Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vind die voorbumper ook lelijk maar verders vind ik hem wel gaaf zo
vleugel vind ik nog niet eens zo lelijktis idd die van de foto
oke gaan we die ff vervangen dankjewel voor uitleg :)
is dat die in de radiateur zit die je koelvin ook aanstuurd zodra ie warm word zoja dan lijkt het me sterk dat het dat is omdat die nieuw is wel is ie zwart zit er een groot verschil in dan???
scheeld ik rij ook niet ermee wil het opgelost hebben :(
is even zitten neuzen en kloten nu heb ik me motor stationair warm laten draaien totdat koelvin begon met koelen en hij bleef gewoon mooi lopen en verzoop niet maar zodra ik dus ga rijden dan verzuipt ie en nog steeds het zelfde probleem injectoren nevelen gwoon goed iemand misschien nog een idee met deze extra info nu??? ik ben echt ten einde raad
was dat de manta van het plaatje dood zonde heb dat ding zien staan in enkhuizen zonde van een goeie manta
lambda is nieuw die erop gekomen is denken toch echt dat lmm of computer stuk is maar is lastig uitzoeken als je die 2 dingen niet nog als reserve heb liggen :(
klopt heb geen dis onsteking helaas :P had een hoop aanpassingen kwa kachel huis gescheeld :P
tjah als je 5 minuten van me af had gewoont was ik idd wel langs gereden en maar meer dan 5 minuten kan ik niet rijden of hij valt uit :(
manta heeft idd jaar stil gestaan blok zelfs nog langer maar de retourleiding is helemaal van voor tot achter verniewd manta was eerst 1.8s dus had helemaal geen retourleiding dus dat ie vervuild is lijkt me sterk wel spuit ie gewoon te veel benzine in ik heb al meerdere dingen gehoord lmm of computer stuk dan spuit ie ook in alsof je vol gas rijd ook al draaid ie stationair maar is wel lastig als je die dingen ff niet heb liggen anders kan je het nachecken door ff gouw uit te wisselen :(
misschien dat dit helpt als ik start is het starten en lopen alleen valt ie uit
ik moet hem dan weer starten weer starten en lopen
en dan valt ie uit3de keer blijft ie wel lopen
maar zodra ik beetje gas geef wil ie ff inhouden en dan is ie goed
maar na 5 minuten is ie verzopen en wil ie voor een half uur niet aanslaan daarna zelfde routine 3 keer starten voordat ie blijft lopen :(nog ff net wezen kijken druk regelaar zit er gewoon op dus dat is het niet maar toch verzuipt hij binnen 5 minuten???
iemand nog ideen ik snap er niks meer van :(
ps heb hem zonder dis onsteking dus moet er 1 hebben van 2,5 bar is zo`n ding nog nieuw te krijgen??? of moet ik ff neuzen op marktplaats???
hoe bedoel je wat zit er dan op je brandstof rail??? ik heb enkel de rail met injectoren en hij spuit al me benzine erin ik heb 15 minuten gereden en een halve tank pleite :P
dat kanaal onder je verdeler is idd voor je kachel ik heb hem wel gewoon in gebruik op me manta heb gewoon de zooi aan laten passen door een vriend van me en nu heb ik als resultaat een b manta die binnen 5 minuten een sauna is in de auto :D
en ik geloof dat voor je apk zelfs kachel verplicht is tevens die bij je thermostaat huis zal ik niet dichtmaken want van je radiateur slang gaat naar die toe heb ik ff gouw bekeken bij mij en moet toch echt je blok koelen….
hier in het westen ligt nog niet zoveel als wat ik tot nu toe gezien heb maar mijn manta staat helaas wel stil en nog buiten ook :( maar goed wij klussen gewoon door
moet idd die van een 1.8 zijn en de aanzuigbuis ook van een 1.8 die 2.4 cih carterpan is langer dan die die van een 2.0 16v als ik dit goed zeg iedergeval past het niet :P
beste wat ik je zal aanraden is koop een manta met een 1.8s blok al erin liefst met 5 bak maar goed 4 bak kan ook en kijk dan voor een 2.016v blok
de 4 / 5 bak past zo op de 2.0 16v
enkel je koppelingsplaat moet je vervangen voor die van een 2.4ne dacht ik ikzelf doe het nog met de 1.8 koppeling dat gaat ook wel maar je heb kans op slippen tis bij mij ff tijdelijke oplossing en ik gebruik gwoon de drukgroep van de 16v ipv van de 1.8ik heb ook een 2.0 16v gekocht ik was ongeveer 500 euro kwijt maar je moet er maar net geluk mee hebben ik heb ze ook zien staan voor 700 euro zorg wel dat je hem helemaal compleet vind met kabelboom ecu etc en dat er niet geknipt is in de kabelboom anders ben je net zo lang bezig als mij nu :P met de ombouw haha
ligt er maar iedergeval net aan wat je wil wil je 2dehands wel oke blokje zal je rond de 500 kwijt zijn wil je zeker zijn dat ie goed is dan zit je rond de 700 euro
doe mij die dollar boom maar hoor ook al is het geen drol waard als je het daarna inleverd heb je toch euros dan maar wat minder :D:jerry
het gaat hier toch ook om de 2.0 liter variant?? en niet om de 2.4 16v??? dacht ik dat een 400 blok was dus in feite klopt dit verhaal wel over de c20xe misschien keertje zoeken op de 400 blok wie weet vinden we dan ook wat :D
motorsteunen om c20xe in te bouwen moet je van een 1.8 gebruiken van een b manta bovenstaande jaren hadden meestal dacht ik al cih blokken en die steunen kunnen dus niet ook moet je de carterpan en olie aanzuigbuis van de 1.8 overzetten in de c20xe
origineel gepost door commodore_GS_72
van het aap forum
:jerry
deze is ondertussen ook al verweidert :P
me manta staat wel op sateliet foto mar je ziet em niet perfect dus :P
-
AuteurBerichten