Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is inderdaad zo,
Inbraakschade word vergoed mits je WA+ verzekerd bent.
Ik had ook bij mijn vorige auto inbraakschade, dit is echter compleet vergoed, tot aan rubbers toe, ook leenauto en dergelijke. Maar vandalisme valt NIET onder WA+, dus krassen oif wat dan ook, dat valt alleen binnen allrisk.. vandaar dat ik ook geen risico’s meer neem en gewoon voor all-risk ga.Of nadat je vandalisme constateert zeg je inbraakschade :jerry
Als je het wiel er al af hebt, ontvetten/lichtelijk schuren en hammerite erop! dan ben je waarschijnlijk nog sneller klaar dan die kapjes op maat maken. En of het nu droogtijd voor verf is of voor lijm, dat maakt het verschil niet. Maar misschien staat dit wel gaaf, ik wil wel een foto zien t.z.t :thumb
Achteruitrijden heb je toch parkeersensoren voor :jerry
nopes, dat gaat je helaas niet passen….. max 18 op een astra G
En probleempjes opgelost?
@iquick wrote:
Dan heb je een goedkoop dealer die mijne rekende 300 voor 2 lampen vreemd? Maar je hebt 1 lamp vervangen? Dan is dat niet zo handig ivm kleurverschil
Gewoon officieel bij Opel-dealer laten doen (met Philips Xenon lamp)
Ik had eigenlijk totaal geen kleurverschil, hadden we nog even gecontroleerd maar dat was er gelukkig niet… dus volstond 1 lamp.
Ik heb het ook dealer laten doen, was 62,50…(1 lamp)
Bumper haalde ze er niet af, maar luchtfilter eraf gehaald en toen was het zo gepiept.
Volgende keer doe ik het ook zelf ;)Het kan zijn dat je anders kleurverschil krijgt als je 1 enkele vervangt.. duurt altijd even en moe een tijd in bedrijf zijn geweest voordat de lamp bijkleurt. 1 vervangen kan wel, maar kans is op kleurverschil (hoeft niet)
30 minuten werk en je hebt beide koplampen vervangen, is goed te doen. Had op mijn astra meerdere malen de koplampen geswitched
Sluit me aan bij jou bevelingen, rijden doet een signum super! lekker cruisen en alles erop en eraan, solide wagen :thumbup
En met maar 2000 verkochte exemplaren in Nederland zeer uniek ;)
Is inderdaad een duur grapje (ze weten wel wat ze verkopen)
Ik had echter destijds met mijn astra nog een nieuw rubber.. dat heb ik er van buiten overheen getrokken en opgerekt..
Want die antenne zit met een moer vast onder de dakhemel (ook niet zo praktisch en veel werk om los te halen.)Op mijn Signum van nu wat ook het rubber slecht, had een rubber maar die was wat groter en paste het voetje niet helemaal.
Toch dat rubber gebruikt en de rest afgekit, werkt perfect!standaard 1 op 10 moet je wel vanuit gaan ja, dan rijd je gemiddeld..
Daarnaast gewoon niet aan denken kwa verbruik, rijden en tanken! Wat je met de boordcomputer hebt kan ik ook niet verklaren… En als je Signum rijdt weet je ook dat je exclusief rijdt ;)Ik heb het gezien
Daarnaast heb ik wel gezien dat het een tricky kunstje wordt (zeker omdat ik xenon heb) ivm afdichting en procedure….Heb trouwens niet geweten dat alleen de achterplaat het verschil maakt, dacht dat de kap ook licht donkere tint zou hebben…
Zou wel ideaal zijn als die grilles horizontaal lagen, dan kan je tussendoor met de motorwarmte een lekker bbq pakket er doorheen jagen :jerry
@Mous wrote:
Vandaar dat ik zeg dat het soms erg mooi kan uitkomen. ;)
Natuurlijk, ik snap wat je bedoelt… zo’n plastic lelijk geval van 15 euro :jerry
@GTS Power wrote:
Je kunt ook je eigen koplampen zwart maken door het binnenwerk zwart te spuiten.
Er is een topic over op http://www.vectra-c.com” onclick=”window.open(this.href);return false;Dat klopt, maar hou het graag origineel, stel dat je ooit om de een of andere reden een ongeluk zou krijgen aan de voorkant en ze zien de ”gespoten” koplampen, dan weet je wel wat de verzekering doet :argue
@Mous wrote:
Embleemloos is “sjonnie” als je het mij vraagt, maar kan soms wel erg mooi uitkomen.
Ik had destijds ook op mijn Astra een originele Kamei grille, stond gewoon zeer sportief…Maar Sjonniebak zie ik er ook niet in…Voor 120 euro een Kamei grille was een weloverwogen beslissing geweest ;)
Zolang de verhouding nog redelijk is dan moet het toch geen probleem geven ;)
Het is zomaar een idee en ben gewoon benieuwd hoe anderen dat hebben gedaan (eventueel foto’s)
Ik heb zelf alleen OPC velgen, en wil dus wel zien hoe het eruit kan zien..met eventueel verschillende kleuren en als andere foto”s hebben die het al gekleurd hebben dan zou dat mooi zijn
Ok, ja het is jammer dat er niet altijd donkere kappen zijn (getuned)
Destijds had ik op mijn astra 1.8 wel echt donkere aftermarket achterlichten.. die waren ECHT donker.
Misschien dat dit officieel ook niet mocht? heb er iig nooit last mee gekregen.
Waren destijds gewoon uit de winkel, reflectoren waren wel enigszins te zien met de zon erop, maar of het officieel goedgekeurde lampen waren weet ik niet.Wat ze verkopen hoeft niet altijd legaal te zijn zeggen ze dan
Ze komen met benadering wel erg dicht in de buurt van de foto hier op de pagina (astra)
@Bl4str4 wrote:
Model: Astra H op AIR
bandenmaat: 225/40/18 achteraan
215/35/18 Vooraan
Velgen: RH ZW6
8,5J vanvoor
9,5j vanachter
WAUWIE! :thumb Dat zijn mooie velgjes :kewlpics
Wel apart de ZW6Mag het officeel dan niet om ze te spuiten met de lak?: http://www.motip.nl/?page=23&id=538″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Of moet je dan nog het ”witte” gedeelte van je achterlampen vrij houden ivm achteruitrijverlichting?
@kwuyts wrote:
Achterlichten zijn natuurlijk super gemakkelijk te demonteren, 10 minuutjes werk voor de 2.
Maar de koplampen lijkt mij toch al wat meer werk. Die zou ik gewoon lekker makkelijk met een spray doen.helemaal mee eens, achterlichten zijn zo gedaan.
Voorkant is lastiger inderdaad (xenon) en dergelijke , bumper die eraf moet.Die zou ik dan liever in laten zitten, de rest afplakken en spuiten (maar dan wel met dat spul dat ook weer te verwijderen is)
Is dat een beetje kwaliteitspul? of is het rotzooi? Bedoel in de zin van : is het resultaat goed en strak? en is het nadien moeiteloos en perfect weer te verwijderen zodat het compleet weg is?
Anders een hele lichte laag gewoon spuiten?
@7hotdog8 wrote:
nette signum!
zijn de meegespoten sideskirts en achterbumperlip niet van een facelift-model?de uitlaatpijpjes lijken iets dikker dan de mijne, zijn het origineel opel-pijpjes of sierstukken van de sierstukboer?
Ik heb nog geen idee, heb hem nog niet zolang dus daar moet ik nog induiken..
Echter denk ik dat het grotendeels wel standaard is? :hmmzZie deze link op andere site: http://forum.carclean.nl/cc_postst11606/New-daily-ride-Opel-signum-2003.aspx
-
AuteurBerichten