Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
11 april 2013 om 21:02 In reactie op: kraken voor en achter vering tijdens drempels en kuilen #18125603
Kraken is inderdaad niet altijd te voorkomen… Als het hinderlijk is, de radio wat harder :jerry
Ik denk dat veren en ophanging altijd wel wat bijgeluiden maken11 april 2013 om 19:50 In reactie op: kraken voor en achter vering tijdens drempels en kuilen #18125601Als je een beetje handig bent is de rubbers van de stabilisatorstangen vervangen goed te doen.
Krikje ronder, 2 bouten los en rubbers uitwisselen
Dit zijn 18 inchers
Op mijn vorige astra heb ik ook altijd18 inch gereden, bandje is dan 215/35/18
Ik moet zeggen dat het echt niet absurt slecht rijd ( had geen verlaging bij die auto moet ik erbij zeggen)Destijds had ik et35…. Het loopt bij die astra hier boven dus zeker niet aan want die wielen zijn geloof ik et43
Dat gaat de astra zeker goed doen! Ik zou zeggen doen :thumbup
Mooie auto!
Opc2 bumper zal hem zeker goed doen..
Verder eventueel : donkere koplampen en zijknipperlichten ;)
@Unlimited Tuning wrote:
Ik zal persoonlijk geen uitspraken doen..
Maar je zult het mij ook niet zien ontkennen! :jerry
Wie van de 2 zit er normaal op de passagiersstoel? :D
Dat is wel een “ritje” waardig :wors (alle twee ;) )
@Eddyvec C wrote:
sweet, dan kan ik nog 250,000 km
We hebben het over een Signum, dus Eddy….je weet het niet :jerry
Aaah ok, verhaal duidelijk :thumb
Maar dan heb je hem wel heeeel plat liggen :)
Maar kan me ook nog voorstellen dat het bij ieder model auto opok anders uitpakt.
Ik heb ze voor de zekerheid maar besteld, ga ze in ieder geval vervangen voor een kortere versie (zijn we in ieder geval al van kunststof naar aluminium uitvoering gegaan ;)@dark-divx wrote:
ik zou willen dat ze nog langer zijn :P
want nu klopt mijn stabilisator stang regelmatig tegen chassis.Is het dan niet zo dat ze ”te” lang zijn bij je :hmmz
Als je de originele behoud kan ik me voorstellen dat door de verlaging de spanning op de stang groter wordt.
Want de hoek verander je tenslotte ook.Het zou dus inderdaad wel kunnen met de originele stangen, maar verkort is dus in principe aan te bevelen concludeer ik dan
@astraTD: nice on distance alarm :thumb (Of is je hond niet zo actief? ;) )
Dat is puik werk :wors
Ik kan me voorstellen dat thuis uit een spuitbus spuiten altijd wel wat tegenvalt.. hoe goed je het ook probeert te doen, er is altijd wel wat aan te merken ten opzichte van een bedrijf met spuitcabine.. Maar ik moet zeggen dat het er op de foto’s echt zeer mooi uitziet..
Een goede voorbereiding en geduld is in ieder geval het halve werk :thumbHey Mark!
Ja ik ben weer terug bij een astra G :)
Goed om hierboven mijn “oude liefde” terug te zien en ook heel blij dat deze bij een liefhebber is terechtgekomen :D
We spreken elkaar vast, eens kijken waar weer een mooi meetingkje is in de buurt :thumb
Ok thanx!
Dus in principe zouden jullie het niet aanraden? Ik heb namelijk een bestelling te doen en kan ze dan eventueel mee laten leveren…
Die van blue dragon lijkt iig aardig plat te liggen! :kewlpics
Maar in principe wijzig je bij een schroefset de stand(hoek) van de ophanging omdat je lager gaat, in theorie kan ik dan begrijpen dat de originele stangen “te” lang zijn door de veranderde stand?
@_Ray_ wrote:
Net m’n halve onderlip eronderuit gereden door met 80-90km/h een konijn te scheppen.
Morgen kijken of ik meer schade heb. :swearHeeft die in ieder geval Pasen overleeft king:
Heb contact gehad met leverancier van de stangetjes.
Deze vermeld dat wanneer je originele stangen gebruikt dat bij verdere verlaging het onderstel gaat kraken…..
is anders monteren van die stabilisatorstangen een klein werkje en makkelijk? of staan ze onder spanning?
Kijk dat verduidelijkt het verhaal al door ervaringen van andere :thumb
Maar vraag ik me nog wel af waarom ze dat aangeven bij bedrijven? Onnodige meerverkoop? Of wat kan er mis gaan of is het verschil?
Ik ga dadelijk iig meer zakken als 30mm..
Tellerklok vervangen voor een Astra Coupe teller:


Chromen grill overgespoten in de carosseriekleur (voor en na):


Achterklepspoiler vervangen voor een OPC + holden logo geplaatst (voor en na):


Schroefset is geregeld en zit eronder , moet het alleen nog verder afstellen ;)
@silver… Ik dacht misschien zijn deze velgen wat overdone.. zat ook nog te denken aan 19 inch OPC velgen (ja dan wordt het bandje erg plat) of OPC2 in die richting.. Maar ik denk dat het in zijn geheel als die dadelijk lager ligt niet verkeerd is.update: Heb de Grill vandaag ook bijgewerkt en gespoten in de carrosseriekleur:

@turbosix wrote:
Deze wielen staan toch wel in mijn top 5! prachtig. :thumb
maar die grille vind ik dan weer niks, sorry.Die grill vind ik ook niets, die ga ik in kleur spuiten kijken hoe dat staat
Auto staat idd nog op originele poten..misschien nog voor de toekomst ;)
@YaMaGa wrote:
maar waarom dan wel achter het logo :wtf
Wat dacht je van handmatig uitlijnen van het logo op de achterklep? 2 pinnen centeren het logo direct op de achterklep exact in het midden.
Maar inderdaad alleen het middelste opel logo zal 2 gaatjes in de klep achterlaten.
Met een fohn opwarmen is de beste methode, gaat het makkelijk los16 maart 2013 om 17:01 In reactie op: Van Signum naar Astra (Updated pictures Xenon koplampen) #18114860Nee, ik heb de koplampen tweedehands gevonden, maar niettemin zeer goed!
Wat je dan krijgt is ooit een verrassing, zoals nu witte stadslichten ;)15 maart 2013 om 18:33 In reactie op: Van Signum naar Astra (Updated pictures Xenon koplampen) #18114857Vond ik ook ;)
Op het forum we all love :kewlpics dat zegt meer als woorden en vrolijkt het wat op…dan weten we waarover we praten ;)
15 maart 2013 om 11:11 In reactie op: Van Signum naar Astra (Updated pictures Xenon koplampen) #18114855@Rickskes wrote:
Waar heb jij die stadslichtjes vandaan?:$
ikzelf heb er nu LED van Autostyle inzitten en die zijn ‘blauwer’ als mijn xenon… vind dat iets minder
Kan ik je helaas niet vertellen, ik heb ze zo gekocht.
Maar beetje goede autowinkel moet je toch wel gewoon wit licht kunnen geven :hmmzMisschien heb je net de verkeerde gekocht
-
AuteurBerichten