Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klinkt als pingelen, bij zware belasting in lage toeren is dit goed hoorbaar.
Probeer eens euro 98 te tanken en luister dan eens of het weg gaat.http://nl.wikipedia.org/wiki/Pingelen” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zoals je het omschrijft denk ik dat je auto op 3 cilinders loopt.
Begin eerst maar eens met bougies uitdraaien en deze vervangen, grote kans dat er 1 gesneuveld is.Ga er niet mee doorrijden in ieder geval.
Duidelijk verhaal, wel vreemd dat er op de afdekkap van de distributieriem 118.000 km staat, is wel veel mee gereden dus sinds die motor ingebouwd is als je dat moet geloven.
Riem uit voorzorg vervangen maar dus haha! Weinig werk hoop plezier.Thnx in ieder geval voor de info! :thumb
OK, heb je eventueel de kmteller nog die bij die motor hoort? Of eventueel een bon ervan dat je m geleverd hebt?
De teller van die auto zelf staat nu op 157.000km.Die jongen van garage Hoogeboom verkoopt hem namens zijn broertje ofzoiets, hij staat nu ook geschorst in bedrijfsvoorraad.
Ik haal hem loop van volgende week op.Bedankt voor de info tot zover in ieder geval, ik had al het vermoeden dat er een motorwissel heeft plaatsgevonden.
Nu dus even de km-stand van het motortje wat erin ligt achterhalen.Voor de liefhebber heb ik eventueel nog zo’n onderlip liggen thuis, is van een Renault Laguna. (oud model)
Mag gratis weg. (wel door midden gezaagd omdat hij sowieso ingekort moest worden)Lag een stapel rekeningen in over turbo ombouw en alles inderdaad, verklaart een hoop. Ben dus wel benieuwd naar de km-stand van deze motor.
Echt balen dat die kerel die rekeningen weggegooid heeft! :argueZit nu weer orgineel GSI x16xe motor in, achteras heeft trommels.
Voorzijde zit nog wel grote remmerij op.
Verklaar ook de ophangbeugels aan de voorzijde, zal een intercooler aan hebben gehangen.Foto achterkant, oud type bumper dus?:

Thnx!
Ja dat is echt een geinig ding, ik rijd zelf 600km in de week dus zocht toch wat luxers vandaar doorverkocht aan een maatje van me uit het dorp.
Kocht het autootje volledig leeg zonder deurpanelen etc etc dus met behulp van Crossagek een Astra GSI interieur erin gezet maar hij bleef erg ‘spartaans’ HAHA


ok, één foto van de nissan dan voor de liefhebbers, volgend jaar wat actiever meedoen met de sprints en her en der wat vrijrijden, gewoon voor de fun. ( 450pk, spoilers, meters, bumpers, luid turbogefluit, 4 inch freeflow uitlaat, open wastegate etc. alle gekkigheid die is toegestaan met zo’n wagen heb ik erop toegepast LOL )

@Miranda-van-Tuinen wrote:
Bedankt!
Leuk dat je vriendin ook een Corsa heeft. Wat voor kleur?Zo´n donkergroene uit 1998, helaas de 1.4 8v ipv de 16v :angel
Ook weer wat nuttigs geleerd vandaag! Dan klopt die foutcode iig wel.
Heb een 1999er GSI model met elektronische tellerunit.thnx
Tof ding, zal wel lekker van zn plek komen! king:
Strakke Corsa, mooi clean, houden zo :thumb
Mn vriendin heeft er ook eentje toevallig, ander kleurtje.Maak even gebruik van het topic voor een gerelateerde vraag:
Kan een storing van het snelheidssignaal (bijvoorbeeld door een draadbreuk) ook een check engine lampje veroorzaken?
Grijze Corsa B GSI met RH ZW1 velgen in Opmeer thv. de Deen.
@kiyamizio wrote:
Die corsa komt me bekend voor zou het kunnen dat hij reed in omgeving langedijk??
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Klopt! Schijnt dat hij van iemand is geweest die wel meer deed met opels.
In het dashboardkastje trof ik bijvoorbeeld wat facturen aan van een Calibra Turbo ombouw? Heb er even naar gekeken tijdens de proefrit maar deze zijn weggegooid door het garagebedrijf waar die tekoop stond.Thnx!
1e goodies zijn al binnen en testbankrun staat ingeplanned om eens te kijken of de GSI nog een GSI is :hmmzHet ligt niet om de hoek maar de kwaliteit en zijn prijzen zijn uitzonderlijk te noemen.
Spreek uit eigen ervaring uiteraard. ;-) -
AuteurBerichten