ik hiermee verkeerd.
Maar..ik zie meer banden die bij showauto’s voorbij de wielkasten zitten, dus je zou zeggen als je ”veert” dat ze die toch moeten raken.
Maar mijn vraag is dus of dit ook echt dan een hele stugge vering betreft?
Want dan is het comfort natuurlijk ver weg te denkenoke,
Dankjewel!
dan gaat dat eraf :thumbupander vraagje misschien..iemand enig idee waar je een holden embleem kan krijgen voor op het stuur?
Stuur van opel astra G sport uit ’99Dat zou natuurlijk mooi zijn, dan is die helemaal in stijl
In het vervolg zal ik foto’s maken als ik hem netjes gewassen heb….
Vorige week had ik hem compleet gecleaned en in de wax gezet, het geweldige NL-weer heeft het poetsen weer aardig verpest…
Maar ik was hem nog eens helemaal mooi en dan post ik nog wel wat pictures…
Verlagen was ik daarentegen niet van plan, want aanlopen is dan echt een probleem inderdaad…en drempels moeten ook wel wat sneller genomen worden ;)
Gr Frank
Heb het gecheckt en het past perfect :)

sorry, had het wat verkeerd geformuleerd, heb de vraagstelling even aangepast, wie kan me helpen?
Gr Frank
-
AuteurBerichten