Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik werk nu al 40 jaar met auto,s en onderhoud en heb nog geen een afgebroken wiel bout (orginele bouten of moeren)gehad wel van die meuk bij een goedkope sloten set .
wel van die bouten die langer zijn bij een set licht metaal dan breekje ze niet maar je trekt de draad van de bout af .
en al is div naafjes vervangen met scheef in gedraaide bouten en rot gedraaid .
mazzel denk ik dan maar
bert
ik denk dat het verstandig is de beide trommels er af te halen en is te kijken hoe de boel er voor staat…
is er een cilinder lek deze te vervangen beter is nog beide kanten te doen ben je kjlaar de voering als deze te redden is eff op te schuren .
dan de trommels monteren let op het automatische verstel systeem met de hand verstellen zo dat de trommel net niet aan loopt ,,je zal mogelijk de inslijt rand uit de trommel moeten slijpen .
als dit weer gemonteerd is de hand rem op stellen en klaar is kees een dag of wat rijden en hij kan de remmen test bank aan hoor.
vragen 2u2 maar Bert
op http://www.hbase gekeken is onderdeel nr op 1-167 is voor een x 1,6 sz automaat voor pijp kost 99,60 bruto ex btw .
meteen olie filtertje ph4722 mee bestellen voor de prijs van4,46€
even Rijsbergen Hoofddorp bellen 023 5543810
daar koop ik en heb de de hbase aansluiting van .
en als ik me niet vergis staan ze op de http://www.winparts.nl site ook .en voor minder
Bert
kijk is op marktplaats daar worden voor rond de 100€ komplete sets aan geboden schijven en blokken,,, koop zo,n set en bouw dat er onder maak de boel lekker schoon en gangbaar beetje koper slib vet er op en klaar is kees is voor de handihe Harrie goed zelf te doen .
bert
vervang gewoon alle lampjes kosten geen drol ben je weer voor jaren klaar .
en nu moet je de teller bak toch los maken .
kijk is via http://www.onderdelenlijn.nl mischien kom je zo aan een goede pomp dat het geen nieuwe is maar wel met garrantie dat hij goed is .
ik heb ook gevraagd 15/9 2010 waar kom je weg ,,dit om mogelijk ff samen te kijken en te luisteren .
en als je nu nog bezig bent en je ergerd zou ik is via 2u2 contact zoeken het word niet voor niks gevraagd wel om je te helpen .
ik als oeverloos beun zou je dan hopenlijk advies kunnen geven of je helpen en laten zien hoe het een en ander in elkaar steekt .en het gedoe op te lossen .
het is moeilijk te zeggen wat is voor jou een piep ???
Bert inmiddels Sint Arts
In antwoord op zonde de schredder in !!!
wij hebben hier een Astra staition 1989 90.000km was heel mooi ding donker blauw metalic,,nu is daar naast een auto uitgebrand en is de astra ook het haasje 3 delen opnieuw spuiten wat plastic zooi 2200€ ex btw auto los kan dus de schredder in .zo werk het wel tegen woordig,,o deze knap ik zelf op omdat de lak niet stuk is neemt de eigenaar het voor mooi .met dank aan de veroorzaker .
neem nou de tijd is en kijk op marktplaats en speurder nou is alleen bij de F jes
en staat een 94 er met alles er op en aan en NAP te koop voor 1200 € vraagprijs en let op is een goede kleur zilver is helemaal nieuw 4 nieuwe banden en natrekbaar 30.000km en zo staan er als je selecteerd op een max aan km,s ik kijk alles onderde 150.ooo dan koop je voor 1000€ heel leuke mooie wagentjes ,met nieuwe Apk
doe je er 1000€ bij kan je al best kiezen uit astra g hoor
en dat staat echt niet allemaal langs de straat ook de handel heeft tussen de 750€ en de 2250€ heel mooie Opel Astra,s staan is ook wat je wil en zoekt .
ik denk dat er in zo,n zoek actie minder tijd en geld gaat zitten als zo,n gaten pakhuis op te knappen,,voor mogelijk wil je het goed doen veel geld .
maar het is zo het is wat wil en verwacht je de ene zegt gaten dicht beetje bij werken en ik rij weer een jaar de ander steld daar andere eisen en of normen aan
Jij een Beunhaas Willem !!!!!!!
alleen voor de Opel Goeroe de naam Al
NEE WILLEM IS DE OPEL ARTS .
met dank van tevreden patienten
ha ha
Bert
ik denk zo te lezen dat het gaat over een astra f uit 93 staat R.I.P achter
dan praat je niet eens meer over repareren kijk is wat een 98 er kost voorbeeld in Soest een nette 1600 16v sport 98 er met 89.000NAP KM,S €1450€ dan lul je toch niet meer over zo,n ding en dan met orgineel repareren en spuiten .
bij het eerste wat je tegen komt en je hebt 500€ brokken gaat hij de schredder in .
geen woorden meer aan besteden opruimen dat ding is het enige goede ,,je zou alleen kunnen denken je praat over goed repareren kost geld bij wat voor een uilebal ben je dan in onderhoud of de vorige APK geweest ??????
dit moet je zien aan komen zeker je monteur en is niet van gieter op vandaag .
je taal gebruik en de toon waar op zegt voldoende .
echt een liefhebber dus .
He laag vlieger eerst zelf is goed lezen he ..valt me tegen woordig op dat er erg gouw raar gereageerd word .
Ed heeft het over een Sintra en het woord Zafira niet gebruikt dus met jou termen te gebruiken was Ed erg duidelijk en denk ik jij een beetje in de war .
en inderdaad zitten er geen portier schakelaars in een Sintra maar sleep contacten in de sloten daar zitten micro schakelaars in (erg gevoelig maar werkt wel)
in middels probleem verholpen instructie boekje verkeerd begrepen .ziteen instebaar gedoe naast de licht schakelaar en dat is voor vol aan of voor via dimmer zelfde als bij de andere schakelaar aan door aan de licht schakel knop te trekken .
Bert
kachel en recirculatie werken ramen sluiten goed heb er met de tuinslang op staan spuiten .
ik probeer eerst de boel maar wat droog te krijgen staat stil en onder afdak zal dan geen water in komen denk ik ?????
maar niks is vreemd ik heb ook de vloer stoppen er uit en werk met kranten om zoveel mogenlijk vocht weg te trekken . word vervolgd
nog iemand die die paar onderdeeltjes heeft liggen tegen betaling .
1 deur greep links slot hoeft er niet bij zet ik over .
2 dat stuk plastic tussen de deuren bij de ramen bij de 4 deurs .
kijk is op de site van huizen electrick in huizen
alle dynamo,s op voorraad heeeeeeel scherp in de prijs en dan heb je voor ruil prijs nieuwe .
of bel ze even 035 5254054
succes bert
neee geen stoel verwarming en niet in de broek gepiest ..het is onbegrijpelijk alles is gaaf en sluit perfect .
ik heb eerst maar is actie ondernomen om dit afte dekken en daar onder kranten en droge doeken in de hoop het vocht weg te trekken daar bij dat voeten deel ..dus maar weer in de wacht .
dat is het gekke ik heb een absoluut gave wagen hier staan er is niet een roest pikkie te vinden uiterlijk en de bodem is gewoon helemaal nieuw .
het is voor z,n leeftijd een bijzonder mooie wagen donker blauw metalic 1998 en 90.000km en op de bekende plaatsen nog geen teken van rottig heid
ja een voet bad ,,ook me hemel is gord droog,,,nou heeft ie naast een brandende wagen gestaan en de hoge drukspuit van de brandweer is er ook op gezet (linker deel achterbank nat achterkant voorstoel nat )????dus ik hoop nu als ik de zooi droog heb en een nieuw interieur filter geplaats heb van de water gruwel af te zijn .
heeft afgelopen vrijdag wel wat averij opgelopen met een mercedes die is uitgebrand naast de astra .
dus
ben nog op zoek naar een portier greep (gewoon grauw grijs buitenzijde links ) hoeft geen slot cillinder bij te zijn,en ik zoek dat plastic deel tussen de beide deuren boven in dat u profieltje wat tussen de deuren zit wie o wie aan bieding met prijs 2u2 svp
er is een spiegel rechts afgelopen met om de wagen heen te lopen in donker met blussen en de linker is er afgedropen..maar deze koop ik beide nieuw imitatie 2 voor nog geen €50.
bert
ik heb zojuist de zoek actie begonnen en allas nu na gelopen maar ik heb een zwembad links voor de achterbank dat voeten deel zwemmen guppen zo nat .
rest werkt en is droog .
wie heeft hier al is naar gezocht en gevonden .
graag reactie dit is bar een boos .
Bert
vraag waar is de spoiler van gemaakt ????
als het gegoten /geperst plastic/kunstof is zou je kunnen lassen (kuntof laat zich lassen met een speciaal fohn )
is het polyether kan je hem eersts plakken met tape voorzijde dan achter kant uit slijpen en opruwen tegen matje met hars er op dan de voor zijde uit slijpen en polyether plamuur er op en vlak slijpen dan de achterkant netjes slijpen en passen op de wagen . vervolgens behandelen als een nieuwe voor het spuiten .
is boel werk maar beide blijvend te repareren .en koste plaatje.
is lullig van de leverantier(mischien hier met naam te noemen een oplossing )
van een huidige type auto als er een scheur in de bumper zit schuur ik de verf weg en smelt met een rood hete spijker(in een tang) de boel weer aan elkaar vervolgens schuur ik het broddel werk glad en plamuur het af en maak het verder netjes gaat altijd goed .
Bert
mannen alvast bedanklt voor alle hints ,ik ga alle optie,s stap voor stap na lopen ja dus allemaal.
en dat hok is met de deuren wagen wijd open binnen zetten met veel losse zooi er uit in de hoop dan een beter zicht te krijgen waar het probleem zich schuilhoud .
mischien wel meerdere dingen bij elkaar .
Bert
sloten zijn inmiddels overgezet zonder problemen
deuren is op zich niet zo moeilijk panelen losnemen greep losmaken en slot verwisselen
achterklep goed opletten paneel losnemen en dan de 2 moertjes er af draaien van de 2 tap eindjes ik heb de hele handreep zooi losgehaald was niet nodig bleek ,,wel even lekker schoonkunnen maken .
contact slot zouden we eerst geheel omzetten bij Opel hielden ze stijf de bek dicht bij vragen voor de 2 breek boutjes terwijl je met een goed werkend slot in de handen staat en de rijdende wagen voor de deur staat,, op de vraag is er truck om de breek boutjes weg te nemen en wat dat bij hun zou kosten 2 tot 21/2 uur ongeveer 160/180€ ex btw en verder antwoord jaaaaa hakken ???
dat ik zei van dan neem ik de dremel en slijp in het oude slot deel de boutjes door antwoord (ohh dat kan ook) is 15 min werk je kan er best wel goed bij ,,boutjes besteld 15€ de 2 groot is mijn verbazing bij halen boutjes zakje van 5??wat moet je er mee je hebt er maar 2 nodig en je moet ze nemen voor 7 € ze zijn daar echt de weg kwijt .:hmmz
dus in de aanbieding 5 breek bouitjes voor de contact sloten van Opel wel per 5 hoor geen deel levering .(heb je er 3 voor de breek )
ik heb via Google gelezen over een haaks 4mm pennetje en cillinder wissellen dat gedaan 5 min werk let op gaat alleen op als de sloten werken je moet namelijk in stand 2 een palletje in drukken met dat pennetje .en sleutel herkenning in de sleutel wisselen he !!!!!!!!
dit waren de slot lotgevallen van Edje Sintra
bert
van de week kompleet sloten set inkl contact slot cillinder overgezet in een opel sintra 3 uurtjes werk .
contact slot was echter niet stuk was bij de opel ingebroken en deur sloten beschadigd
kontact slot zouden we kompleet over zetten tot ik op google een ding vond over dat haakse pennetje van 4 mm en sleutel in stand 2 en je trekt het cillinder er zo uit sleutel transponder over gezet en klaar .
de dealer had het over slot los hakken ???? 2 1/2 uur werk en van dat geneuzel (prijs ongeveer 160/180€ ex btw) wij hadden echter het idee opgevat het dan met de dremel in het oude slot in te slijpen en de boutjes door te slijpen (ik schat een half uurtje klooien) je kan er bij de sintra redelijk bij ,, was gelukkig niet nodig
bert
ff een up date .
hij is als hij niet ingebruik is en stil staat ook beslagen en nat .
dak reling is al los geweest en gekit .
vraag waar zit de recirculatie klep ik neem aan onder het dash bord maar waar .
ja dat hele frame kan je naast de asbak (wel open trekken )door 2 schroefjes los te draaien rustig omhoog halen en klikt hij boven de radio los .
je zou dit deel kunnen vervangen door een zilver deel Alu look of dit zelf te spuiten ..
verder zitten daar de montage schroeven verstopt van het radio frame .
mocht je het verwarmiing en airco deel los moeten hebben zitten die schroeven daar ook verstopt
Bert
het klinkt raar maar spuit is een beetje wd 40 op de boel ??zeker weten dat de boel stil is .
.anders je V snaar vervangen als deze aan de zijkanten erg glad is wil deze met het opstarten wel zeuren en dat is maar even tot de motor ff lekker rond loopt moet er toch wel ff aan trekken . .
een nieuwe riem bied dan zeker weten uitkomst en voor zo rond de 15 € zal dat toch geen armoe zijn .
en is een fluitje van een cent aan werk met groot resultaat .
Bert
de radio heeft een mooi vast frame, je moet de rand er om heen wegnemen dat dasch bord deel dus .
Ed net even op spreek uur hier gehad 2 schroefjes naast de ASBAK en het hele voor deel klik je zo los ,,daar achter verstopt zit inderdaag het radio frame vast geschroefd .
deze losgemaakt dan krijg je een vaste 3 delige is stekker deze door gezaagd en de stekkers gewidsseld voor die van de parot .
-
AuteurBerichten