Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zonder echt het type te weten ff gekeken bij http://www.winparts vragen ze voor een reparatie set 125€ en voor een nieuwe aandrijf as gemiddeld 250€. reken daar is ongeveer een uur (als ze het redden) van de garage bij 95€ dealer dan heb je een beetje het idee en dat is per kant he .
het kan via menig Forum lid denk ik wel voordeliger met de juiste gegevens .
dat is zeker een of beide homokineten op zich niet zo,n grote klus als je weet wat je moet doen is echter bij de dealer een kostbare ingreep .
je geeft niet aan wat voor een Corsa je hebt dus een indicatie geven is moeilijk zo
pm me maar .Bert
heel simpel net even gekeken bij winparts de keuze is 2 stuks met ac en 2 stuks zonder ac de laatste moet je hebben en dan is er een orgineel van 96,68€ en een imitatie voor 56,17€ dus beide zijn goed ??????
kijk gewoon op http://www.winparts.nl daar staan ook de specificaties en bij voordeelparts gaat het op kenteken .en wat daar voor een prijs uit rolt of meerdere kies je een ??? lijkt mij niet zo spannend
of kijk even via HBase.nl via je kenteken dan zie je ook welke je nodig hebt . heel stom eenvoudig !!!!
bestel er gewoon een bij http://www.voordeelparts.nl netjes in prijs en kwaliteit en netjes thuis gestuurd of kijk even op http://www.winparts.nl , vervangen ie een eitje .
Bert
ik denk dat het wijs is om eventueel bij Wim v6 langs te gaan is niet zo ver weg als ik van Utrecht uit mag gaan dit is zo,n beetje de Opel goeroe en die droomt van mooie motoren, ik van bier !! lol
hier naar toe Hoofddorp mag ook en dan wil ik best horen en bij je kijken pm me maar . heb er zelf ook een echter een laatste up grade A type met weinig tot geen km,s .misschien de overstap naar een andere olie een 10w40 veel boekjes geven aan boven de 100.000km van bijvoorbeeld een 5w40 naar een 10w40 te gaan ???? helpt het is het goed zo niet is de olie uitgesloten ?? ik heb zelf met me 50.000km er GM 5w30 in zitten en muis stil heb deze in een diesel gedaan van de week met 220.000km op de klok van een forum lid en deze is een stuk opgeknapt stiller ????? vertel het me maar . het zij zo .
1 mei 2014 om 09:08 In reactie op: Motor stottert en houd in als ik optrek bij verkeerlicht #18231681Fijn zou zijn als we mogen weten wat voor een Astra sport en ik bedoel het motor gedeelte .
dan weten we of je wel of geen EGR op het ding hebt en of een temp sensor (let op niet de zender naar de temperatuur meter) dat zijn al 2 dingen die met de motor loop te maken hebben.
OF SIMPEL EEN PAAR NIEUWE BOUGIE,S OF ZO ???????
wat is de onderhoud staat ???? je hebt hem pas ???? zou domweg een onderhoud beurt al veel goed .
doen . ik geef voor verkoop ook de auto geen beurt . p.s wel me handel eventueel .
Den Haag is niet zo ver PM me maar Hoofddorp ,of zoek contact met Wim v6 in Nootdorp/Zoetermeer . IDEE????
Vraag voor je onderdelen remmen en zo is prijs op bij http://www.voordeelparts.nl nog steeds de voor deligste met ik zeg het maar MERK SPULLEN dus geen goedkope meuk komt zo uit Duitsland zonder tussen handel .
ik haal voor mijn beun beurten alles daar weg .
ik hoop voor je dat het dit is geweest , ook heeft de auto denk ik een temperatuur sensor let op niet de zender , deze regelt meer als dat je denkt en kan hij best heel slordig van gaan lopen kijk even met je kenteken op http://www.hbase.nl dan kan je zien of je zo,n ding hebt.
succes
Bert
Ik heb je mail naar beste kunnen en ik denk inschikkelijk beantwoord .
maar bedenk goed onderhoud heeft even tijd nodig dus het is niet van je komt aan rijden gaat er naast zitten en een half uur later is het klaar , ik denk dat ik je een heel net aanbod heb gedaan via MailBert
ik denk voor de B1 dat het je rond de 350€ gaart kosten dat vraagt men hier voor een Astra G ook en dat is het zelfde . kit kost een goede 150€ inkl waterpomp . let op automateriaal handel geen Dealer prijs .
maar misschien is er een Forum lid zoals Wim ,, Koenselaar ,, Carlo of ik maar ik zit te ver weg die het voor je kan doen tegen een nette prijs en dan weet je wel dat jij eerlijk en de auto liefdevol behandeld word .
Bert
waarom via EBay ????? vraag even op bij http://www.voordeelparts.nl dan heb je de goedkoopste merk set .
en dat is met 2 dagen bij je thuis .en dat gaat op kenteken dus je hebt zekers de juiste .Bert
25 april 2014 om 09:09 In reactie op: Hoe schrijf MULITRIEM-SPANNER in het Duits ?? Tbv ebay #18230278Looney.
niemand heeft dat gezegd wat jij daar neerzet.
echter in dit geval is het overduidelijk aan toonbaar dat de delen daar duurder zijn als mijn inkoop bij Voordaal parts en dan mag ik al het niet de juiste zijn ze retour doen en dat gaat via E Bay niet zo gemakkelijk of niet .
dus als je zeker van je zaak bent kan je best wel slagen en ook wel voordelig maar weet je niet zeker wat je hebben moet begin er niet aan .
ik klooi nu al zo lang en heb wat vaste leveranciers (Duitsland) en ik ben voordelig uit en nimmer problemen wil nog wel dat ik bijvoorbeeld 2 distributie sets laat komen en de niet juiste retour doe in overleg er zijn wel is van die twijfel dingen .
ik denk kijk maar is via marktplaats op jou auto type voor een uitlaat en kijk is bij Raymundus 3 dagen levertijd bij vooraf betalen scheelt je meer als de helft of meer als hier op mijn inkoop met me korting ja de 3 dagen levertijd ja en dat heb je bij E Bay ook
dus niemand heeft gezegd dat e bay geen goede optie is .
Bert
En na zo veel hulp goed bedoelingen werd het stil ?????
het zou leuk zijn om te melden of er wat gevonden is of hoe het is opgelost , of niet en je de auto hebt weggedaan ????
er zijn mensen die hier ook weer leer uit halen !!!!!!!.
Bert
moet je ff achter aan de linker kant van je blokje kijken sta je voor de auto rechts onder die plastic afdek kap . of daar een rond zeg maar soort potje zit met een platte stekker er op zit vast met 2 tork inbus bouten deze los nemen en dat ding goed schoonmaken of een blind plaatje maken of halen bij de dealer . de EGR vervuilt met een jaar of twee behoorlijk mits je altijd lange afstanden rijd. ik heb dit gister ook bij mijn Zafira gedaan die begon ook om gekke redenen af te slaan gas los bij inrijden file weg en dan starten met moeite . nu weer toppie .
is dit niet gewoon het service melding systeem ?????? dat de auto zelf vind dat hij onderhoud wil hebben ??? probeer dat eerst is te resetten voor je dikke kosten gaat maken .
had ook dit laatst bij een VW en zoeken na dat we het service lampje gereset hadden was het over .
dat kan je met de contact sleutel en de dag teller zelf simpel ff proberen .Dagteller knopje indrukken en je contact aan niet startend en dat ongeveer 10 seconden knopje ingedrukt houden he dat is de reset voor de Astra G ook voor de Zafira A
het is zo maar ff een ingeving hoor ik kan het best helemaal mis hebben maar lukt het wel ben je spekkoper .
Bert
ik als vraag 160€ voor een beurt met de daarvoor staande delen dus olie , olie filter en bougie,s . en geen lidl, aldi olie zonder de discussie of die goed is of niet goed .
en ik doe nou net ff wat meer wielkasten en bodem nalopen ff vleugje parafine er onderdoor tegen vliegroest zodat het er netjes uit ziet, motor blok is schoon als de auto weg gaat . allemaal van die kleine dingetjes. beetje liefde voor het werk en het MERK .
ik heb ook diverse adressen die ik mijn mensen bekent maak voor onderdelen uitlaat werk en banden en zo .tegen voor hier in Nederland inkoop prijs of minder .
ook tot tevredenheid bij Forum leden .25 april 2014 om 08:22 In reactie op: Harder tikken motor na verv. distributieriem Z17DTH +Update! #18230634ik heb geen idee wat voor een olie in dat blok zit maar ik zou is kijken of een goede 5w40 vol syntheet de oplossing is is dunner dus eerder door het blok en dus ook bij de klepstoters ??? is zo maar een idee .
als je er van overtuigd bent dat de Timing in orde is .Bert
ik heb bij mijn b2 ook het schermpje vervangen en moest ook ff langs de Opel 25€ en 5 min binnen om deze te laten inlezen ?????? wat ze daar dan ook onder verstaan .
dus ik denk geheim van de smid ?????
bij mijn Vectra idem wel de datum aan duiding maar niet de radio weergaven deze ook ff bij de smid Opel geweest weer geheimzinnig doen 5 min en klaar is kees .
dat is ook het enige wat ze aan me verdienen .
Bert
even naar http://www.winparts.nl gaan kosten 20€ helemaal nieuw van binnen verstelbaar en vast net wat je wilt lees goed staan links en rechtse .
daar kan je niet voor zoeken en klooien .
Bert
wat voor een motor blokje zit er in ??? heb het ding een EGR en is die nagekeken of schoongemaakt.
zit er een stappen motortje op de zeg maar carburateur … WERKT DIE NAAR BEHOREN ????
heeft het ding een temperatuur sensor en is die goed ??? let op niet de zender voor de temperatuur meter. zo zijn er veel vragen als je niet verteld wat voor een blok in de auto zitBert
Ik zou wel vooraf ff vragen met wat voor een bedrag je rekening moet houden ,mijn dochter heft een VW Polo van 1 1/2 jaar en vraag ivm uitbreiding garantie 1 jaar 400€ wat ze moet doen een beurtje laten geven let op 535€ ex btw of je bek niet verder open kan.nu kost de uitbreiding van de garantie 1050€ heb het nu maar zelf gedaan inkl remblokken net 100€ origineel MAN delen ut Duitsland via http://www.voordeelparts.nl en natuurlijk het werk maar ik doe nou net ff meer als bij de VW ze bekijken he maar . .
Ik denk ook wat de laatste al zegt nu beurtje geven en je service indicatie resetten en dan de volgende beurt doen als je lampje dat aan geeft maar nu ff zekerheid in zake remmen en dat soort dingen .
waar kom je weg ander kunnen misschien ik of een van de Forum mensen je helpen met onderhoud zal stukken goedkoper uitvallen .Bert
Vast wat antwoorden van mezelf . ik had hem gister voor het eerst sinds dat ik hem heb ff lekker op z,n lazer gegeven op de Duitse autobaan , komt bij een ouder stel weg vandaar de km,s en rustig mee gereden dus een zeg maar inrijd periode genomen .
na het tanken daar net toch weer proberen of ik de auto in de fout kan krijgen lekker niet he !! valt op dat hij het alleen deed vanuit hoge toeren uitrollen had MET GAS LOS. , dat al is bij de Vectra gehad en dat was de fout melding van me afgedopte EGR dus vandaar op jacht naar de EGR
toch maar gaan kijken , ja er is een EGR en sterk vervuilt auto heeft vaak korte ritjes gereden en nu dan toch wat zeuren . dus de EGR lekker goed schoongemaakt was echt wel nodig ook de 2 kanaaltjes in het spruitstuk goed schoon gemaakt glimmerd weer tegen je aan . stekkers allemaal los genomen beetje pst pst met wd 40 gedaan kan ook geen kwaad . EGR gemonteerd met nieuwe voetpakking .
we gaan het zien en merken de volgende rit .
heeft iemand nog ideeën hoor ik ze graag !!!!!
Ter info verder .
ik kan dit niet zelf even proberen het helpt niet als ik het toeren tal op laat lopen en dan gas loslaat dan bouwt hij na 1200 toeren de boel netjes af gebeurde op de a2 gister in de zeg maar na een file lekker doorrijden tot de volgende file .
ik heb in Duitsland getankt bij een Merk pomp Total dus ik neem aan dat ????? DAT IK HET DAAR NIET MAG ZOEKEN ????? ik tank daar vaker..
dus voor ik ga zoeken naar iets wat er ???waarschijnlijk niet is ?? zal zo me tank bijvullen met e 95 en zien hoe of wat .
maar heeft iemand een idee of een suggestie zoeken naar iets wat er niet is, is niks er is ook niks geregistreerd dus hij is al uitgelezen daar net .
Bert
-
AuteurBerichten