Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb volgens mij type gevonden! FK 1865
Ik vindt de Ampera echt een super auto, het uiterlijk en design echt :wors
Maar de binnenkant best mooi, de vormen etc. wel wat druk met de schermpjes en niet echt de beste kwaliteit materialen nee.Maar van de prijs sla ik echt achterover, voor z’n prijs ga ik toch echt niet z’n auto rijden.
6 juni 2013 om 08:38 In reactie op: Hallo, medeweggebruikers een newbie die zich voorstelt, v6ec #18144527Mooie wagen heb je!
Zijn allebei originele fase 1 corsa’s een uit 94 en andere 95
Nou ik heb twee gsi’tjes staan en eigenlijk zijn ze precies hetzelfde alleen wat ik dus wel zie bij de goede is dat ik 1 vinger NET tussen de band en de wielkuip krijg en bij die andere 2.
als hij achter niet omlaag kan vind ik het persoonlijk niet z’n enorm probleem aangezien de vorige eigenaar alleen achter verlaagd heeft volgens mij ik zal vanmiddag na mijn werk een foto maken van alles wat ik heb!
alvast bedankt voor je hulp en snelle reacties king:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m656902727-schroefset-opel-corsa-c-1-0-1-2-1-7-di-ex-sport-m10-schroe.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Die helemaal onderaan de 1e foto liggen die ja, wat is er nou als ik die niet heb? waardeloos zeker?
nog geen 2000 km geleden heeft hij een beurt gehad, zaterdag gaat hij op de put en dan ga ik samen met een auto monteur kijken wat er allemaal loos kan zijn ik zal jullie adviezen zowiezo meenemen hierin, ik zal ook foto’s proberen te maken.
Ik zal vanmiddag foto’s maken, ze zijn in ieder geval aardig aangetast met stof enz..
Dus of het nog te lezen is vraag ik me af, ik ben ze nu helemaal aan het schoonmaken met een staalborstel en flink inspuiten met WD40 heb je misschien nog tips om hem goed schoon te krijgen?Maar ik zie ook dat ik bij die losse veren die ijzeren voetjes ofzoeits dergelijke niet heb is dat erg?
dan staan 3 gsi’s op de stoep haha :p
tot nu toe staat het op een laag pitje ik moet even kijken wat ik ermee ga doen. als ik een motor swap doe komt er waarschijnlijk meteen een c20xe in.
Inderdaad ik zou hem ook niet aanschaffen heb er een tijdelijk gehad, heb hem na 2 weken eruit gedondert vind het persoonlijk echt 3x niks :angel
Ik heb er nu 2 Groundzero versterkers inzitten en een Alpine subwoofer en dit werkt echt boven verwachting!
kijk hier maar is even, ze zijn niet goedkoop dat is zeker!
http://www.nlpower.com/Producten/tabid/41/CategoryID/41/Katvervanger_en_Sportkat/Default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;en welk motortype?
Heb je een B of C vectra?
Als je een product of dienst zoekt plaats het dan op het Marktplaats gedeelte van het forum!
http://www.opel-forum.nl/buysell/index.php?mode=cat&id=19″ onclick=”window.open(this.href);return false;Maak hier een advertentie aan dat je dit zoekt en je zult vanzelf reacties krijgen!
alvast succes met je zoektoch :thumbhaha hij zit bij de concurrent :vertag
@2000 wrote:
Omdat ik het vele geëmmer en regelmatig gelas aan mijn huidige uitlaat helemaal zat ben, wil ik dus een andere kopen. De huidige is een group A van rvs, maar gezien de prijs van die pijpen wordt de volgende van gewoon staal.
Nu de (ham) vraag: ik rij met een c20xe, die moet in de toekomst hoogtoerig worden met rond de 200pk. Volstaat een group N uitlaat, of zou dat voor het mooie weer een group A moeten worden? Spruitstuk is overigens ook group A en dat blijft ook zo.Mij lijkt het het slimst als je bij een Groep-A blijft, koop dan een goeie zoals supersport of iets dergelijks heb die van mij al 2 jaar en geen puntje roest of scheurtje. Omdat je hem wilt gaan kietelen lijkt het me het slimst om groep-a te doen ook sluit die weer mooi aan op je spruitstuk!
Welkom hier!
En wel :kewlpics als vec er is hea!Over het katvervanger gebeuren, als je door de keuring wilt mag je geen katvervanger hebben. dan zal je een sportkat eronder moeten hangen deze komt wel door de keuring en hoef je niet ieder jaar het te gaan omwisselen.
alvaste veel plezier en veel veilige km in je vec!
En is het trouwens nooit slecht om je motor een keer door te spoelen met motorreiniger?
en mocht een van de cilinders overslaan hoeveel kost z’n grapje? of wat moet ik vervangen?Daarom zei ik hier en daar :vertag
Na mijn grote verbazing zei die gisteren maakt niet uit ik betaal het wel! king:
@RISL wrote:
Ik snap je frustratie wel, maar dat je 15 weken x 40 uur ging stage lopen zonder vergoeding, wist je van tevoren ook al.
Dat had je ook anders kunnen afspreken of je had een ander stagebedrijf kunnen kiezen die wel een vergoeding bieden.Het is balen, maar ik begrijp het wel, voor hun vaste werknemers doen ze dit ook niet, zeer waarschijnlijk om te voorkomen dat ze aan de lopende band boetes kunnen gaan betalen.
Balen dat je geflitst bent, maar begrijpelijk dat een werkgever niet bijdraagt aan het betalen van de boete.
Fijn dat je me snapt, en ja dat klopt maar aangezien de stageplaatsen hier zo enorm schaars zijn ben je hier blij als je er een hebt.
En ik snap zijn beredenering ook wel maarja niks aan te doen, geld ligt al op zijn bureau.Maar voor de bemiddeling van mijn vakantie werk ben ik nu ook niet meer mild haha volle pond zal die betalen :vertag
@TWA op de boete staat buiten de bebouwde kom?
@Stender Nee klopt, ik zeg ook niet dat hij ongelijk heeft maar ik vind wel dat hij uit coulance in ieder geval de helft zou kunnen doen aangezien ik 15 weken hier 40 uur per week werk en een volledige functie overneem van hem. dit scheelt hem duizenden euro’s aan salaris en dan is die 100 euro niet veel geld toch?Hij had ook een dure kracht daarheen kunnen sturen die hem voor een dag 250 euro had gekost en hier geen werkzaamheden had kunnen doen.
-
AuteurBerichten
